سازمان وظیفه عمومی جزئیات افزایش حقوق سربازان را در سال جاری تشریح کرد.

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با مساعدت مجلس شورای اسلامی و دولت، میانگین حقوق کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۱ به نسبت سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۱۵ درصد رشد یافته و از مبلغ یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان در فروردین سال گذشته به سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

بر این اساس:

۱. حقوق سربازان وظیفه مجرد که در مناطق عادی خدمت می‌کنند با رشد ۱۴۰ درصدی و حداکثر به مبلغ سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تعیین شد.

۲. حداقل حقوق سربازان وظیفه متأهل با افزودن هزینه عائله‌مندی با رشد ۱۴۵ درصدی به مبلغ چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت که هزینه مربوط به فرزند یا ایاب و ذهاب به این مبلغ افزوده خواهد شد.

۳. سربازان وظیفه‌ای که در مناطق عملیاتی خدمت می‌کنند (اعم از مجرد و متاهل) علاوه بر حقوق ذکر شده به تناسب مدرک تحصیلی و تأهل از مبلغ حدود یک میلیون تا سه میلیون و ۵۰۰ هزارتومان از فوق‌العاده عملیاتی بهره‌مند خواهند شد.

سازمان وظیفه عمومی فراجا ابراز امیدواری کرد که با افزایش حقوق و مزایا در امسال دیگر هیچ هزینه‌ای بابت انجام خدمت سربازی به خانواده محترم کارکنان وظیفه تحمیل نشود و ان‌شاءلله با ادامه این روند، در راستای تأمین معیشت سربازان گام‌های بیشتری برداشته شود تا ضمن تأمین حداکثری معیشت سربازان و اجرای قوانین و مقررات مغفول مانده در سال‌های گذشته که مربوط به رفاه سربازان است، شاهد رضایت‌مندی هرچه بیشتر سربازان و خانواده‌های محترم آنها باشیم.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: