در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۲ تهران خواهیم‌ پرداخت.

لبلیل

منطقه ۲ تهران که جزو مناطق گران قیمت تهران برای خرید به شمار می‌رود، مناطقی مثل ستارخان، سعادت‌آباد، صادقیه، گیشا، پونک و.. را در بر می‌گیرد. همچنین به علت امکانات رفاهی و موقعیت جغرافیایی این منطقه افراد زیادی خواهان خرید خانه در این منطقه هستند. در این گزارش به بررسی قیمت و مشخصات ملک در این منطقه می‌پردازیم.

ارزش آپارتمانی نوساز با متراژ ۱۷۵ متر و ۲ اتاق خواب در ستارخان که یکی از محله‌های معروف غرب تهران است و امکانات رفاهی گسترده‌ای دارد، ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

برای خرید آپارتمانی ۷۰ متری در طرشت که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در شهرک‌غرب که متراژی معادل ۱۱۴ متر و ۳ خواب داشته باشد، در روزهای گذشته با قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

سرمایه لازم برای خرید واحد آپارتمانی ۲۹ ساله در صادقیه که متراژی معادل ۱۴۳ متر و ۳ خواب داشته باشد، ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی نوساز در گیشا (کوی‌نصر) با متراژ ۸۴ متر و ۲ اتاق خواب، ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی در سعادت‌آباد که ۹۶ متر باشد و ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد، ارزشی معادل ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

واحدی نوساز در پونک که ۵۱ متر داشته باشد و تک خوابه باشد، با مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

آپارتمانی ۱۲ ساله در فرحزاد با متراژ ۱۰۶ متر‌ و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: