سپیده خداوردی بازیگر جوان کشورمان است. سپیده خداوردی بازیگر خوبی است. سپیده خداوردی طرفداران بسیاری دارد. سپیده خداوردی علاوه بر بازیگری دستی هم بر موسیقی دارد. سپیده خداوردی بازیگر پرکاری نیست اما نقش‌های خوبی را برای ایفای نقش انتخاب می‌کند.سپیده خداوردی شاید در نظر بسیاری از ما صرفا تداعی کننده نام یک بازیگر باشد در حالی که او یک نوازنده مشهورو توانا است و تاکنون با گروه‌های موسیقی بسیار از جمله شهناز، باربد، مهر آوا و ارکستر سمفونی ملی دست به برگزاری کنسرت زده است با او که در دو عرصه بازیگری و موسیقی توانسته موفق عمل کند و کارنامه موفقی را از خود به جای گذاشته است. سپیده خداوردی در ایسنتاگرام حضور فعالی دارد؛ این بازیگر به تازگی پستی از خود و مادرش منتشر کرده است که شباهت عجیب مادر و دختر را می توان در این پست مشاهده کرد.

سپیده خداوردی

بیوگرافی سپیده خداوردی

سپیده خداوردی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۶۰) بازیگر، نوازنده و شاعر ایرانی است. او بازیگری را به طور حرفه‌ای با مجموعه بچه‌های خیابان ساختهٔ همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. خداوردی همچنین سال‌ها سابقهٔ فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی دارد. او نوازنده گروه‌های موسیقی مختلف مانند ارکستر ملل و ارکستر ملی بوده و در گروه شهناز به همراه محمدرضا شجریان نیز فعالیت کرده‌است.

زندگینامه سپیده خداوردی

شاید شما هم بازیگر نقش مرضیه در سریال آوای باران را بخاطر داشته باشید و علاقه مند باشید بیشتر درباره بازیگر این نقش و زندگینامه وی بدانید. در ادامه با زندگینامه سپیده خداوردی در خدمت شما خواهیم بود.

سپیده خداوردی متولد اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ می باشد .سپیده خداوردی دارای تحصیلات ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اراک می باشد.

سپیده خداوردی تا کنون در سریالهایی از جمله از یادرفته ,سریال پروانه و  در مجموعه آوای باران به ایفای نقش پرداخته است وی نیز موسیقی را از سال ۶۹-۶۸ در مدرسه موسیقی آغاز کرده‌ و ۱۱ سال در ارکستر صدا و سیما و ارکستر ملی بوده‌ و در جشنواره جاده ابریشم فستیوال ژاپن جایزه گرفته‌است.

وی بازیگری را با مجموعه “بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند: “ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است.

دنیای بازیگری سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی بازیگری را با مجموعه “بچه های خیابان” همایون اسعدیان آغاز کرد. وی در فیلم ها و سریال های متعددی مانند:“ایستگاه بهشت” به کارگردانی نادر مقدس، “ قهوه اسپرسو” به کارگردانی رضا بهشتی، “یک گوشه پاک و پرنور” به کارگردانی علی موذنی، “گیلعاد” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و … به ایفای نقش پرداخته است. او با بازی خوبش در سریال گلرخ طرفداران زیادی پیدا کرد. داستان دختری به نام گلرخ است که دوست دارد با مرتضی ازدواج کند ولی پدر و مادر او به ازدواج رضایت نمی دهند، گلرخ با پافشاری بسیار بالاخره آن دو را راضی می کند. مرتضی به پیشنهاد گلرخ ادامه تحصیل میدهد. 

 هم اکنون شاهد بازی او در سریال آوای باران هستیم که هر شب بجز روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه سوم سیما پخش میشود. داستان این فیلم درباره مردی به نام طاهاست که همسرش را از دست داده و یک دختر به نام باران دارد. طاها از مرضیه(سپیده خداوردی) خواستگاری میکند ولی در جریان داستان طاها راهی زندان میشود و پس از بیست سال دوباره باز میگردد و عشقش به مرضیه وارد جریان تازه ای میشود.

آثار سینما سپیده خداوردی

  • پیمان (1390)
  • قهوه اسپرسو (1387)
  • ایستگاه بهشت (1385)

آثار سریالی سپیده خداوردی

  • آوای باران (1392)
  • عصر پاییزی (1392)
  • پروانه (1392)
  • به خاطر مونا (1391)
  • از یاد رفته (1390)
  • گیلعاد (1388)
  • بچه های خیابان (1382)

تله فیلم سپیده خداوردی

  • یک گوشه پا و پر نور (1387)

ازدواج سپیده خداوردی با امین نظری

سر سریال عصر پاییزی با امین نظری آشنا شدم که دستیار کارگردان بودند. ایشون به من پیشنهاد دوستی دادند و من گفتم با بچه های سینما دوست نمی شم! و یک خواستگار دیگه هم داشتم که خب ایشون هم خواستگاری کرد و گفت چرا اون بیاد خواستگاری ، خودم میام (خنده) و این کل کل به ازدواج من منجر شد.

علاقه‌مندی‌ها سپیده خداوردی

سپیده خداوردی

سپیده خداوردی به گرفتن عیدی علاقه‌مند است و اگر کسی به او عیدی ندهد، دلگیر می‌شود! همچنین او بین موسیقی و بازیگری، موسیقی را فرزند بزرگتر خود می‌داند و بیشتر دوست دارد. خداوردی رنگ‌های شاد را نیز دوست دارد و از حیوانات می‌ترسد و نسبت به آن‌ها بی علاقه است.

خصوصیات اخلاقی سپیده خداوردی 

خداوردی به گفته خودش خیلی آرام است ولی اگر کسی اذیتش کند، خیلی جنگی می‌شود. خود را آدم مهربانی می‌داند و می‌گوید که همه را دوست دارد و مثبت نگر است و به نظم اهمیت زیادی می‌دهد.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: