نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه  سال 1347 در تهران میباشد. نسرین مقانلو بازیگر فیلم تنهایی لیلا است . نسرین مقانلو در مختارنامه نقش آفرینی کرده است. نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران است. عکس های نسرین مقانلو در شب هایمافیا را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

فاش شدن شرط ازدواج نسرین مقانلو

محل تولد:تهران

تاهل:متاهل

همسر:کمال خلیلیان

فرزندان:آروین و عرشیا

زندگی شخصی نسرین مقانلو

او فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

من به واسطه فعالیت پدرم در رشته موسیقی و مادرم در تئاتر با فضای هنر آشنایی کامل داشتم، به همین دلیل از زمان کودکی و نوجوانی فعالیتم در زمینه تئاتر و نمایش را شروع کردم، اما زمانی که تصمیم گرفتم فعالیت حرفه ای ام در سینما را شروع کنم، با فیلم «دو نیمه سیب» کیانوش عیاری استارت زدم.

مسابقه مافیا یک بازی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند؛ در شبهای مافیا محمدرضا علیمردانی به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و فرمان بازی در دستان اوست؛ در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود. فصل دوم این سری با حضور بازیگران زن برگزار شده است.

نسرین مقانلو در شبهای مافیا

نسرین مقانلو، فریبا نادری، مائده طهماسبی، سولماز غنی، آشا محرابی، نیکی مظفری، ساغر قناعت، سارا منجزی، نفیسه روشن، حدیث فولادوند، نگار فروزنده و سوگل طهماسبی

سری دوم از ریٔالیتی‌شو «شب‌های مافیا» به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب، با حضور ۳۶ بازیگر جدید تولید می شود.

خالق آثاری چون «قیصر» و «گوزن ها» این روزها فیلمبرداری فیلم جدیدش را در خیابان‌های تهران آغاز کرده است. فیلم سینمایی «خون شد» جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی خواهد بود. این فیلم ایرانی، بیست و نهمین ساخته کیمیایی محسوب می‌شود.  «خون شد» با بازی سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق‌نورد و سیامک صفری ساخته می‌شود.

در جدیدترین عکس منتشر شده از پشت صحنه سینمایی "خون شد"‌،‌ نسرین مقانلو با گریمی متفاوت و در کنار پسرش دیده می شود. نسرین مقانلو درباره این تصویر در صفحه شخصی خود نوشته است: " همراه با پسرم، و گریمی متفاوت از کل کارهایی که تاکنون داشتم."

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۴۸ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: