در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب شرق فارس در برخی ساعات به ویژه در بعد از ظهر رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

طبق اعلام سازمان هواشناسی،  طی دو روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب شرق فارس در برخی ساعات به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

سه شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده و در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان هرمزگان، جنوب و شرق فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، جنوب خراسان جنوبی، غرب و جنوب یزد رگبار شدید باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه در گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، قم، غرب و جنوب اصفهان و جنوب یزد بارش پراکنده و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در استان‌های کرمان، هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه ضمن تشدید در استان‌های جنوبی کشور به استان‌های بوشهر، چهار محال و بختیاری و کهگیلیویه و بویر احمد نیز کشیده خواهد شد. دریای عمان و تنگه هرمز تا پایان هفته و نواحی مرکزی و شرق خلیج فارس از روز دوشنبه تا جمعه و دریای خزر طی دو روز آینده مواج است.

طی دو روز آینده در برخی نقاط غرب و جنوب غربی، برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، البرز، قم قزوین، مرکزی، شمال اصفهان و شرق یزد وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود که موجب افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا دید افقی در ایمن مناطق خواهد شد.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: