مراسم بدرقه پیکر ارشا اقدسی، بدلکار و هنرمند سینما و تلویزیون، صبح امروز جمعه در بوستان ولایت و محل فیلمبرداری برنامه دست فرمون، برگزار شد.

مادر ارشا اقدسی، در این مراسم مویه‌کنان در عزاری پسرش سوگواری و بیان می کرد که پسر جوانش پرپر شد.

جمعی از بدلکاران، چهره‌های تلویزیونی، عوامل برنامه خندوانه، همکاران اقدسی، کامران تفتی، سیدجواد هاشمی، عبدالله روا و ...، حاضران در این بدرقه بودند.

 ارشا اقدسی، چهارشنبه نهم مرداد ماه در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت دچار حادثه‌ شد و با وجود تلاش پزشکان ارشا اقدسی ۱۳ مردادماه، دار فانی را وداع گفت.

مادر ارشا اقدسی اعلام کرد که پسرش وصیت کرده است اگر دچار مرگ مغزی شد، اعضای بدنش را اهدا کنند.

پیکر زنده یاد اقدسی امروز تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می‌شود.

زنده‌یاد اقدسی ۱۴ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. او رشته ورزشی آی کی دو (هنر رزمی ژاپنی) را فراگرفت و توانست مربی‌گری این رشته را هم کسب کند. در سال ۸۴ در رشته تربیت‌بدنی، بورسیه تحصیلی ایتالیا را گرفت، ولی با دیدن آگهی دوره‌های بدلکاری با مرحوم پیمان ابدی آشنا شد، از دانشگاه انصراف داد و بدلکاری را آغاز کرد.

اقدسی در ادامه سرمربی کلاس‌های بدلکاری پیمان ابدی شد و به دنبال آن سکوی بانجی جامپینگ را احداث و عنوان اولین مربی بانجی جامپینگ و تونل باد صبا در ایران را از آن خود کرد. او ۱۳ بهمن ۱۳۸۵ گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس  کرد و فعالیت‌های خود را در ایران و عرصه بین‌الملل گسترش داد و در فیلم‌های مختلف همکاری می‌کرد.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: