سحر دولتشاهی در سریال های زیادی در تلوزیون و سینما کار کرده است . سحر دولتشاهی بازیگر باتجربه و پرکار سینما و تلوزیون است . سحر دولتشاهی در سریال های زیادی در تلوزیون و سینما کار کرده است . او سال های قبل با بازی در سریال مسافران حسابی محبوب شد و نقش آفرینی خوبی کرد . سحر دولتشاهی به تازگی شایعاتی پیرامون خودش می دید که این شایعات به واقعیت تبدیل شد . بسیاری از پیج های اینستاگرامی خبر از ازدواج مجدد سحر دولتشاهی با همایون شجریان می دادند که بعد از عکس جنجالی  و پست معنادار همایون شجریان این موضوع به واقعیت تبدیل شد . اکنون شایعات زیادی در مورد مهریه سحر دولتشاهی به گوش می رسد اما هنوز صحت آن تایید یا تکذیب نشده است باید دید واکنش سحر دولتشاهی به این موضوع چیست ؟

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی (2)

بیوگرافی همایون شجریان

همایون شجریان متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران و فرزند محمدرضا شجریان و فرخنده گل افشان است. وی سه خواهر بنام فرزانه، افسانه و مژگان و یک برادر کوچک‌تر ناتنی به نام رایان دارد.

همایون از کودکی به موسیقی و ریتم علاقه داشت تا آن‌که با تشخیص پدر نزد ناصر فرهنگ فر به فراگیری تکنیک و شناخت ریتم که اساس موسیقی است پرداخت و چند سالی هم آموختن را نزد جمشید محبی ادامه داد.

او از ده‌سالگی به همراه خواهرانش نزد پدر آواز را شروع کرد و در دوران بلوغ روزانه تکنیک آواز و صداسازی را به‌صورت فشرده فراگرفت. در همان زمان به هنرستان موسیقی رفت و کمانچه را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد و در خارج از هنرستان به ادامهٔ فراگیری آن نزد اردشیر کامکار و آشنایی با تار و سنتور به صورت گوشی پرداخت.همایون شجریان از سال ۱۳۷۰ به همراه محمدرضا شجریان در کنسرت‌های آمریکا، اروپا و ایران (با تنبک) همراهی کرد و از ۱۳۷۸ به بعد در صحنهٔ کنسرت‌ها به هم‌خوانی با پدرش پرداخت. اولین اثر با حضور او یاد ایام نام دارد که در آن اثر وی تنبک نوازی را بر عهده داشته‌است. همایون شجریان کنسرت‌های بسیاری را با بزرگان موسیقی اجرا کرده و آثار زیادی را به همراه آنان در ایران و جهان منتشر کرده‌است که از آن جمله می‌توان به آلبوم کنسرت‌های بی تو به سر نمی‌شود و فریاد اشاره کرد که هر دو اثر در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ نامزد دریافت جایزه گرمی شدند.

وی اولین آلبوم خود را به نام نسیم وصل و با آهنگ‌سازی محمدجواد ضرابیان در سال ۱۳۸۲ منتشر کرد و این آلبوم سرآغازی بود بر اجرای کنسرت‌ها و آلبوم‌های مستقل او؛ همایون شجریان پس از آن در سال ۱۳۸۳ دو آلبوم شوق دوست و ناشکیبا را منتشر کرد و در سال ۱۳۸۴ نقش خیال را به آهنگ‌سازی علی قمصری به بازار عرضه کرد که با استقبال فراوانی روبرو شد.

او در مهرماه ۱۳۸۵ آلبوم با ستاره‌ها که حاصل همکاری او با محمدجواد ضرابیان است را به بازار عرضه کرد. در سال ۱۳۸۷ دو آلبوم قیژک کولی و خورشید آرزو را با همکاری گروه دستان منتشر کرد. همایون آب، نان، آواز را به آهنگسازی علی قمصری در سال ۱۳۸۸ و آلبوم شب جدایی را در سال ۱۳۸۹ منتشر کرد. در سال ۱۳۹۰ او آلبوم شوق نامه و ای جان جان بی‌من مرو را عرضه کرد. آلبوم شوق نامه به نوعی بازیابی تصانیف منسوب به عبدالقادر مراغه‌ای است که حاصل ۴ سال تلاش گروهی به سرپرستی محمدرضا درویشی است.همایون شجریان تا سال ۱۳۸۸ پدرش را در اجراها همراهی می‌کرد. این دو مدت زمانی عضو گروه آوا بودند و در این دوران دو آلبوم غوغای عشق‌بازان و کنسرت محمدرضا شجریان و گروه آوا اجرا و به بازار عرضه شد.همایون فارغ‌التحصیل کنسرواتوار موسیقی تهران است.

دکترای افتخاری

همایون شجریان و سحر دولتشاهی + بیوگرافی، عکس و استوری تبریک تولد شجریان توسط مارال بنی آدم

همایون شجریان در اسفند ماه ۱۳۹۷ و در ۴۳ سالگی گواهینامه درجه یک هنری معادل مدرک تحصیلی دکتری در رشته آواز را از وزارت ارشاد دریافت کرد.

همسر همایون شجریان

همایون شجریان است در سال ۱۳۷۴ با گیتا خوانساری ازدواج کرد و دخترش یاسمن بعد از دوازده سال ازدواجشان به دنیا آمده است. گیتا خوانساری که خواهر کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان است.

آثار همایون شجریان

آلبوم‌ها

قاصدک (۱۳۷۳)

یاد ایام (۱۳۷۴)

شب وصل (۱۳۷۶)

معمای هستی (۱۳۷۶)

آهنگ وفا (۱۳۷۸)

زمستان است (۱۳۷۹)

بی تو به سر نمی‌شود (۱۳۸۱)

فریاد (۱۳۸۱)

نسیم وصل (۱۳۸۲)

ناشکیبا (۱۳۸۳)

شوق دوست (۱۳۸۳)

نقش خیال (۱۳۸۴)

با ستاره‌ها (۱۳۸۵)

ساز خاموش (۱۳۸۶)

سرود مهر (۱۳۸۶)

غوغای عشق‌بازان (۱۳۸۶)

خورشید آرزو (۱۳۸۷)

آه باران (۱۳۸۸)

آب، نان، آواز (۱۳۸۸)

شب جدایی (۱۳۸۹)

آسمانی (۱۳۹۰)

شوق نامه (۱۳۹۰)

ای جان جان بی من مرو (۱۳۹۰)

سیمرغ (۱۳۹۱)

فراق (۱۳۹۱)

چه آتش‌ها (۱۳۹۲)

نه فرشته ام نه شیطان (۱۳۹۲)

آرایش غلیظ (۱۳۹۳)

مستور و مست (۱۳۹۳)

خداوندان اسرار (۱۳۹۴)

رگ خواب (۱۳۹۵)

ایران من (۱۳۹۷)

افسانه چشم‌هایت (۱۳۹۸)

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: