مرگ تراژیک فوتبالیست هلندی پس از نزاع خانوادگیجودی لودوکی که 4 سال برای آژاکس بازی کرده بود هنگام عمل قطع پا دچار ایست قلبی شد.

به گزارش "ورزش سه"، بال 30 ساله هلندی-کنگویی سابق آژاکس دو روز پیش و در پی یک نزاع خانوادگی به شدت آسیب دید و سپس در بیمارستان جان سپرد. جودی لودوکی فوتبالیست دو ملیتی هلندی-کنگویی که برای تیم ملی کنگو سابقه سه بازی ملی داشت، در یک نزاع خانوادگی به شدت از ناحیه پا مجروح شد و در بیمارستان و هنگام عمل قطع پا، به دلیل ایست قلبی از دنیا رفت. او بین سال های 2010 تا 2014 عضو تیم آژاکس بود و آخرین تیم فوتبالی که در آن فعالیت داشت، توئنته بود.

طق گزارش نشریه " آلخمین داخبالد"، او در حالی به بیمارستان مراجعه کرده بود که تصور نمی کرد نیاز به قطع عضو داشته باشد ولی اوضاع وخیم تر از انتظارات او بود. در نهایت تصمیم پزشکان قطع پا بود و در حین عمل، لودوکی جان خود را از دست داد.

او که یک سال گذشته درگیر مصدومیت زانو بود و از فوتبال فاصله داشت، برای کامبور، زوله، لودوگورتس، رازگارد و ینی مالاتیا ترکیه هم به میدان رفته بود. لودوکی به دلیل مصدومیت هرگز نتوانست برای آخرین باشگاهش یعنی توئنته به میدان برود.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: