زوج‌هایی که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام ۳۰ میلیونی طرح «زوج مهر» بانک تجارت استفاده کنند. این وام برای کمک هزینه خرید کالاهای بادوام عروس‌ و دامادها تدارک دیده شده است.

متقاضیان استفاده از وام ۳۰ میلیونی بانک تجارت هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افراد با این تسهیلات امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت را دارند. اشخاص واجد شرایط برای دریافت این وام ابتدا باید رسید خرید کالا را به شعبه مورد نظر خود تحویل دهند. فروشگاه‌های طرف قرارداد با این طرح، پاکشوما و انتخاب الکترونیک هستند. ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام ضروری است. سود این وام ۱۵ درصد و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است.

با توجه به این مبلغ وام، مبلغ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط یک میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۰ تومان است. همه ی سود این وام ۷ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۳۷ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۵۵۵ تومان خواهد بود.

بانک تجارت؛ از تاسیس تا زمان حاضر

بانک تجارت یکی از بانک‌های دولتی کشور است که از سال ۱۳۵۸ تاکنون در زمینه پولی و مالی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این بانک همواره تلاش کرده با استفاده از تجربیات خود خدمات مناسبی را به مشتریانش ارائه دهد و در حوزه بانکداری الکترونیک، بین الملل و …. پیشگام باشد.

بانک تجارت تاکنون تندیس‌های زیادی در سطح ملی و بین المللی به دست آورده که از جمله آن‌ها می‌توان به ستاره بین المللی کیفیت پاریس، بانک سبز، ستاره طلایی کیفیت پاریس و جایزه طلایی کیفیت خدمات اشاره کرد.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: