بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده ابری تا نیمه ابری و همراه با وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق و تا دوشنبه (۱۲ اردیبهشت ماه) کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده با نفوذ متناوب زبانه‌های سامانه بارشی در بعضی ساعت‌ها آسمان ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعدازظهر و رگبار باران و رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و پدیده مه در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود، عمده بارش‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه شب تا دوشنبه عصر(۱۰و۱۱ تا ۱۲ اردیبهشت) است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای  ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت) قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق در بعد از ظهربا حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه (۱۲اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: