فرمانده انتظامی بروجرد گفت: بر اثر سنت غلط تیراندازی در مراسم عروسی سه نفر در این شهرستان مجروح شدند و عامل تیراندازی دستگیر شد.

 پلیس لرستان سرهنگ "مهدی مهدوی کیا" افزود: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مجروح شدن سه نفر بر اثر تیراندازی در یک مراسم عروسی اطراف شهر بروجرد، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طی بررسی های انجام شده مشخص شد فردی در مراسم عروسی با سلاح غیرمجاز اقدام به تیراندازی می کند که بر اثر آن سه نفر از اقوام داماد مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل می شوند.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه حال عمومی سه مجروح این حادثه مساعد است گفت: ماموران این شهرستان با کارهای اطلاعاتی و پلیسی عامل تیراندازی را دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی غیرمجاز نیز از وی کشف شد.

سرهنگ مهدوی کیا ضمن هشدار به افراد هنجارشکنی که با اقدامات نامتعارف باعث سلب آسایش مردم و گاها باعث صدمه به دیگران می شوند گفت: پلیس با قاطعیت با افراد قانون شکن برخورد خواهد کرد، شهروندان از رسوم غلط تیراندازی در مراسمات شادی و عزا جدا خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: