اینستاگردی اولین چهارشنبه خرداد را با سوتی محمدرضا گلزار وسط اجرای مسابقه «هفت خوان» شروع می‌کنیم و بعد از آن به ماجرای کتک خوردن بهنوش بختیاری توسط مردم میبد می‌پردازیم. این گزارش مروری بر اعتراضات هنرمندان به قطعی برق و تیزرهای تبلیغاتی و پشت صحنه‌های فیلم‌هایی دارید که بعضی بازیگران در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده‌اند.محمدرضا گلزار در مسابقه این هفته «هفت خوان» میزبان علیرضا طلیسچی بود که حین برنامه اتفاق خنده داری افتاد. شرکت کننده تصمیم داشت که با استفاده از گزینه تماس تلفنی از دوست خود که در آن طرف خط بود برای پاسخ دادن به سؤال مسابقه کمک بگیرد. اما، عوامل برنامه در حالی ساعت دوازده و نیم نیمه شب است با شماره‌ای اشتباهی تماس گرفتند.شرکت کننده برنامه با شنیدن صدای شخصی که پشت خط بود از همان ابتدا متوجه شد که این تماس اشتباهی است، اما گلزار با اصرار دوبار خود را معرفی کرد. شهروندی که پشت خط بود گویا خواب بود و از آقای گلزار خواست تا مزاحم او نشود و به او گفت: «ساعت دوازده و خورده‌ای شبه، مزاحم نشو آقا». گلزار در آخر از این شهروند معذرت خواهی کرد و تماس تلفنی را قطع کرد. این کلیپ خنده‌دار را می‌توانید در زیر تماشا کنید.دیروز شایعه‌ای مبنی بر کتک خوردن بهنوش بختیاری در میبد یزد در فضای مجازی منتشر شد. در این شایعه گفته شده بود که مردم میبد به خاطر پوشش نامناسب بهنوش بختیاری که در حال ضبط فیلم در میبد بودند، او را مورد ضرب و جرح قرار دادند. اما، امروز صبح این بازیگر فیلمی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

بهنوش بختیاری در این فیلم می‌گوید که او اصلاً در یزد نیست و در حال فیلم‌برداری برای یک فیلم در جنوب تهران است. او که در این فیلم صحیح و سالم به نظر می‌رسد این شایعه را رد کرد و تأکید داشت که مردم یزد بسیار دوست داشتنی و مهمان نواز هستند و بارها او را به یزد دعوت کرده‌اند؛ او اضافه کرد که حتی عروس خانواده‌شان نیز یزدی است. او ساعاتی قبل این فیلم را از صفحه‌اش پاک کرد و به جای آن نوشته‌ای را منتشر کرد.این خانم بازیگر برای تأکید بیشتر این موضوع را چندین بار در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و هرگونه خبر مبنی بر بدرفتاری مردم میبد با او را کذب محض اعلام کرد.

در برنامه «شب آهنگی» شب گذشته، حامد آهنگی میزبان خداداد عزیزی بود. او در این برنامه اینترنتی از خداداد عزیزی می‌خواهد که خراسانی برقصد. اما او از این کار امتناع می‌کند و می‌گوید: «رقص برای خانوماست. تو مگه محمد خردادیانی؟ مرد چجوری برقصه با این هیکل قناصش؟»

اما، حامد آهنگی اصرار داشت که درست است که آقای م.خ زنانه می رقصد، اما مردها هم می‌توانند مردانه برقصند و شروع به رقصیدن می‌کند.قطعی گسترده برق باعث واکنش بسیاری از هنرمندان شد که این اعتراض خود را در قالب پست و استوری بیان کردند.

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با انتشار پستی از حال بد مادر خود گفت که به خاطر قطعی برق مجبور شد ۴۵ پله را با عذاب و سختی به وسیله واکر پایین رود تا به وقت دکترش برسد. او در ادامه نوشت: «خدا رو خوش میاد وسایل مردم بسوزه و هیچکسی هم جوابگو نباشه؟ لطفا به داد مردم برسید نه اینکه دادشون رو دربیارید.»شهره سلطانی نیز فیلمی از مادر خود که به کمک اکسیژن تنفس می‌کند، در صفحه اینستاگرامش پست کرد. او در زیر این پست نوشت که تا شب چندین بار برق منزلشان قطع شده است و با هر بار قطع شدن برق، نفس مادر او هم قطع می‌شود.اما واکنش شقایق دهقان به قطعی برق کمی تندتر بود. او در پستش نوشت: «صبح که بیدار شدم با خودم گفتم: وای! خدارو شکر الان برقا رفته. بعد از ظهر خیلی تو خونه کار داشتم درست مثل یه احمقی که ناخودآگاهِ بیچاره اش وادارش میکنه توی افتضاح‌ترین شرایط هم نیمه پر یه لیوان شکسته رو ببینه! درست مثل یه بنده‌ی خوبِ تو سری خورِ شکرگزار ولی نعمت. درست مثل یه شهروندِ عادت کرده به نداشتن بدیهی‌ترین حقوق شهروندیش! همینقدر بدبخت، همینقدر حقیر… جونم براتون بگه.. برق دوباره رفت..».

بهنوش بختیاری هم به این موضوع طعنه‌ای زد و در استوری اش نوشت: «یه خبر خوب، از امروز دیگه برق نمی ره.. قراره روزی دو ساعت بیاد..»

در این هفته چندین بازیگر عکس‌هایی از پدر و مادرشان در صفحه خود منتشر کردند که نوید محمدزاده و فرشته حسینی در صدر آن هستند. این دو حتی در پست گذاشتن هم مثل هم عمل می‌کنند.

فرشته حسینی عکسی از بچگی‌های خود به همراه مادر و خواهرش پست کرد و زیر آن نوشت: «مامان کاش تصویرهای بیشتری از اون زمآن‌هارو یادم بیاد».نوید محمد زاده نیز عکسی از خودش با پدر و مادرش منتشر کرد. محسن تنابنده نیز با کنایه به ماجرای بابک خرمدین در زیر این پست نوشت: «هرچی پدر و مادرت گفت فقط بگو چشم، اوضاع وخیمه».

مردم به این کامنت محسن تنابنده واکنش‌های زیادی نشان دادند؛ عده‌ای از این کامنت ناراحت شده بودند که نباید با این فاجعه شوخی کرد و عده‌ای دیگر نیز به این حرف خندیده بودند.نوید محمدزاده سوم خرداد نیز به مناسب آزاد شدن خرمشهر پستی منتشر کرد و نوشت: «خرمشهر آزاد شد اما آباد نشد».

آتیلا پسیانی عکسی سیاه و سفید از دوران کودکی خود با مادرش پست کرد و در این پست برای مادرش ابراز دلتنگی کرد. او که انگار سری به آلبوم‌های قدیمی خانوادگی زده بود، در پست بعدی  عکسی از خود و نوه خاله‌اش منتشر کرد و در زیر آن نوشت: «اولین سلفی جهان، سال ۱۳۴۶».کمند امیرسلیمانی نیز در یک پست عکس خود و مادرش را منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت.

مهناز افشار یک عکس مادر و دختری در صفحه‌اش گذاشت و تولد دخترش را تبریک گفت و از او خواست که در زندگی همیشه تلاش کند و قوی و خوب و انسان بماند.در چند روز اخیر عکسی از باران کوثری با گریم متفاوت و سنگین برای بازی در فیلم ملکه گدایان منتشر شده است که در این عکس او را برای نقش یک پیرزن گریم کرده‌اند.فیلم‌ها و عکس‌های تولد احمدرضا عابدازده به همراه خانواده و دوستانش نیز از دیروز صدر خبرهای اینستاگرام بوده است؛ او هم در استوری هایش از افراد مختلفی که تولد او را جشن گرفتند تشکر کرده است.

حالا نگاهی بیندازیم به تیزرهای تبلیغاتی فیلم‌ها و پشت صحنه‌هایی که بعضی از بازیگران از فیلم‌های در حال ساخت منتشر کرده‌اند. کارگردان‌های ایرانی به تازگی وارد ژانر وحشت شده‌اند که ازجمله آن‌ها مهدی آقاجانی و میلاد جرموز است.

محسن کیایی، لیندا کیانی و محمد بحرانی در صفحه خود تیزری از سریال ترسناک «آنها» به تهیه کنندگی پرویز پرستویی را در صفحه خود منتشر کردند. تیزر این سریال که به ترس و خرافات ایرانی اشاره می‌کند (مثل این دیالوگ که همه چیز از سروصدای یخچال و درودیوار شد) ظاهراً ترسناک به نظر می‌رسد. فردا ۶ خرداد این سریال از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود و باید دید که آیا به اندازه تیزرش ترسناک هست یا نه.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۶۶ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: