رییس جمهور در بیست و پنجمین سفر استانی خود،وارد اصفهان شد.

رئیس جمهور برای برگزاری سفر استانی دولت مردمی به استان اصفهان، امروز ۲۶ خرداد وارد مرکز این استان شد.

در سفر رییس جمهور به استان اصفهان ۲۲ عضو هیات دولت وی را همراهی می کنند و به‌عنوان نماینده تام الاختیار وی، ضمن بازدید از طرح های در حال اجرا و نیمه تمام در شهرستان های مختلف استان برای رفع مسائل، مشکلات عمومی و سامان بخشی به دشواری ها و دغدغه های همگانی در قالب ضوابط و قوانین جاری پیگیری، مساعدت و اقدام می کنند.

گزارش لحظه به لحظه از سفر رییسی به استان اصفهان را در ادامه مطالعه خواهید کرد:

۱۰:۲۰ - وعده رییسی به کشاورزان در گفتگوی رو در رو با آنها

رئیسی در گفتگوی رو در رو با کشاورزان شرق اصفهان: تلاش می کنیم تا حدود زیادی مشکلات کشاورزان را کاهش دهیم و برای این موضوع برنامه هایی نیز در نظر گرفته شده است. موضوع آب با ارائه طرحی جامع که بتواند عادلانه و مبتنی بر قانون باشد قابل حل است تا هر فردی به حقوق قانونی خود برسد.

۱۰:۰۰-  بازدید هوایی رئیسی از رودخانه زاینده‌رود و تالاب گاوخونی

 حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس‌جمهور که در بدو ورود به استان اصفهان، مهمترین مشکل استان را کم‌آبی عنوان کرده بود، در اولین بخش از برنامه‌های سفر به اصفهان، با بالگرد از بخش‌هایی از رودخانه زاینده‌رود و تالاب گاوخونی دیدن کرد.

رئیس جمهور به محض ورود به اصفهان گفت: دولت برای رفع مشکل آب اصفهان برنامه دارد، اطمینان داریم با کمک مسئولان و مردم این مشکل برطرف خواهد شد. استان اصفهان استان کشاورزی، گردشگری، قطب صنعتی است و می‌تواند قطب علم و فناوری باشد، همچنین این استان نیروی انسانی کارآمدی دارد.

وی افزود: حل مشکل آب به نوعی از مدیریت نیاز دارد که مردم باید در آن همکاری داشته باشند، اعتباراتی نیز برای این امر در نظر گرفته شده است.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد اصفهان شدند.

حضور دولتمردان در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با استقبال امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اصفهان و جمعی از مسوولان کشوری و لشکری همراه بود.

آیت الله سیدابراهیم رییسی در فرودگاه اصفهان در قالب یک سخنرانی اهداف، برنامه ها و طرح های اولویت دار سفر یک روزه به این استان را تشریح خواهد کرد.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: