می توان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد و آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟ اگر می خواهید بدانید در سال ۱۴۰۱ برایتان چ اتفاقی می افتد این مطلب را از دست ندهید.با ما همراه باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

شما آرزوی این را دارید که پیشتاز باشید و جلوتر از همه پیش بروید، ولی در کمال تعجب هیچ حرکتی برای به دست آوردن این رویای خود نمی کنید. نیازی به گفتن این نکته نیست که اگر هر چه زودتر از این حالت آشفته و سردرگم بیرون نیایید نخواهید توانست به اهداف و خواسته هایتان برسید. الان وقت نقشه پردازی های بزرگ برای فتح تمام دنیا نیست، قدم به قدم پیش بروید تا پیش از آن که خودتان هم فکرش را بکنید به خط پایان برسید. به نظرتان می رسد که اطرافیانتان خیلی خودخواه بوده و هیچ توجهی به شما و نیازهایتان ندارند. خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نکنید و نگذارید این احساس روز تعطیلتان را خراب کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز با کارهایی که اطرافیانتان انجام می دهند به این که دوستان واقعیتان چه کسانی هستند پی خواهید برد و نگاه تازه ای به آنها پیدا خواهید کرد. شاید حتی متوجه این موضوع شوید که بعضی ها از اعتماد شما سوء استفاده کرده اند. ولی این ناراحتی و دلخوری برای شما فرصتی فراهم می کند که روابط خود را بر پایه و اساس واقع بینانه ای قرار دهید که به جای توهم بر مبنای واقعیت ساخته شده است. مسائل کاری و حرفه ای ذهن شما را خیلی به خودشان مشغول کرده اند و در فکر استفاده از فرصتی هستید که برایتان فراهم شده است. امروز وقت مناسبی برای این فکرها نیست، از روز تعطیلتان لذت برده و کار و افکار مربوط به آن را برای فردا بگذارید.

فال روزانه متولدین خرداد

هر چند خیلی عجیب به نظر می رسد ولی امروز بحران در اعتماد به نفستان بهترین اتفاقیست که ممکن است برای شما بیفتد. اگر نگران این هستید که شاید مسیر زندگیتان شما را به جایی که می خواهید نرساند، بجای این که کورکورانه و بدون سنجیدن شرایط و گزینه های دیگری که برایتان ممکن هستند فقط در همین مسیر جلو بروید و فکر کنید که فقط برای همین کاری که دارید انجام می دهید ساخته شده اید به این فکر کنید که چه چیزی ممکن است معنای تازه ای به زندگیتان ببخشد و شما را به فردی تبدیل کند که خودتان می خواهید باشید. لزومی ندارد که به یکباره همه چیز را زیر و زبر کنید همین که به این درک برسید که باید تغییراتی در زندگیتان ایجاد کنید کافی است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز موقعیتی به وجود خواهد آمد که باعث می شود متوجه این نکته شوید که مسئولیت ها و کارهای روزمره شما را از پرداختن به رویاهایتان باز داشته اند. انجام دادن وظایف و کارهایتان تا حدودی باعث رضایت خاطر شما شده و زندگیتان را از لحاظ مادی تأمین می کنند، ولی این برای شما کافی نیست. اشتباه نکنید، الان وقت انجام کارهای انقلابی نیست. قدم به قدم پیش بروید و در زندگیتان جایی برای رویاهایتان و تلاش برای رسیدن به آنها باز کنید. ممکن است فرصتی برای فروش یا معاوضه خانه تان برایتان پیش بیاید. این می تواند پیشرفت خوبی برایتان باشد، ولی پیش از هر اقدامی همه جوانب را به دقت بسنجید و بی گدار به آب نزنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شاید به شروع یک شراکت با یکی از اقوام و یا دوستان و همسایه هایتان فکر کنید. شاید موفقیت در این کار حتمی به نظر برسد و ارزش فکر کردن در مورد آن را دارد، ولی اگر می خواهید ببینید واقعا به دردتان می خورد یا نه قبل از این که تصمیم قطعیتان را بگیرید همه جوانب را به دقت در نظر بگیرید. امروز احساس تردید و دودلی در مورد رابطه عاطفیتان شما را فرا گرفته است و شاید احساس کنید که مسیرتان را گم کرده اید و ندانید چکار باید بکنید. ممکن است لازم باشد چند قدم عقب تر بروید و نگاهی به دورنمای شرایط موجود بیندازید. شاید اوضاع به آن بدی ها که فکر می کنید هم نیست و تنها لازم است که نگرش خودتان را تغییر دهید.

فال روزانه متولدین شهریور

شاید مسئولیت های خانوادگی به شما اجازه ندهند مثل قبل به تفریحات و خوشی های دوران مجردیتان بپردازید، ولی اگر رویاهایتان را با واقعیت به تعادل برسانید خواهید دید که در دراز مدت از داشتن زندگی مشترک و همراهی کسی که دوست دارید خیلی بیشتر از دوران تجرد خود لذت خواهید برد. به جای این که شریک زندگیتان را به خاطر نداشتن آزادی های پیش از دوران ازدواج مقصر بدانید بهتر است سعی کنید با هم صحبت کرده و یک روز را روز آزادی تعیین کرده و هر یک به فعالیت هایی که خودتان دوست دارید بپردازید. البته امروز جمعه است و روز تعطیلتان را به هی کس به غیر از خانواده خود بدهکار نیستید، پس برای یک روز تعطیل خوب در کنار خانواده برنامه ریزی کنید

فال روزانه متولدین مهر

امروز نمی دانید چکار باید بکنید و فقط دارید بیهوده تقلا می کنید. احساس می کنید که اطرافیانتان شما را درک نمی کنند و دارند جلوی شما را می گیرند ولی بهتر است کمی به آنها حق بدهید، بعضی چیزها هستند که شما از آنها بی اطلاع بوده و یا هنوز صلاحیت لازم برای انجامشان را ندارید. متاسفانه تا زمانی که به واقعیت پی نبرده و تمام اطلاعات لازم را به دست نیاورده اید نمی توانید تصمیم قطعی و درستی بگیرید. پس ذهنتان را به کار انداخته و برای سوال هایی که فکرتان را مشغول کرده اند جواب پیدا کنید. امروز به شدت در فکر آینده رابطه عاطفی خود هستید و این که اگر آینده ای برای آن می بینید الان برای رسیدن به این آینده مشترک چه باید بکنید.

فال روزانه متولدین آبان

تخیلات شما باعث شده اند که تصویرهایی زیبا و همان طوری که خودتان دوست دارید از اطرافیانتان و آنچه در زندگیتان باید اتفاق بیفتد در ذهن خودتان رسم کنید. این رویاها به شما انگیزه داده اند تا در زندگیتان تغییراتی ایجاد کرده و رابطه هایی را آغاز کرده و بر اساس احساسات درونیتان تصمیم بگیرید. ولی حالا ناگهان از خواب غفلت بیدار شده و می بینید که همه چیز دقیقا بر اساس همان چیزی که شما انتظارش را داشته اید پیش نرفته و باید توهمات خود را کنار گذاشته و با در نظر گرفتن واقعیت پیش بروید. به جای سرزنش کردن خودتان خوشحال باشید که پیش از آن که دیر شود به حقیقت پی برده اید و می توانید اشتباهات خود را جبران کنید.

فال روزانه متولدین آذر

این روزها تشخیص این که به چه کسی می شود اعتماد کرد کاری دشوار است، به ویژه حالا که این طور به نظرتان می رسد که یک نفر که خیلی هم به شما نزدیک است دارد مخفیانه بر علیه شما و منافعتان اقدام می کند. ولی نباید تنها به خاطر حدس و گمان هایتان نزدیکانتان را از خود دور کنید، شاید آنچه می بینید احساس می کنید ناشی از تغییرات درونی خودتان باشد. به جای این که حالت دفاعی به خودتان بگیرید سعی کنید با طرف مقابلتان بی آن که او را به چیزی متهم کنید صحبت کرده و با ذهنی باز به حرف هایش گوش کنید، شاید حق با او باشد. یکی از دوستانتان با شما تماس گرفته و در مورد مشکلی از شما تقاضای مشورت و راهنمایی خواهد کردف قبل از هر حرفی خوب گوش کنید.

فال روزانه متولدین دی

این که بفهمید تصمیماتی برای زندگیتان گرفته اید که بر اساس فرضیات و اطلاعات اشتباهی بوده اند بسیار ناراحت کننده است. از طرفی این که بفهمید کسی خواسته یا ناخواسته شما را به مسیری اشتباه راهنمایی کرده شما را عصبانی می کند، ولی از طرفی هم اطلاعات جدیدی به دست آورده اید که از صحت آنها مطمئن هستید و می توانید بر اساس آنها و در زمان حال تصمیمات جدیدی بگیرید. به جای این که با حسرت و پشیمانی به گذشته نگاه کنید، با امیدواری راهتان را به سوی آینده ادامه دهید؛ این شما هستید که آینده خودتان را می سازید. در زمینه مسائل عاطفی دیگر وقت آن رسیده که تصمیم نهایی خودتان را بگیرید، درنگ و دودلی به نفع هیچ یک از طرفین نیست.

فال روزانه متولدین بهمن

رابطه شما با دنیای مادیات خیلی قویتر از گذشته شده دیگر مثل گذشته به رشد معنوی خود اهمیتی نمی دهید و زمان چندانی صرف مسائل معنوی نمی کنید. با این حال در زمینه مسائل اقتصادیتان هم امروز به دلیل بی توجهی ممکن است به مشکل بربخورید. بهتر است به هیچ عنوان روی پولتان ریسک های غیر ضروری نکنید، زیرا واقعیت ها و اطلاعاتی هستند که شما هنوز در جریان آنها نیستید و بعدا با پی بردن به آنها خدا را شکر خواهید کرد که احتیاط کرده و قدم اشتباهی برنداشته اید. فعلا بهتر است در همان مسیر قبلیتان پیش بروید تا به وقتش اهداف تازه ای برای خودتان تعریف کنید. در هر صورت از عزیزانتان غافل نشده و به آنها نیز توجه کنید، آنها ارزشمندترین دارایی شما هستند.

فال روزانه متولدین اسفند

این روزها شما از پیله ای که به دور خودتان تنیده بودید خارج شده و با حس همدردی بسیاری به مسائل و مشکلات دیگران نگاه می کنید. مشخصا کمک کردن به کسانی که به کمک شما نیاز دارند بسیار ارزشمند بوده و به شما انگیزه می دهد تا با عشق به دیگران زندگی کنید. هر کار خیری که بکنید شما را یک قدم به بهشت نزدیک تر می کند، با این حال باید مواظب باشید طوری از مهربانی شما سوء استفاده نشود که برای همیشه خوبی کردن به دیگران را کنار بگذارید. امروز افکار و ایده هایی دارید که شاید به نظر دیگران عجیب و غریب بیایند، ولی شما باید بر اساس ترجیح و علاقه خودتان تصمیم بگیرید و دهن بین نباشید.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: