سخنگوی دولت از تصویب کلیات طرح "رتبه‌بندی معلمان" جلسه امروز هیات دولت خبر داد و گفت: همچنین در جلسه امروز مصوب شد که ساعات کار ادارات در سراسر کشور تغییر یابد.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با بیان تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان سانحه قطار مسافربری مشهد - یزد، گفت: مصوبات متعددی در جلسه امروز و جلسه قبل هیات دولت بود که به دو مصوبه می‌پردازم؛ امروز آیین‌نامه ناظر به قانون رتبه‌بندی معلمان در هیات دولت مطرح شد.

وی ادامه داد: این آیین‌نامه در دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود و با توجه به شأن معلمان و توجه دولت به این موضوع، نیازمند رسیدگی و بررسی مناسبی بود تا دقیقاً منطبق بر قانون باشد و به اهداف مقرر برسد. بنابراین در هیات وزیران درباره آن بحث شد و کلیات آن به تصویب رسید. امید است وزارت آموزش و پرورش به سمت اجرای سریع و کیفی برود و موارد جزیی هم مورد تحقیق قرار بگیرد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: هم‌چنین طرح اصلاح ساعات کار اداری به منظور مدیریت مصرف برق در تابستان به تصویب رسید و بنابراین، ساعات اداری از ۲۱ خردادماه تا ۳ شهریور از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ در تمام کشور تغییر خواهد یافت. بخشی از ساعت کاری که کاهش می‌یابد از سوی مقامات مربوطه در خلال سایر ساعات هفته باید جبران بشود.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: