بیوگرافی سید جلال حسینی و همسرش و عکس های شخصی جلال حسینی را مشاهده کنید. سید جلال حسینی فوتبالیست ایرانی در ۱۴ بهمن سال ۱۳۶۰ در بندر انزلی به دنیا آمده و دو برادر دارد که به گفته خودش با حمایت های آنها و پدرش دلگرم میشده.

سید جلال حسینی چند پیش وارد زندگی مشترک شده است ، او با خانم لیلا ریاحی یکی از اقوامشان که به خوبی برای او شناخته شده بود ازدواج کرده و دو دختر به نام نورا و نیلا دارد.

سید جلال حسینی

حسینی فوتبال را از دوران کودکی در کوچه پس کوچه‌های شهر اول شروع کرده و با تلاش و کوشش به باشگاه‌ها و تیم‌های بزرگ را پیدا کرده است.

وی در پست مدافع میانی توپ می‌زند و در حال حاضر در سال 97 کاپیتان تیم پرسپولیس و عضو تیم ملی ایران است.

سید جلال سابقه حضور در تیم های ملوان بندر انزلی، سایپا کرج، سپاهان اصفهان و نفت تهران و پرسپولیس تهران را در کارنامه خود دارد.

او همچنین سابقه حضور در تیم ملی امید و تیم ملی بزرگسالان ایران و باشگاه الاهلی را نیز در کارنامه حرفه ایش دارد.

این بازیکن در سال ۲۰۰۴ به تیم ملوان پیوست و با پنج گل زده به سایپا رفت.

حسینی در سال ۲۰۰۹ به سپاهان اصفهان و در نهایت در سال ۲۰۱۲ به پرسپولیس پیوست.وی بعد از الاهلی و نفت تهران در سال ۲۰۱۴ در نهایت در سال ۲۰۱۶ دوباره با امضای قراردادی به پرسپولیس برگشت.

این بازیکن ابتدا در تیم ملی امید و سپس به دلیل درخشش و بازی خوب در سال ۲۰۰۷ پیراهن تیم ملی را به تن کرد و اولین تیمی که مقابلش بازی کرد بلاروس بود.

سید جلال حسینی

در مسابقات یک هستم نهایی جام قهرمانان آسیا سید جلال با زدن گل برتری تیمش را به مرحله بعدی راه داد و باعث شد تا با گل وی پرسپولیس در برابر الجزایر دو بر یک پیروز شود.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: