معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از اتخاذ تدابیر ویژه ترافیکی برای تعطیلات نیمه خرداد ماه در جاده‌های اصلی استان خبر داد و گفت که همزمان با آغاز سفرهای تعطیلات پیش رو جاده کندوان به سمت مازندران یک‌طرفه و تدابیر ترافیکی برای دیگر جاده‌های منتهی به پایتخت هم اعمال می‌شود .

 رضا علیخانی امروز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک مازندران در ساری با اشاره به مشکلاتی که ممکن است تداخل سفر زایران مازندرانی به مرقد امام خمینی (ره) در تهران و سفرهای خروجی از تهران به مازندران ایجاد کند ، که طبق این برنامه ریزی تردد زایران مازندرانی مرقد امام (ره) از جاده کندوان ممنوع است و مسیر دیگری برایشان در نظر گرفته شده است.

وی توضیح داد : زایرانی که از غرب مازندران از جمله رامسر ، عباس آباد و تنکابن قرار است به مرقد امام (ره) مشرف شوند و یا دیگر مسافران خروجی از این منطقه به سمت تهران و غرب کشور باید از مسیر گیلان به سمت تهران بروند.

علیخانی با اظهار این که خروجی مازندران به سمت پایتخت و غرب کشور از جاده هراز و سوادکوه محدودیتی ندارد و تابع تدابیر ترافیکی پلیس راه است ، گفت : بر اساس نوع تردد و حجم ترافیک در هنگام بازگشت زایران مرقد امام (ره) از تهران و مسافران مازندران به تهران  ر روز ۱۵ خرداد ممکن است پلیس راه اقدام به یک طرفه کردن جاده هراز و سوادکوه کند که مرابت بعدا اعلام می شود.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: