در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین حدود 10 درصد سقوط کرد و هم اکنون زیر 20 هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت‌کوین 10 درصد ریخت و هم اکنون زیر 20 هزار دلار معامله می‌شود.

بر همین اساس هم اکنون هر بیت کوین 19 هزار و 93 دلار خرید و فروش می‌شود که نسبت به دیروز حدود 10 درصد کاهش داشته است. به طور کلی بیت کوین در 7 روز گذشته 34 درصد سقوط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ثبت رسانده و هم اکنون کل ارزش بازار این ارز مجازی به 365 میلیارد دلار کاهش یافته است.

قیمت اتریوم همانند بیت کوین نزدیک 10 درصد منفی شد و هم اکنون 992 دلار دست به دست می‌شود. دیگر ارزهای مجازی نظیر کاردانو، ریپل، سولانا و دوج کوین هم امروز افت سنگینی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ثبت رسانده و از 5.9 تا 7.85 درصد از ارزش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست دادند. هم اکنون ارزش کل بازار ارزهای مجازی 841 میلیارد دلار برآورد می‌شود و در 24 ساعت گذشته 67 میلیارد دلار در این بازار پول  جابجا شده است. تعداد ارزهای مجازی هم به 19 هزار و 920 نوع رسیده و تا ثبت رقم 20 هزار نوع فقط یک قدم فاصله دارد.

قیمت بیت کوین در معاملات امروز حتی رقم 19 هزار و 12 دلار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم دید، به طور کلی بیت کوین از ابتدای سال جاری تاکنون 59 درصد سقوط کرده است. هم اکنون ارزش این ارز مجازی در کمترین میزان از دسامبر 2020 قرار دارد.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: