متهم به قتل ۴ نفر در شهریار که صبح امروز در خیابان طالقانی تهران اقدام به تیراندازی به سوی پلیس و شهروندان کرده بود در اولین مصاحبه خود پس از دستگیری ادعا کرد که از سوی پلیس شناسایی شده و اقدام به تیراندازی کرده است.

وی در اولین اعتراف خود گفت: قصد داشتم افراد دیگری که با آن‌ها اختلاف داشتم را با شلیک گلوله بکشم اما ماموران مرا شناسایی کردند و بعد از تیراندازی به سمت آنها دستگیر شدم.

همچنین رئیس پلیس تهران بزرگ در گفت و گو با مهر گفت: انگیزه متهم در جریان تیراندازی امروز در خیاباتن طالقانی و درگیری با نگهبانان صرفاً اختلافات مالی بوده است و موضوع امنیتی مطرح نیست.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه دستگیری متهمی که صبح امروز در خیابان طالقانی در درگیری با مأموران دو مأمور را مجروح کرده بود در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال حادثه‌ای که امروز در تهران رخ داد به اتفاق رئیس دادسرای جنایی توضیحاتی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: روز گذشته جنایتی در روستای بالابان در شهریار اتفاق افتاد و فردی اقدام به شلیک به ۶ نفر از نگهبانان کرد که در نتیجه ۴ نفر کشته و دو نفر مجروح شده اند.

سردار رحیمی گفت: با اقدامات ویژه برای شناسایی قاتل از روز گذشته اقدامات لازم انجام و قاتل از محل متواری و در جای دیگری مخفی و امروز در خیابان طالقانی با پلیس درگیر شده و اقدام به شلیک می‌کند.

4 مامور پلیس مجروح شدند

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: ۴ نفر مجروح شده اند با رشادت و پایمردی دو نفر از همکاران ما فرد مسلح دستگیر شده است با بررسی‌های مشخص شده معلوم شد این فرد آن قاتل روز گذشته است و امروز هم قصد داشته به افراد دیگری صدمه بزند.

سردار رحیمی گفت: متهم ۲۴ ساله است و تیرهایی که در این حادثه شلیک شده با تیرهایی که روز گذشته در شهریار شلیک شده مطابقت دارد. وی ادامه داد: باید توجه ویژه‌ای برای برخورد با استفاده کنندگان سلاح صورت بگیرد.

وی ادامه داد: انگیزه اش از درگیری با نگهبانان به دلیل اختلاف مالی بوده و موضوع امنیتی مطرح نیست و صرفاً اختلافات مالی بوده است مأموران ما تلاش کردند که این فرد را زنده دستگیر کنند و تلاش کنند که به کسی آسیب نرسد. امروز هیچ تجمعی در محل حادثه نبوده است‌.

رحیمی افزود: متهم از عمل مجرمانه خود پشیمان نیست و بر جرم خود اصرار دارد.

ورود پزشکی قانونی برای تایید صلاحیت روانی متهم خیابان طالقانی

رئیس دادسرای جنایی گفت: موضوعات امنیتی مطرح نیست و پزشک پزشکی قانونی برای تأیید صلاحیت روانی فرد اقدامات لازم را انجام می‌دهد، متهم مدعی شده سلاح را از یکی از شهرستانها تهیه کرده است.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: