علیرضا عصار نوازنده و خواننده پاپ متولد ۴ بهمن ۱۳۴۸ در خیابان ری، کوچه آبشار تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی حقوق است. خوانندگان موردعلاقهٔ او فرهاد مهراد و بنان هستند.همسر علیرضا عصار شیما ضیا خواهر سید علی ضیا مجری معروف تلویزیون است.

وی نواختن پیانو را در ۵ سالگی آغاز کرد و نخستین استاد وی کاووس سمندر بوده است وی نواختن پیانو را در ۵ سالگی آغاز کرد و نخستین استاد وی کاووس سمندر بوده است. اولین تجربهٔ خوانندگی وی به طور رسمی، با اجرای قطعهٔ "عیدانه" به سفارش مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما در سال ۱۳۷۷ شکل گرفت.

نخستین کنسرت

در سن ۱۶ سالگی به عنوان نوازنده پیانو در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی حضور در تئاتر «پیروزی در شیکاگو» به کارگردانی داود رشیدی و حضور مهدی هاشمی و فریماه فرجامی در سال ۷۰ به عنوان نوازنده پیانو.

مؤثرترین شخصیت در زندگی

مؤثرترین شخصیت در زندگی وی "امیرالمؤمنین علی (ع)" است. وجود اشعار "مولانا" و طرح مسایل اجتماعی از ویژگی های موسیقی "علیرضا عصار" است. این خواننده معتقد است ترانه خواندن به برقراری ارتباط عاطفی با مردم منجر می شود. "مهران مدیری" و "سیامک انصاری" دوستان نزدیک وی هستند. به طور کلی "علیرضا عصار" برای سلیقه و تفکر مخاطب خود احترام زیادی قائل است.

دوستان علیرضا عصار

“مهران مدیری” و “سیامک انصاری” دوستان نزدیک وی هستند.

رکورددار بودن علیرضا عصار

علیرضا عصار رکورددار اجرای زنده در سالهای گذشته است.

آلبوم علیرضا عصار

آلبوم «نهان مکن» با همکاری شهرداد روحانی در استودیو اَبی رُد لندن با ارکستر سمفونیک لندن ضبط شده است.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: