یک عضو هیئت رئیسه مجلس از وزیر آموزش و پرورش خواست تا در راستای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، بازنگری بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان، خروج این دستگاه از روزمرگی و نیز تلاش در جهت تبدیل آموزش و پرورش به مسئله اول کشور اقدامات اساسی انجام دهد.

علی کریمی فیروزجائی در جلسه علنی امروز(شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت ماه، روز معلم گفت: از وزیر آموزش و پرورش انتظار داریم درباره اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، بازنگری بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان، خروج این دستگاه زیربنایی و مهم از روزمرگی و نیز تلاش در جهت تبدیل آموزش و پرورش به مسئله اول کشور اقدامات جدی انجام دهد. هرگونه حرکت رو به جلو در جامعه منوط به تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت کشورمان است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی گفت: در روزهای اخیر گرانی‌هایی در برخی اقلام و کالاهای اساسی، قیمت خودرو، قیمت نهاده‌های دامی و کشاورزی و همین طور مشکل تأمین سوخت مورد نیاز اراضی شالیزاری در استان‌های شمالی کشور شاهد بودیم. از وزرای مربوطه انتظار می‌رود در جهت انجام وظایف قانونی خود و نیز در جهت رفع تضییع حقوق آحاد مردم اقدامات جدی را انجام دهند.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: