بهاره افشاری (زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود)هنرپیشه و طراح لباس ایرانی است. بهاره افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود شهرت یافت. سپس با بازی در سریال فاصله ها خوش درخشید.در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که بهاره افشاری با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است؛ که چندی بعد توسط وی تکذیب شد.

188115627_190131502969651_3426085274107519962_n

حاشیه ها

 
 

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که بهاره افشاری با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است؛ که چندی بعد توسط وی تکذیب شد. در ابتدا قرار بوده افشاری در سریال دلنوازان در نقش «یلدا» ایفای نقش کند اما به گفته خودش دو روز مانده به فیلمبرداری قراردادش را فسخ می‌کند. بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان‌نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامهٔ دید در شب در این مورد گفت:

 

«چطور من می‌توانم روبه‌روی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده‌اند. ابتدا به‌عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته‌است.»

 
 
 
 

او گفت پلان‌هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده‌است. او همچنین اشاره کرد که در دورهٔ محمود احمدی‌نژاد چند مرتبه به مراسم افطار دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده‌است.

 
 
 
 

بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد.

 

ظاهر متفاوت بهاره افشاری + عکس

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: