ترلان پروانه از جمله بازیگرانی است که از کودکی با فیلم ها و سریال های او سرگرم شده ایم. خبر های زیادی مبنی بر عمل های زیبایی ترلان پروانه وجود دارد که این بازیگر هیچ یک از این خبر ها را تصدیق نکرده است. ترلان پروانه در جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به عنوان بهترین بازیگر دختر برگزیده شد. ترلان پروانه در 18 تیر ماه سال 1377 در شیراز متولد شده است. ترلان پروانه جزو بازیگرانی است که حواشی زیادی دارد؛ اخیرا این بازیگر استوری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که باز هم موج جدیدی از حواشی را رقم زده است. در این استوری ترلان پروانه اعلام کرده که ذوق دارم اما نمتونم دلیلش رو بگم.. برخی بر این باورند که خبر هایی از ازدواج این بازیگر در راه است.

ترلان پروانه

 

ترلان پروانه بازیگر خوشگل و معروف ایرانی می باشد که این روزها حسابی داره میترکونه و در تمام مراسمات رسمی سینمایی حضور داره. وی در نظر برخی از کاربران بی استعداد هستش اما باید این را گفت که ترلان پروانه از کودکی در این عرصه حضور داشته و همیشه هم نقش های اصلی با دیالوگ های زیاد رو ایفا کرده و حالا هم در فیلم و سریال های بسیاری برای بازی انتخاب میشه.

 ترلان پروانه را این چند وقت اخیر با استایل های مختلفی در مراسمات دیده ایم که بیشتر هم در قالب آیتم های ترندی دیده میشه و استایل کژوال رو به فرمال بیشتر ترجیح میده و در تمامی استایل هایی که در این مدت ازش دیده شده فکر شده و با میکاپ های جور واجور بوده. اما ترلان پروانه به تازگی استوری هایی از مراسم شب گذشته منتشر کرد که چهره ای بسیار جذاب و دیدنی داشت. ناگفته نماند ترلان پروانه مواردی زیرپوستی هم در چهره اش تغییرات داشته که اوال چندان زیبا نبود اما حالا به صورتش نشسته و خوشگل شده. در ادامه استوری های جدید خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

ترلان پروانه

خوشگلی بی حد و مرز ترلان خانوم

اما از این ها که بگذریم ترلان پروانه خب این مدت هر روز یک تیپ جذاب داشته و حیفه که پستشون نکنه به همین دلیل چند وقتیه که صفحه خانم بازیگر شلوغ شده و به بهانه انتشار عکساش کپشن هایی بی ربط هم میزاره! ترلان پروانه با انتشار تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نوشت:

خطر اسپویل زندگی :

هممون آخرش میمیریم پس سعی کن با خاطرات بمیری نه رویا .

پ.ن: تبریک به بچه های علف زار 

این‌بار ترلان پروانه در پوششی ظاهر شده که نسبت به دفعات قبل بسیار متفاوته! حالت کلی استایل، نمایی از سبک کلاسیک، رِترو و وینتیج رو به نمایش میذاره

برش مربعی در قسمت بالاتنه با پلیسه‌های منظم، در گذشته بسیار رایج بوده و الان هم جزو دیتیل‌های محبوبِ افراد زیادیه.

پالتو به رنگ شتریه و با روسری ساتنِ طرح‌داری که به درستی داخل لباس هدایت شده، ست شده.

قواره روسری هم کاملا متناسبه

اکسسوری اضافی یا جزییات اذیت‌کننده در این پوشش دیده نمیشه و همه چیز درست سرجای خودش قرار گرفته

پالتو DOUBLE-BREASTED، طرح بیسیک و یقه شکار داره، و مدل لباس برای افرادی با بالاتنه ظریف مناسب‌تره.

روسری می‌تونست به پشت گره بخوره و در‌طیف‌ رنگی قهوه‌ای باشه.

با توجه به اینکه گفتیم ترلان پروانه تغییرات ریزی هم در چهره اش داشته باید بگیم که خانم بازیگر مدت ها پیش زاویه سازی فک انجام دادند و تزریق ژل لب هم داشتند.

اما خیلی ها هم میگن ترلان پروانه عمل چشم گربه ای انجام داده اما ایشون بر این نظرند که چشماشون خدادادی به این شکل بوده و هست و اگر سری هم به تصاویر کودکی ترالان پروانه بزنید متوجه زیبایی او از همان بچگی خواهید شد.

ترلان پروانه

ترلان در یک قدمی ریحانه شدن؟!

اما به تازگی تصویری هم از ترلان پروانه در حال انتشار و دست به دست شدن است که خانم بازیگر ظاهرا جایی کافه مانند نشسته اند و شلواری بسیار کوتاه به پا دارند و در حالی که یه پاشو روی پای دیگری گذاشته عکاس هم از قصد زاویه رو جوری گرفته که توجه ها به سمت پای ترلان پروانه بره، که همینطور هم شد و این عکس با نظرات ناجور مختلف همراه شد!

برخی از افکار مریض همیشه حاضر در صحنه کامنت هایی ناشایست نوشتند و برخی هم به این گیر دادند که چرا تو سینما کسی به چنین پوشش هایی گیر نمیده و هرطور میخوان میپوشن!

البته که یکسری هم شک دارند اصلا این ترلان هست یا نه!

ورزش مورد علاقه خانم پروانه

ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

رقص باله ترلان پروانه

کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

شایعات عروسی و همسر ترلان پروانه؟!

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم ترلان پروانه ایجاد شد. ماجرا از نظرات ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر آغاز شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر این جرقه قدرت گرفت.

سعید عزت اللهی در رابطه با این خبر مصاحبه ای انجام داد و ولی ترلان پروانه در جواب فقط به یک پست کوتاه که قطعه شعری بود اکتفا کرد.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: