طی پنج روز آینده بارش در نیمه جنوبی کشور سبب سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها خواهد شد.

سه شنبه در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، نیمه شرقی فارس، جزایر خلیج فارس و جنوب خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه این شرایط علاوه بر مناطق ذکر شده برای نیمه جنوبی فارس و جنوب استان‌های یزد و بوشهر نیز رخ خواهد داد.

پنج شنبه با کاهش شدت ناپایداری‌ها در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان همچنان برای نیمه شمالی این استان و همچنین استان‌های هرمزگان، کرمان، یزد، فارس، بوشهر، اصفهان، کهگیلویه و بوریر احمد، چهارمحال و بختیاری و برخی نقاط استان‌های همدان، لرستان و مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز‌های جمعه و شنبه فعالیت این سامانه در جنوب شرق، جنوب و بخش‌هایی از جنوب غرب و مرکز کشور ادامه دارد. طی پنج روز آینده بارش در نیمه جنوبی کشور سبب سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها خواهد شد.

طی پنج روز آینده به طور متناوب برای استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و خراسان شمالی و همچنین روز‌های سه شنبه تا جمعه در دامنه و ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان وسمنان در بعضی ساعات بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی و شمال اصفهان وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود که موجب کاهش کیفیت هوا و دید افقی در این مناطق خواهد شد.

همچنین طی این مدت به سبب وزش باد در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور پدیده گرد و غبار رخ می‌دهد. دریای عمان و تنگه هرمز از سه شنبه تا پایان هفته و نواحی مرکزی و شرق خلیج فارس از سه شنبه تا جمعه مواج است.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: