۲پسر جوان بر سر اختلافات مالی در مقابل پارکی در مشهد درگیر شدند و یکی از آنها با ضربه چاقو دیگری را به قتل رساند.

حوالی نیمه‌شب شنبه به قاضی محمود عارفی‌راد، بازپرس جنایی مشهد گزارش شد که جوانی ۲۵ ساله که در جریان یک درگیری با ضربات چاقو مجروح شده بود، در یکی از بیمارستان‌ها جانش را از دست داده است.

به‌دنبال این تماس، قاضی جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان راهی بیمارستان شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول ساعاتی قبل‌تر و در مقابل پارکی در منطقه قاسم‌آباد با جوان دیگری درگیر شده بود که در جریان این درگیری با ضربات چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود. ضارب نیز همزمان با این اتفاق گریخته و این شاهدان بودند که با پلیس و اورژانس تماس گرفته و ماجرا را گزارش کرده بودند.

با حضور تیم جنایی در محل حادثه معلوم شد که قاتل و مقتول هر دو ۲۵ ساله بودند و از مدتی قبل با هم دچار اختلاف حساب شده و یکی از آنها به دیگری بدهکار شده بود. به همین دلیل در شب حادثه با هم در مقابل پارک قرار گذاشته بودند که به اختلافات شان پایان دهند اما در آنجا با هم درگیر شده و در این درگیری، یکی از آنها به قتل رسیده بود.

با این اطلاعات قاضی عارفی‌راد دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات برای دستگیری قاتل را آغاز کرده‌اند.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: