محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما است. محمدرضا گلزار سال 1356 در شهر تهران متولد شد. محمدرضا گلزار فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه «آزاد اسلامی» اسـت. محمدرضا گلزار درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم – سام و نرگس – قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت.  محمدرضا گلزار  جایزۀ بخش تجلیل دومین جشنوارۀ فیلم های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه بعنوان فیلمنامه‌ نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش «1389» در سومین جشنوارۀ فیلم‌ های ایرانی در تورنتو را در کارنامه‎ دارد.

ادعای یک منتقد درباه دستمزد محمدرضا گلزار برای «هفت خان»

پوریا ذوالفقاری منتقد سینما درباره یک دستمزد عجیب نوشت:

از لحظه ای که شنیده ام، به مردم ایستاده در صف مرغ و زندانی شده در خانه و اسیر شده در فقر و نومیدی فکر می کنم. به آنها که از نداری به کشتن خود می اندیشند و می پرسم از خودم که چند تایشان شب ها با دیدن این برنامه خستگی و اندوه از تن می تکانند؟ اصلا چندتای شان می دانند چنین برنامه ای وجود دارد؟

محمدرضا گلزار

از لحظه ای که شنیده ام به منوچهر نوذری می اندیشم که برخلاف مجری این برنامه هم توان اجرا و بیان گرمی داشت و هم دانشی بیش از نیاز یک مجری با سواد حتی و هم حاضرجواب و به اصطلاح سرضرب گو بود اما آنقدر نیندوخت از این حرفه که آخر عمری وقتی تصمیم به خطر کردن و سرمایه گذاری در ساختمان سازی می گیرد، در همان گام اول کم نیاورد و کارش به زندان نکشد و از فرط غصه سکته نکند پشت میله ها.

شنیده ام هجده میلیارد تومان! هفت خان را چند نفر دیده اند؟ شنیده ها می گوید کم بازدیدترین تولید پلتفرم هاست... نه برای مردم تماشا دارد و نه برای تولیدکننده بازدید. اما برای مجری اش در این زمستان اقتصادی و در کوران توصیهٔ مردم به مقاومت و صبر، هجده میلیاردتومان دستمزد داشته که همان اول هم پرداخت شده که مبادا این چکیده ترین ماست تاریخ هنر سرگرمی ما برنجد و لطف نکند به مردم و ننشیند جلوی دوربین و مفتون مان نکند با هنرنمایی اش!

چه می گذرد در این پلتفرم ها؟ واقعا هیچ رسانه و هیچ متولی و هیچ نهادی نیست که بپرسد قراردادها چرا منتشر نمی شوند و ارقام چرا اعلام نمی شوند و آمار بازدیدها چرا به رازی مکتوم بدل شده است؟ بپرسد اینجا بناست محصول فرهنگی تولید شود یا باز سفره ای پهن شده برای جمعی ده دوازده نفره که معلوم نیست پشت پرده چه کرده و با که بسته اند که باید هر روز  پروارتر شوند با پول این ملت؟ هجده میلیاردتومان؟ گران ترین مجری پربیننده ترین برنامهٔ دنیا کیست؟ اگر به ایران می آمد و دستمزد و خرج اقامتش به ریال پرداخت می شد، باز به هجده میلیاردتومان می رسید؟ انصافا در پلتفرم ها چه خبر است؟ و در رسانه ها چه خبر است که صدا ازشان در نمی آید؟

بیوگرافی محمدرضا گلزار و همسرش + عکس زندگی و ازدواج

بیوگرافی محمدرضا گلزار و همسرش عکس های رضا گلزار بازیگر و مجری برنده باش و عکس همسر محمدرضا گلزار را می خوانید.

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است بجز بازیگری نوازنده گیتار، پرکاشن و خواننده می باشد و حالا مجری گری هم می کند.

محمدرضا گلزار

خانواده محمدرضا گلزار

پدرش اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است.

دو برادر بنام علی علیرضا مهندس رشته عمران و بردی.ا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری می باشد.

از والیبال تا اسکی

والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های پارس خودرو، شیشه و گاز، پاس و دیهیم در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.

محمدرضا گلزار

تنها والیبال نبود، بطور حرفه ای پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

ورود به موسیقی

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خود آمو با نواختن گیتار شروع کرد، مدتی بعد هم پیانو می زد، تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد.

در این گروه مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد.

شاگرد اول

خانوادم دوست داشتند پزشک شوم، خودم هم فکرشو نمی کردم روزی موسیقی و هنر را حرفه ای دنبال کنم، اما درسم خوب بود و اسمم صدر همه اسامی شاگرد اولا بود.

در کنکور دانشگاه آزاد رتبه 5 آوردم.

سوپر استار بازیگری ایران کیست؟

نحوه ورود به بازیگری

فروردین ماه 1379 بود که در شهر خزر شهر در کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

اما در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد، به این صورت بعد از چند تست و پیش تولید گلزار چند ماه بعد اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.

شروع مدلینگ

علاقه و چهره جذاب اش باعث شد در سال 1380 وقتی 24 ساله بود به عنوان اولین مرد فتو مدل ظاهر شود و عکس اش به عنوان مدل پوشاک مردانه ایکات روی بیلبوردهای تبلیغاتی برود.

طراح اختصاصی گلزار

آهو سپانلو از سال 1386 به عنوان استایلیست اختصاصی محمدرضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای مراسمات مختلف را بر عهده دارد.

خانم سپانلو فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان می باشد و آخرین متد های طراحی را در لباس های گلزار اعمال می کند.

بیزنس و انواع شغل گلزار

گلزار سردمدار انواع مشاغل می باشد.

محمدرضا گلزار

مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت، بعدها مدیریت رستوران انار را برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد.

حالا دو فروشگاه دیجیتال بنام Go sport نمایندگی فرانسه را اداره می کند و در دبی مرکز سولاریومی (برنزه کردن پوست) به نام سان پینت را دارد.

شنیده ها حاکی از برج سازی و بساز بفروشی اش هم می باشد.

رفقای هنری ورزشی

صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است ،محمدرضا طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونا و پرسپولیس می باشد و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

تجربه تدریس

جالبه بدونید گلزار در کنکور، درس عربی و معارف را 100 زده است، در زمان دانشگاه درس معارف و دینی را تدریس می کرد و می گوید به شدت آدم مذهبی هستم.

عکس های مرتضی پاشایی و پلزار

 همسر محمدرضا گلزار 

رضا گلزار 42 ساله هنوز ازدواج نکرده است.

می گوید در تمام این سالها به خوبی حس کرده ام که تا چه اندازه شهرت مرا تنها کرده است، با وجود همه شایعات هنوز مجردم و نتوانستم ازدواج کنم.

محمدرضا گلزار

دستمزد میلیاردی + غذا

دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در سریال عاشقانه سال 96 او را جز چند بازیگر گرانقیمت ایران کرده است و به طور متوسط برای هر فیلم بالای 200 میلیون تومان می گیرد.

غذاهای مورد علاقه او قرمه سبزی و ماکارانی است.

مجری برنده باش

گلزار در زمستان 97 اولین تجربه خود را بعنوان مجری در مسابقه برنده باش بدست آورد، اما جنجال هایی از جمله دستکاری در آرای مردمی جشنواره جام جم او و برنامه را حاشیه ساز کرد.

این حاشیه با فتوای آیت الله مکارم شیرازی مبنی بر درآمد این برنامه و پرداخت جوایز، مصداق قمار قلمداد و باعث تعطیلی این برنامه شد.

محمدرضا گلزار

ادعای جنجالی در جشنواره جام جم

گلزار در جشنواره جام جم گفت : کاراکترم در برنده باش خیلی به شخصیتم نزدیک است، من در منزل با دوستانم هم همینم که در برنده باش می بیند

خوشحال که با حضور من در رسانه ملی، مخاطبان زیادی به تلویزیون اضافه شد ! او همچنین روابط خوبی با علی فروغی مدیر شبکه سه دارد

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: