متولدین فروردین

رنگ شانس : قرمزملایم

اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

امروز سعی کنید خودتان را از بحران های عاطفی دور نگه دارید، خواه این بحران ها مربوط به خودتان باشند، خواه به دیگران. اگر راه فراری از آنها ندارید سعی کنید با آنها بی طرفانه برخورد کنید. این موضوع برای قرار گرفتن در مسیر درستی که شما را به موفقیت خواهد رساند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. امروز برای پذیرفتن یک مهمان در خانه تان آماده باشید و اگر طی هفته خانه را مرتب نکرده اید اولین کار امروزتان تمیز کردن منزلتان و آماده شدن برای پذیرایی از مهمان هایتان باشد. اگر کسی را دوست دارید این علاقه را به باد فراموشی نسپارید. در راه انجام کار خیری قدم بردارید. مواظب اطرافیانتان باشید. خوش بین بمانید، بدبینی شما را از هدف و مسیرتان دور می کند. بی محلی شما شخصی را کلافه کرده و ممکن است از کوره در برود. صداقت را در انجام کارهایتان فراموش نکنید که کلید رسیدن به هدفتان است. این هفته به هیچ عنوان معامله ای انجام ندهید.

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتیتان باشید.  قصد عقد قرارداد مالی جدیدی دارید، اما آن‌گونه که انتظار دارید از این قرارداد سود نخواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده قبل از عقد هرگونه قرارداد مهمی، نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را جویا شوید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. انسان متخصص و خبره‌ای هستید و مهارت‌های چشمگیری دارید، اما تاکنون فرصتی برای نمایش این مهارت‌ها بدست نیاورده‌اید و این وضعیت زمینه ناراحتی و افسردگی شما را فراهم کرده‌است. جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که امروز فرصتی دست می‌دهد تا توانایی‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید و به آنها ثابت نمایید که چند مرده حلاج هستید. روحیه انسان‌دوستی دارید و همیشه به فکر کمک به دیگران هستید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید محبتهای شما بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.

فال روزانه فردا اردیبهشت

تو در مجموع انسان معتدل و معقولی هستی اما تغییر شرایط تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود تصمیم‌هایی بگیری که تقریبا از تو بعید است. سعی کن همچنان عقل و منطقت در کنار احساساتت کار کند.

همیشه به دنبال راهی برای بدست آوردن پول بیشتر هستی. برایت فرق نمی‌کند شرایط مساعد است یا نامساعد به همین دلیل گاهی اوقات برنامه‌هایت با شکست روبرو می‌شود و ناراحت می‌شوی. هر چیزی جایی و زمانی دارد.

متولدین اردیبهشت

رنگ شانس : صورتی وآبی روشن

اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس کسالت و بی حوصلگی می کنید، اما تا نیمه های روز حالتان خوب خواهد شد و روحیه تان بهتر می شود. شاید با شنیدن خبرهایی دلگرم کننده از جانب یکی از دوستان و اقوامتان در رابطه با موقعیت دشواری که اکنون رو به حل شدن است خوشحال و شگفت زده شوید و همین باعث شود حال و هوایتان تغییر کند. شما امروز می توانید هدف خود را در چند قدمیتان ببینید، اما می دانید به محض آن که به سمت آن بروید، مانعی بزرگ هر لحظه ممکن است سر راهتان سبز شود. شاید بهتر باشد امروز این فاصله ی چند قدمی را حفظ کرده و روز دیگری به راهتان ادامه بدهید. اگر این روزها احساس کسالت و افسردگی می کنید، از خانه بیرون بزنید. طی چند روز آینده یک ملاقات مهم خواهید داشت. مشکلات در حال حل شدن هستند، بیهوده احساس نگرانی و اضطراب می کنید. دخالت بی جای یکی از اطرافیان مانع آن می شود که بتوانید به طور مستقل در مورد مسئله ای مهم تصمیم بگیرید. فرصت آشنایی با شخصی برایتان پیش خواهد آمد که شما را در موقعیت جدیدی قرار می دهد.

پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می‌گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت‌های ایشان را می‌دانید. زندگی را جدی نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه‌رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه‌ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. به فکر آغاز کار جدیدی هستید، اما برای انجام این کار اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با جویا شدن نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، اعتماد‌به‌نفس لازم را برای انجام این کار بدست بیاورید. بهتر است هرگونه عقد قرارداد کاری را به آینده موکول کنید، در غیراین‌صورت ضرر هنگفتی را در کار و تجارت خود تجربه خواهید کرد. روحیه‌ای خونگرم و مردم‌دار دارید، به لطف این روحیه، دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان مدتی است در عشق شما به خود دچار شک شده است. اجازه ندهید شک و تردید ایشان ادامه پیدا کند و در اولین فرصت پای صحبت‌های عشق‌زندگی‌تان بنشینید و دلیل رفتار خود را به ایشان توضیح دهید و هر گونه شکی را از بین ببرید.

فال روزانه فردا خرداد 

بر فرصت‌هایی که از دست رفته است نمی‌توان اشک ریخت، چون این کار هیچ سودی ندارد. اگر نتوانی از گذشته درس گرفته و خود را فراتر از آن قراردهی، ناچار به تکرار همان تجربه‌های تلخ خواهی شد.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

باید سعی کنی این روزها محیطی آرام و بدون هر گونه تنش ایجاد کنی. با کسانی که به تو استرس و اضطراب منتقل می‌کنند، تا چند روز قطع رابطه کن و سعی کن وقتت را با کسانی بگذرانی که به تو انرژی مثبت بدهند. سلامت روح در ارتباط مستقیم با سلامت جسم است.

اسراف در هر کاری زیان‌‌آور است حتی اگر در بذل و بخشش باشد. هر کاری را باید به اندازه و به موقع انجام داد. گنج قارون هم داشته باشی با این دست و دلبازی‌ها تمام خواهد شد!

متولدین خرداد

رنگ شانس : نارنجی

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

گمان نکنید که شما جواب تمام سوالات را دارید و می توانید از پس هر مشکل و مانعی به تنهایی بربیایید. امروز شاید بهتر باشد امروز کنترل امور را به دست دیگران سپرده و سر جای خود تکیه بدهید و از آنچه در جریان است درس بگیرید، این کار باعث خواهد شد که فرصت های خوبی را به دست بیاورید. اگر این که هر چه بکارید همان را برداشت می کنید حقیقت داشته باشد طی ماه های آینده محصولات بسیاری را برداشت خواهید کرد. تلاش بسیار و تمرکزی که صرف کارهایتان می کنید، درست زمانی که فکر می کنید هیچ نتیجه ای به دست نخواهید آورد پاداش زحمات خود را دریافت خواهید کرد. دریافت یک هدیه شما را خوشحال خواهد کرد. روزهای شیرین برای شما در راه است. در قول دادن به دیگران توان خود را در نظر بگیرید. وعده های بی عمل از اعتبار شما می کاهد. به کسی که عاشقانه شما را دوست دارد توجه بیشتری نشان دهید. این روزها برای شما هر چیزی ارزش صبر و انتظار را دارد. معامله ای که فکرتان را مشغول کرده، انجام دهید. سود کلانی می برید.

فضولیهای بیش‌ا‌ز‌حد و نابجا را کنار بگذارید. در غیر این‌ صورت دوستان و آشنایان شما را ترد خواهند کرد و تنها و بی‌کس می‌شوید.   همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز نیازمند پرستاری و مراقبت شما است. با مشکل مالی روبرو می‌شوید و برای حل این مشکل چاره‌ای ندارید به غیر از اینکه از پس‌انداز خود کمک بگیرید.    سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز نکنید. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته است، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود. امروز فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا دستی به سروروی منزل یا محل‌کار خود بکشید و وضعیت شلوغ اطراف خود را مرتب کنید.

فال روزانه فردا تیر 

احساس می‌کنی که از نظر عاطفی شکست خورده‌ای و دل دیگر مرده است! اما چنین نیست باید این پرنده زندانی را به باغی برده تا شاد شود. آن وقت خواهی دید که چطور نغمه‌سرایی می‌کند!

زمان برای انجام بعضی از دیدارهای خانوادگی فراهم شده است. گرچه در گذشته به دلیل گرفتاری‌ها در این زمینه کوتاهی کرده بودی، اما اینک یک فرصت خوبی فراهم شده است تا روابط را دوباره مستحکم ساخت.

احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشکی ماهر مراجعه کرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است که باید آنها را درمان کرد.

حرص از مال دنیا و توجه زیاد به مسائل مادی تو را بی‌توجه به خانه و خانواده کرده است. به هرحال فراموش نکن که

متولدین تیر

رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی

اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

روز اقبال : دوشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

امروز سعی کنید با انجام کارهایی که از قبل برای آنها برنامه ریزی نکرده اید کمی به زندگیتان هیجان ببخشید. از خانه بیرون بزنید و از دنیای اطرافتان لذت ببرید. به دنبال چیزهایی بروید که با روند عادی و همیشگی زندگی شما متفاوت هستند و تجربه های جدیدی را کسب کنید. شاید تصمیم بگیرید امروز را در خانه بمانید و به کارهای عقب افتاده ی خود رسیدگی کنید، اما دوستانتان از تمام راه های ارتباطی سراغتان را می گیرند و در تلاش برای پرسیدن حالتان هستند. سعی کنید پاسخ پیام ها و تماس های آنها را بدهید و قدردان محبت های آنها باشید. از دست دادن دوست های خوب خیلی راحت تر از به دست آوردن آنهاست! به یک مسافرت احتیاج دارید تا شما را برای کار و زندگی آماده تر کند. به مسائل کوچک و بی اهمیت بیش از حد توجه می کنید، بهتر است به فکر آینده باشید. کلید اصلی حل مشکلات در تفکر درست تان است. از رویاها بپرهیزید و به واقعیت بپردازید. شخصی که از شما دلخوری داشته حالا به شدت کمک حالتان خواهد شد. شانس و اقبال در خانه تان را به صدا در می آورد، گوش به زنگ باشید.

در قضاوت‌های خود شرایط افراد را در نظر نمی‌گیرید و این رویکرد باعث شده تا اطرافیان زیر تیغ تیز و ناعادلانه قضاوت‌های شما قرار بگیرند. قبل از اینکه این رویکرد ناراحتی اطرافیان را به دنبال داشته باشد، قضاوت‌های ناعادلانه را کنار بگذارید و قبل‌ از هرگونه اظهار نظری در خصوص رفتار دیگران، شرایط آنها را در نظر بگیرید. تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید و احتمال اشتباه شما در این تصمیم وجود دارد، در نتیجه حواستان را حسابی جمع کنید و پس از مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، تصمیمی بگیرید که خیر و صلاح شما و اطرافیان را تضمین کند. پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. .یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند.  شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتی‌تان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

فال روزانه فردا مرداد 

دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. این نوع اختلافات گذرا خواهد بود و درنهایت تو به خواسته و آرزویت می‌رسی. بهتر است لبخند بزنی تا او با دیدن چهره بشاش و خندان تو کدورتها را فراموش کند.

یک بحران مالی ساده می‌رسد که به زودی پایان خواهد یافت. تو به زودی به خواسته‌هایت می‌رسی و بهبودی شرایط اقتصادی می‌رسی پس منتظر روزهای بهتری باش.

متولدین مرداد

رنگ شانس : زرد ، طلایی

اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، آذر

امروز ممکن است با تنش ها و چالش های عاطفی فراوانی مواجه باشید، اما با داشتن نگرشی صحیح می توانید این مشکل را برطرف کنید. سعی کنید ذهن و انرژیتان را روی بخش هایی از زندگی خود تمرکز کنید که دارند به خوبی پیش می روند. مهارت های شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران امروز در این راه حسابی به کارتان خواهند آمد. امروز پیش آمدن تغییرات ناگهانی در برنامه هایتان می تواند برای شما بسیار آزار دهنده باشد، به ویژه اگر از روند پیشرفت برنامه هایتان راضی هم باشید. با این حال خیلی زود خواهید دید که موقعیت جدیدی که برایتان پیش آمده است حتی از آنچه قبلا به دنبالش بوده اید هم بهتر است. خانه تان پر از شادی و جنب و جوش خواهد بود. در مورد نیتی که در سر دارید با کسانی که برای شما دل می سوزانند مشورت کنید. فرصتی برای جبران اشتباهی پیدا خواهید کرد، این فرصت را از دست ندهید. در برابر سختی ها مقاوم باشید به اطراف خودتان خوب دقت کنید و با دوراندیشی زندگی بهتری برای خود بسازید. شخصی همان طور که ادعا می کند به فکر شماست او را باور کنید.

بخت با شما یار است و روزی همراه با شادی و نشاط انتظار شما را می‌کشد، این شرایط را مغتنم بدانید و با تفریح و خنده، نگرانیهای خود را فراموش کنید. مشکل مالی که با آن روبرو هستید را به کمک اندوخته و پس‌انداز خود حل نمایید. فراموش نکنید که راز موفقیت در پس‌انداز و صرفه‌جویی نهفته ‌است. قضاوت‌های عجولانه را کنار بگذارید و به اطرافیان سخت‌نگیرید. در غیراین‌صورت اطرافیان نیز این رفتار را با شما تلافی خواهند کرد. بهتر است هرگونه عقد قرارداد کاری را به آینده موکول کنید، در غیراین‌صورت ضرر هنگفتی را در کار و تجارت خود تجربه خواهید کرد. عازم سفری هستید و از این سفر دست‌خالی باز نخواهید گشت. مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که زمینه ناراحتی اعضای خانواده را فراهم کند.

فال روزانه فردا شهریور 

بین تو و دوست یا همسرت اختلافاتی پیش آمده است. این اختلافات را باید برطرف کرد اما قبل از آن باید ریشه‌های آنها را بشناسی تا در قضاوت و داوری خود دچار خطا نشوی.

با مشکل مالی برخورد می‌کنی. باید در برخورد با اینگونه مشکلات آنها را تحقیر کرد. باید طوری وانمود کنی که از هیچ چیز واهمه نداری. پس با هوشیاری کامل به فکر راه‌حل باش و خودت را دست کم نگیر.

متولدین شهریور

رنگ شانس : قهوه ای وکرم

اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

روز اقبال : چهارشنبه

همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

امروز در موقعیتی گرفتار خواهید شد که انگار یک یا چند نفر مدت ها اطلاعاتی را ذره ذره جمع کرده اند تا از آنها برعلیه شما و به نفع خودشان استفاده کنند. خوشبختانه مغز شما مانند یک کامپیوتر عمل می کند و خیلی خوب می دانید در چنین مواقعی از اطلاعاتی که دارید چطور باید استفاده کنید. هیچ کسی نمی تواند با فردی با قدرت ذهنی و روانی شما مقابله کند. اگر از توانایی هایتان به خوبی استفاده کنید این چالش ها و تنش ها را به راحتی آب خوردن پشت سر خواهید گذاشت. اگر قصد یاد گرفتن چیز جدیدی را دارید باید کمی صبر و حوصله به خرج دهید، همیشه بهترین راه سریعترین راه نیست و هر کاری را باید طبق اصول و قاعده پیش برد. در رسیدن به هدفتان عجله نکنید، باعث بی نظمی در کارهایتان می شود. به موضوعی فکر می کنید که در آینده شما تاثیر خوشایندی خواهد گذاشت، کمی جدی باشید و بی گدار به آب نزنید. دیداری دلنشین خواهید داشت، آسوده خاطر باشید خبری خوش از راه می رسد. این روزها ممکن است از نظر مادی در تنگنا قرار بگیرید. انتقاداتی از شما می شود بهتر است هیچ عکس العملی نشان ندهید.

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. به هر قیمتی که شده قرضی که گرفته‌اید را پرداخت کنید.  ممکن است میان شما و فردی جروبحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جروبحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید.   به فکر گسترش درآمد خود هستید، اما فراموش کرده‌اید که راه افزایش درآمد از میان تخصص و مهارت‌های جدید می‌گذرد. در نتیجه امروز زمان مناسبی است که فکری برای فراگیری مهارت‌های جدید بردارید و با افزایش تخصص‌های خود، درهای بیشتری به روی موفقیت و پیشرفت باز کنید. برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید. حل این مشکلات را به کوله‌بار تجربه‌های زندگی خود اضافه کنید و در آینده مشکلات را راحت‌تر از همیشه پشت سر بگذارید. مدتی است که مشغله‌های زندگی و روزمرگی‌ها اجازه نداده تا دمی در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان بنشینید و عاشقی کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای حضور در کنار عشق‌زندگی‌تان پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

فال روزانه فردا مهر 

: به زودی نادانی و لجاجت او تو را آزار می‌دهد. از دیدن اعمال و رفتارش دچار پریشانی و اضطراب خواهی شد. بهتر است چند روز نزدیکش نشوی و او را به حال خودش رها کنی. در این مدت می‌توانی دعا کنی که او دوباره سر عقل بیاید.

به زودی اوضاع مالی و اقتصادیت روبراه می‌شود. دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد چون این بار شانس به سراغت آمده. کسی که با تمام وجود خود را وقف هدفی می‌کند حتما موفق خواهد شد.

متولدین مهر

رنگ شانس : بنفش وقهوه ای

اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

روز اقبال : جمعه

همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود و احساس آزادی بیشتری می کنید. از این فرصت استفاده کرده و خودتان را از هر قید و بندی که مانع پیشرویتان می شود رها کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید چیزی جلوی شما را بگیرد. شجاعت و ماجراجویی شما زمینه را برای فتح ناشناخته ها برای شما فراهم کرده است، پس از آن به خوبی استفاده کنید. امروز اتفاقات و مشکلاتی غیر منتظره ممکن است بین شما و شخصی که دوست دارید و یا یکی از دوستان نزدیکتان پیش بیایند که رابطه ی شما را مورد امتحان قرار خواهند داد. به شرط آن که هر دوی شما نسبت به حل این مشکل راغب باشید همه چیز به خوبی حل خواهد شد. هرچه زودتر خودتان برای آینده تان تصمیم بگیرید و نگذارید برای آینده شما تصمیم بگیرند. یکی از نزدیکان ناراحتتان کرده است حق با شماست اما بگذارید گذشت زمان مشکلات را حل کند. یک تحول اساسی در راه است که باعث می شود بسیاری از مشکلات اقتصادی تان حل شود. حسد و کینه را کنار بگذارید. کسب تجربه جدید خوب است، به شرط آن که با احتیاط قدم بردارید.

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. بزرگان فامیل علاقه زیادی به شما دارند و در لحظه‌های سخت زندگی پشتیبانتان بوده‌اند، امروز به ریش‌سفید‌های خانواده ثابت کنید که قدر محبت و حمایت‌های آنها را می‌دانید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای رفاه و آسایش آنها انجام خواهید داد. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید و فکرهای نوآورانه‌ای به ذهن‌تان رسیده است، امروز بهترین زمان برای نوآوری است و مطمئن باشید نوآوری که به فکر انجام آن هستید، راه شما را برای موفقیت و پیشرفت فراهم خواهد کرد. سریع‌تر از همیشه کار کنید و کارهای روزانه را زودتر به پایان برسانید. امروزوفردا کردن را کنار بگذارید و کارهای مهم را پشت‌گوش نیاندازید. دوستی که علاقه ‌زیادی به ایشان دارید، مدتی است به شما کم‌محلی می‌کند و رفتار وی با شما مانند سابق نیست، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید که گرفتاری‌های زندگی باعث شده تا این دوست، رابطه کمتری با شما داشته باشد.

فال روزانه فردا آبان 

امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید که آنها از خودشان بگویند. این کار شما را آرام خواهد کرد. سعی کنید گوش خوبی برای شنیدن باشید.

به عادت های خصوصی خود توجه کنید. شما می دانید که به چه کارهایی عادت دارید که به زیان شما می باشد. آنها را فراموش کنید. حداقل سعی کنید که …

به هیچ کس قرض ندهید. خود شما به این پول احتیاج پیدا خواهید کرد. اگر کسی به پول شما نیاز دارد از او معذرت خواهی کنید. این به صلاح هر دوی شماست.

متولدین آبان

رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه

اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

روز اقبال : سه شنبه

همراهان مناسب : تیر و اسفند

شما در نبردی قرار گرفته اید که طرف مقابلتان سعی دارد حرف های شما را به گونه ای جلوه بدهد که انگار شما آدم بد ماجرا هستید. از طرفی هم به محض این که می خواهید کاری را انجام دهید و پروژه ای را آغاز کنید یک نفر در برابرتان ایستاده و با شما و اهدافتان مخالفت می کند. شاید همه ی این مشکلات شما فقط به خاطر یک سوء تفاهم جزئی باشند! برای روابط خود وقت گذاشته و این ابهامات و سوء تفاهم ها را برطرف کنید. امروز برخی رفتارهای تند اطرافیان باعث ناراحتی شما می شود و با وجود این که می خواهید واکنشی عادلانه نشان دهید در این کار چندان موفق نیستید. سعی کنید برای واکنش نشان دادن عجله نکنید تا درک بهتری از موقعیت پیدا کنید. مشکل شما این است که نمی دانید چگونه شریک زندگی یا دوستانتان را انتخاب کنید. فعلا اقدام به معامله ای نکنید که نه تنها سودی برایتان ندارد بلکه به شما ضرر هم می رساند. در انجام کارهایتان صبر و درایت کنید، صبر و گذشت زمان مشکلاتتان را بر طرف می کند. اگر به او قولی داده اید عمل کنید چشم انتظار شماست. از روی احساسات عمل نکنید و صادق باشید.

انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. از جایی که انتظارش را ندارید، پولی عاید شما خواهد شد. با آغوش باز از انجام کارهای انسان‌دوستانه و خیر استقبال کنید. مطمئن باشید کمک شما به اطرافیان بدون پاسخ نمی‌ماند و محبت‌های شما در آینده جبران می‌شود.   مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان امروز حال و هوای عاشقی به سرش زده و روزی سرشار از عشق و محبت را برای شما رقم خواهد زد.

فال روزانه فردا آذر 

کسی تو را به خردمندی و تعقل سفارش می‌کند. چون برخوردهای اخیر تو کاملا احساساتی و نسنجیده بود. از این برخوردها باید درس گرفت و قبل از اینکه تاثیر منفی روی دوستانت بگذارد، درصدد تصحیح آنها برآمد.

یک سفر این روزها مناسب خواهد بود. در این سفر روحیه تازه‌ای پیدا خواهی کرد و با دوستان جدیدی آشنا می‌شوی. همین موضوع در نگرش تو به زندگی تغییراتی را به وجود می‌آورد که پسندیده خواهد بود.

پیاده‌روی و کوهنوردی برای تو بسیار مفید خواهد بود، هم به لحاظ سلامتی جسمانی و هم از نظر تقویت روحیه.

این یک برنامه تازه و جدید است که اگر موفق شوی سود خوبی نصیب تو خواهد شد. به توصیه دوستان باید گوش سپرد و از تجارب آنان در این راه استفاده کرد تا موفق شد.

متولدین آذر

رنگ شانس : آبی وسفید

اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

شما از دست افرادی که به خلاقیت شما اجازه ی بروز نمی دهند خسته شده اید و می خواهید از خودتان و خلاقیتتان در برابر آنها دفاع کنید. در واقع شما می خواهید یک انقلاب اساسی در برابر آنها به راه بیندازید، اما برای پذیرفتن عواقب این رفتار خود آماده نیستید. به جای این که چیزی که آسیبی جزئی دیده است را به طور کلی ویران کنید، سعی کنید صدمات وارد شده را از بین ببرید. این کار قطعا خیلی بیشتر به نفع شما خواهد بود. دوستی هایتان در حال حاضر دارند خیلی خوب پیش می روند و به همین دلیل هم می توانید در صورتی که با مشکلی مواجه هستید روی کمک و حمایت آنها حساب کنید. شخصی به شما حرف های ناراحت کننده ای خواهد زد که احساساتتان را جریحه دار می کند، این حرف ها حرف دلش نیست بلکه مشکلات اقتصادی باعث شده تا چنین سخنانی را بگوید. به سلامتتان بیشتر توجه کنید. در روزهای آینده مطلبی ذهن شما را مشغول خواهد کرد، کمی زمان بگذارید و خودتان را به خطر نیندازید. به دیگران هم فکر کنید و تنها به فکر خودتان نباشید از روی احساس تصمیمی نگیرید.

برای افزایش درآمد به فکر فراگیری مهارت‌های جدیدی باشید. به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است و بیشتر مواظب سلامتی‌تان باشید. کارهای مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. فرصتی از روز را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و از هم‌صحبتی با اهل منزل لذت ببرید. اجازه دخالت اطرافیان در امور شخصی خود را ندهید. در غیر این صورت اختیار زندگی را از دست خواهید داد و آشنایان بر زندگی شما تسلط پیدا خواهند کرد. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید. خبر خوشایندی از یکی از اطرافیان به دست‌ شما خواهد رسید. این خبر را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از هر فرصتی برای ابراز عشق و محبت به شما بهره خواهد گرفت.

فال روزانه فردا دی 

نگرانی‌ها را از خودت دور کن. به خود و اطرافیانت اعتماد کن و در موردشان اینقدر سخت‌گیر نباش. رفته رفته اوضاع روبراه خواهد شد.

گوش به زنگ باش چون خبر خوشی در راهه و روحیه‌ای تازه پیدا می‌کنی. همچنان با انرژی باش و از لحظات لذت ببر.

باید انگیزه و حوصله برای دست زدن به کارهای جدید داشته باشی. مدتی به خودت برس تا روبراه شوی و خستگی را از تنت دور کن.

پیشنهادی مطرح میشه که می‌تونی قبول کنی. از دست زدن به کارهای تازه با تجربه‌های جدید نباید ترسید. می‌تونی به وضعیت مالیت امیدوار باشی.

متولدین دی

رنگ شانس : سفید و قهوه ای

اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

روز اقبال : شنبه

همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

امروز به طور غیر منتظره و کاملا ناگهانی راه حل بسیار هوشمندانه ای برای یکی از مشکلاتی که مدت ها با آن درگیر بوده اید پیدا خواهید کرد. می بینید که راه روبرویتان دارد باز می شود و بی صبرانه منتظرید تا این ایده های فوق العاده ی خود را عملی کنید. با این حال عملی کردن آنچه در سرتان می گذرد به این سادگی که به نظر می رسد هم نخواهد بود. البته نتیجه ای که به دست خواهید آورد قطعا ارزش زمانی که صرف این کار می کنید را خواهد داشت و یک سرمایه گذاری سودمند برای آینده خواهد بود. امروز می تواند درس های کوچک و بزرگ زیادی را برای شما به همراه داشته باشد، سعی کنید از آنها بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. خبری مسرت بخش به گوشتان خواهد رسید. مواظب رفتار خود باشید تا در تنگنا قرار نگیرید. شما همان قدر که جدی هستید، همان قدر هم زود اعتماد می کنید و این به نفعتان نیست. ناراحتی های گذشته را فراموش کنید. منتظر خبر خوبی در رابطه با یکی از نزدیکانتان باشید که ارتباط مستقیمی با شما دارد. ایده جدیدی در ذهن دارید. در برابر حقیقت چشم تان را باز کنید.

اهل ورزش و تفریح هستید و امروز فرصت لازم برای کارهای دلخواه را پیدا می‌کنید. موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. یکی از آشنایان شدیدآ به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. عشقی غیر‌منتظره و آتشین در انتظار شما است و امروز عشق محبوبی در دل شما می‌افتد و دل و دین خود را به معشوق می‌بازید. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. امروز باید تصمیم مهمی را اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقل‌تان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. عشق‌زندگیتان محبت بی‌پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی‌کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق‌زندگی‌تان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می‌گردد و گرمای محبت عشق‌زندگی‌تان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد.

فال روزانه فردا بهمن 

از فرصت‌ها استفاده کن و برای چیزی که در آرزویش هستی تلاش کن حتی اگر دور از دست‌رس است. با دست روی دست گذاشتن و غمگین بودن به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی و فقط زمان و فرصت‌های خودت را از دست می‌دهی.

خواندن روزی دو سه بیت شعر از سهراب و اخوان ثالث می‌تواند روحیه‌ات را عوض کند و تو را شاداب کند. همیشه برای خوشحالی و گرفتن انرژی همه راههای موجود را امتحان کن. همین کار یعنی یک تحول در نوع زندگی کردن.

اگر مشکل بدخوابی یا بی‌خوابی داری قبل از خواب دوش بگیر، به موسیقی ملایم گوش کن یا کتاب بخوان. امتحانش ضرر نداره!

اوضاع اقتصادی تو کمی تکان می‌خورد اما اگر به همین اوضاع قانع باشی دیگر پیشرفت نخواهی کرد و درجا خواهی زد. البته درجا زدن برای تو ضرری نخواهد داشت اما با تلاش بیشتر می‌توانی به سود بیشتری برسی.

متولدین بهمن

رنگ شانس : آبی تیره

اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

روز اقبال : یکشنبه

همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

امروز خودتان را برای غافلگیری های غیر منتظره ای آماده کنید، البته خوشبختانه جای هیچ گونه نگرانی نیست و در واقع بیشتر این غافلگیری ها خوشایند و هیجان انگیز خواهند بود. امروز سعی کنید نسبت به دیگران و موقعیت هایی که پیش می آورند ذهنی باز داشته باشید و پذیرا باشید. هر چقدر کمتر مخالفت و ممانعت کنید سریع تر به آنجایی که می خواهید می رسید. سعی کنید خودتان را بیشتر به افرادی نزدیک کنید که انرژی مثبت و عشق را از خود ساطع می کنند. امروز مدیریت مسائل و مشکلاتی که در خانه دارید چندان راحت نخواهد بود، شاید این موضوع به اندازه ی خراب شدن تلفن ساده و پیش پا افتاده باشد، اما بهرحال باید بلافاصله به آنها رسیدگی شود. مسیری که برای زندگی تان در نظر گرفته اید دوباره مرور کنید. پس از سالها تماسی با شخصی خواهید گرفت که همچنان منتظر است. به زودی خبری به شما گفته خواهد شد، آن را به فال نیک بگیرید به حرف های پدر و مادرتان توجه کنید. آنها در مورد موضوعی با شما صحبت می کنند که درباره اش تحقیق کرده اند. خودخواهی و انزوا گرایی را کنار بگذارید تا روزگار برایتان دلنشین شود.

در کنار کار، از استراحت و تفریح غافل نشوید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد پیدا می‌کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. به مشکلی بر می‌خورید اما غم به دل خود راه ندهید چرا که اعضای خانواده شما را تنها نمی‌گذارند. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایان‌تان را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است. مهارتهای جدیدی را برای پیشرفت در کار و زندگی فرا بگیرید.  روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.

فال روزانه فردا اسفند

کسی در خانه دلت را می‌زند که آشناست. اختیار دل اگر به دست تو بود شاید به این آسانی تسلیم نمی‌شد. اما دل خود صاحب اختیار است و نمی‌توان آن را در چارچوب خاصی محبوس کرد و یا برایش قانون گذاشت. به احساست اطمینان کن.

یکی از دوستان یا نزدیکانت به مقام یا پست مهمی می‌رسد که باعث خوشحالی و رضایت تو خواهد شد.

سعی کن برنامه غذایی‌ات را طبق ویتامین و ارزش غذایی تنظیم کنی تا دچار کمبود مواد معدنی نشوی.

اگر فکر می‌کنی می‌توانی به هر مقصد و آرزویی رسید، سخت در اشتباهی. باید از بین همه خواسته‌ها، آنهایی را انتخاب کنی که برای تو سودآور باشد. معجزه کار پیامبران است نه کار من و تو.

متولدین اسفند

رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن

اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

روز اقبال : پنجشنبه

همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

امروز شما غرق در خیالات و رویاهای خود هستید، شاید آنچه در ذهنتان می گذرد برایتان جذاب و فریبنده باشد، اما نباید اجازه دهید این تصویر زیبا شما را از اتفاقاتی مهم در دنیای واقعیت ها غافل کنند. ارتباط خود را با دنیای واقعیت قطع نکنید و رفتار خودتان را تحت نظر داشته باشید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. اگر مجرد هستید در فرصتی فوق العاده برای یافتن عشق هستید و می توانید با صداقت و نشان دادن خود واقعیتان شخصی که برای شما درست است را به سوی خود جذب کنید. متأهل ها هم حتی اگر این چند روز با شریک زندگیشان مشکلاتی داشته اند امروز سعی کنند این درگیری ها را کنار گذاشته و خودشان را برای یک روز و شب رمانتیک آماده کنند. به دستان مهربانی که روزی در زمان نیاز شما را یاری داده اند فکر کنید و شما هم دست خود را به سوی او دراز کنید. شخصی را که عمیقا پشیمان است ببخشید. پیشنهادی به شما می شود که سرشار از برکت است. برای رسیدن به نیت تان عجله نکنید. هر چه قسمت باشد، همان می شود. شخصی در اطرافتان به زندگی شما حسادت می کند. گذشته زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به گذشته فکر نکنید.

شرایطی مهیا می‌شود تا امروز کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و استراحت کنید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید، این فرصت را از دست ندهید و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در بازار املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید سود سرشاری از این کار نصیب شما خواهد شد. انسان سهل‌انگاری هستید و زندگی را آن‌گونه که باید‌وشاید جدی نمی‌گیرید. قبل از اینکه این رویکرد دردسرهای زیادی برای شما به دنبال داشته باشد زندگی را جدی بگیرید و آینده‌ای پربار برای خود و اعضای خانواده رقم بزنید. سودای آغاز کار جدیدی را در سر دارید، اما از انجام این کار نگران هستید و امروز و فردا می‌کنید. اکنون زمان مناسبی برای آغاز این کار است. این کار را شروع کنید و مطمئن باشید اوضاع به نفع شما تمام می‌شود.   با پیشنهادی منفعت‌آمیز از جانب اعضای خانواده یا دوستان روبرو خواهید شد. به صلاح شماست قبل از اینکه این پیشنهاد را قبول کنید، تمامی جوانب آن را بررسی نمایید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: