لاله صبوری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان سال 1348 در تهران متولد شد و یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خودش دارد.لاله صبوری علاوه بر بازیگری سابقه اجرا در شبکه جام جم را در کارنامه هنری اش دارد. لاله صبوری در سن 25 سالگی و بعد از تولد دو فرزندش تصمیم به ادامه تحصیل گرفت و کنکور داد و نفر 26 کنکور سراسری شد و تئاتر خواند.

علت طلاق لاله صبوری از همسر آمریکایی اش


لاله صبوری علاوه بر بازیگری دستی در نقاشی هم دارد و از سنین جوانی برای کسب درآمد به شاگران مادرش تدریس خصوصی میکرد و طراحی فرش انجام میداد.

ازدواج لاله صبوری

لاله صبوری یکی از هنرمندانی است که در سالهای جوانی حدود 17 سالگی ازدواج کرد و همسرش 17 سال از او بزرگتر بود اما زندگی مشترکش دوام نداشت و بعد از دو فرزند با دشواری های فراوان از همسرش جدا شد.

علت جدایی لاله صبوری از همسر اولش

این بانوی هنرمند در یک گفتگو درباره جدایی از همسرش گفت:ازدواج ما خیلی سنتی شکل گرفت و همسر سابقم از موقعیت شغلی و اجتماعی بسیار خوبی برخودار بود و وضعیت مالی بسیار خوبی داشت اما اجازه انجام هیچ کاری را به من نمیداد، نه تحصیل، نه رانندگی و... حتی روز کنکور در اتاق را روی من قفل کردند اما ایشان مرد بسیار متشخصی بودند اما عقاید ما با هم تفاوت داشت و یک روز به جایی رسیدم که با دو بچه به خانه پدرم برگشتم و حدود 6 سال طول کشید که توانستیم از هم جدا شویم.

همسر سابقم حتی زمانی که من دانشجو شده بودم به دانشگاه می آمد و من را با خشونت از دانشگاه بیرون میکشید و من مشکلات زیادی داشتم و تا زمانی که بچه ها 18 سالشان شود بر سر حضانت آنها همیشه درگیر بودم.

ازدواج دوم لاله صبوری

لاله صبوری چند سال بعد از جدایی از همسرش، برای بار دوم ازدواج کرد و پویا قاسمی همسر دوم خانم بازیگر است که متولد آمریکا است و در زمینه تولید قطعات خودرو مشغول به کار است.

همسر لاله صبوری طبق گفته های خانم بازیگر مرد بسیار همراه و صبوری است و اگر همراهی های او نبود نمیتوانست در زندگی هنری اش موفق شود و با وجود اینکه فعالیت های او در زمینه صنعتی است به هنر علاقه دارد و همیشه در کنار همسرش برای برقرای ارتباط بین کار و زندگی حضور جدی و موثری داشته است.

فرزندان لاله صبوری

لاله صبوری بعد از ازدواج زودهنگام مادر شدن را هم خیلی زود تجربه کرد و 17 سال بیشتر نداشت که برای اولین بار باردار شد. علاقه زیاد لاله صبوری به فرزندانش باعث شد تا در بیشتر مکان هایی که حضور دارد فرزندانش هم کنار او باشند و به گفته خودش بچه ها پاشنه آشیل من هستند.

بهداد فرزند اول لاله صبوری

بهداد اولین فرزند لاله صبوری است که در 17 سالگی او به دنیا آمد و خانم بازیگر با داشتن سن کم و بی تجربگی با فرزندانش بزرگ شد و تجربه کسب کرد.

پسر لاله صبوری در رشته معماری تحصیل کرد و با دیدن آنها کنار هم کمتر کسی باورش میشود که آنها مادر و پسر باشند.

هلیا دومین فرزند لاله صبوری

هلیا دومین فرزند لاله صبوری است که سه سال بعد از تولد بهداد به دنیا آمد و خانم بازیگر در حالی که تنها حدود 21 سال داشت بار دیگر مادر شد و سختی نگهداری از فرزند با تولد دخترش و سن کمی که داشت دوچندان شد اما دختر خانم بازیگر هم جسارت مادر را به ارث برده و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داده است.

نورا سومین فرزند لاله صبوری

نورا سومین فرزند لاله صبوری و دومین دختر او است که حاصل ازدواج دوم او است و تنها فرزند او و پویا قاسمی است که اختلاف سنی زیادی با دو فرزند اولش دارد.

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: