محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما است. محمدرضا گلزار درسال «1379» با ایفای نقش در فیلم – سام و نرگس – قدم بـه عرصۀ‎ سینما گذاشت. محمدرضا گلزار فارغ‌ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه «آزاد اسلامی» اسـت. محمدرضا گلزار سال 1356 در شهر تهران متولد شد.  محمدرضا گلزار  جایزۀ بخش تجلیل دومین جشنوارۀ فیلم های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه بعنوان فیلمنامه‌ نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش «1389» در سومین جشنوارۀ فیلم‌ های ایرانی در تورنتو را در کارنامه‎ دارد. پدرش اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است.

گلزار

دو برادر بنام علی علیرضا مهندس رشته عمران و بردی.ا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

 

می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری می باشد.

محمدرضا گلزار

 

از والیبال تا اسکی

والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های پارس خودرو، شیشه و گاز، پاس و دیهیم در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.تنها والیبال نبود، بطور حرفه ای پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

 

محمدرضا گلزار

ورود به موسیقی

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خود آمو با نواختن گیتار شروع کرد، مدتی بعد هم پیانو می زد، تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد.

 

در این گروه مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد.

محمدرضا گلزار

 

شاگرد اول

خانوادم دوست داشتند پزشک شوم، خودم هم فکرشو نمی کردم روزی موسیقی و هنر را حرفه ای دنبال کنم، اما درسم خوب بود و اسمم صدر همه اسامی شاگرد اولا بود.در کنکور دانشگاه آزاد رتبه 5 آوردم.

محمدرضا گلزار

 

شروع مدلینگ

علاقه و چهره جذاب اش باعث شد در سال 1380 وقتی 24 ساله بود به عنوان اولین مرد فتو مدل ظاهر شود و عکس اش به عنوان مدل پوشاک مردانه ایکات روی بیلبوردهای تبلیغاتی برود.

محمدرضا گلزار

 

طراح اختصاصی گلزار

آهو سپانلو از سال 1386 به عنوان استایلیست اختصاصی محمدرضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای مراسمات مختلف را بر عهده دارد.

 

خانم سپانلو فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان می باشد و آخرین متد های طراحی را در لباس های گلزار اعمال می کند.

محمدرضا گلزار

 

انواع شغل گلزار

مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت، بعدها مدیریت رستوران انار را برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد.

 

حالا دو فروشگاه دیجیتال بنام Go sport نمایندگی فرانسه را اداره می کند و در دبی مرکز سولاریومی (برنزه کردن پوست) به نام سان پینت را دارد. شنیده ها حاکی از برج سازی و بساز بفروشی اش هم می باشد.

 

محمدرضا گلزار

رفقای هنری ورزشی

 

صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است ،محمدرضا طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونا و پرسپولیس می باشد و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

محمدرضا گلزار

 

 همسر محمدرضا گلزار 

رضا گلزار 42 ساله هنوز ازدواج نکرده است.می گوید در تمام این سالها به خوبی حس کرده ام که تا چه اندازه شهرت مرا تنها کرده است، با وجود همه شایعات هنوز مجردم و نتوانستم ازدواج کنم.

 

محمدرضا گلزار

دستمزد میلیاردی + غذا

دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در سریال عاشقانه سال 96 او را جز چند بازیگر گرانقیمت ایران کرده است و به طور متوسط برای هر فیلم بالای 200 میلیون تومان می گیرد.

غذاهای مورد علاقه او قرمه سبزی و ماکارانی است.

محمدرضا گلزار

ادعای جنجالی در جشنواره جام جم

گلزار در جشنواره جام جم گفت : کاراکترم در برنده باش خیلی به شخصیتم نزدیک است، من در منزل با دوستانم هم همینم که در برنده باش می بیند

محمدرضا گلزار

خوشحال که با حضور من در رسانه ملی، مخاطبان زیادی به تلویزیون اضافه شد ! او همچنین روابط خوبی با علی فروغی مدیر شبکه سه دارد.

محمدرضا گلزار


 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: