وام فوری ! شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا راهی وجود دارد تا بتوان وام فوری گرفت. وام فوری  و دریافت آن یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد.

 رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه تجلیل از دست اندرکاران پروازهای حج امسال در پاسخ به پرسشی درباره وام ۷۰۰ میلیونی نهضت ملی مسکن گفت این وام هنوز در شورای پول و اعتبار تصویب نشده است.

وی در خصوص افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن افزود: شهریور ماه ۱۰۰ هزار واحد را تحویل می دهیم و بر اساس برنامه به صورت ماهانه تعدادی از واحدهای این طرح را تحویل خواهیم داد.

قاسمی همچنین با تاکید بر این که فروش بلیت پروازهای اربعین به صورت چارتری ممنوع است گفت: قیمت این پروازها مشخص است و کسی اجازه گرانفروشی در این پروازها را ندارد.

وزیر تاکید کرد با چند ایرلاین که اقدام به گران فروشی بلیت کرده بودند برخورد شده و به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

شرایط دریافت وام  فوری خرید مسکن 1401

خرید مسکن، در شرایطی که هزینه های بسیار زیادی، به خانواده ها تحمیل می شود، یکی از سخت ترین اقدامات زندگی برای افراد، می باشد. به همین دلیل، افراد زیادی، به دنبال اطلاع از نحوه دریافت وام خرید مسکن و یا خرید و فروش وام مسکن از طریق انتقال امتیاز آن، می باشند، تا بتوانند خانه مد نظر خودشان را خریداری کنند.

برای دریافت تسهیلات خرید مسکن ۱۴۰۱، نیاز است که اشخاص، دارای یک سری شرایط باشند تا بتوانند این تسهیلات را دریافت کنند، در غیر این صورت، امکان دریافت وام خرید مسکن، برای اشخاصی که دارای شرایط لازم برای دریافت این وام نمی باشند، وجود نخواهد داشت و لازم به ذکر است که افراد فاقد منزل مسکونی می توانند برای ثبت نام طرح جهش تولید مسکن نیز اقدام کنند.

در حال حاضر، بانک های دولتی و خصوصی مختلفی، وجود دارند که اقدام به ارائه وام خرید مسکن، می کنند که هر کدام از این بانک ها، شرایط خاصی را برای دریافت این وام، در نظر گرفته اند؛ اما به طور کلی، برای دریافت وام خرید منزل مسکونی، نیاز است که اشخاص، دارای شرایط زیر باشند.

افرادی که قصد دریافت وام خرید منزل مسکونی را دارند، باید بالای 18 سال سن داشته باشند.

آن دسته از افرادی که قصد دریافت تسهیلات خرید منزل مسکونی، از هر یک از بانک های ارائه دهنده این وام را دارند، نباید هیچ گونه سابقه چک برگشتی، در هیچ یک از بانک های کشور داشته باشند.

در صورتی که فردی، بدهی بانکی داشته باشد، امکان دریافت وام، برای وی، وجود نخواهد داشت.

برای دریافت وام خرید مسکن ۱۴۰۱، در برخی از بانک ها، نیاز به باز کردن حساب سپرده گذاری می باشد و در برخی دیگر، می توان با خرید اوراق ممتاز، وام خرید منزل مسکونی را دریافت نمود.

درآمد فرد متقاضی، می بایست مطابق با مبلغ جدول اقساط وامی باشد که قرار است پرداخت کند. معمولا بانک ها، برای تعیین حداکثر مبلغ وام، درآمد افراد را استعلام و در نظر می گیرند.

شرایط دریافت وام فوری خرید مسکن 

جهت دریافت تسهیلات خرید منزل مسکونی، بانک مسکن، این وام را به صورت غیر حضوری، به مشتریان خود، ارائه می کند. بنابراین، افراد متقاضی، می توانند با توجه به شروط لازم و همچنین، دریافت فرم ج مسکن ملی، جهت دریافت وام خرید مسکن، از طریق این بانک اقدام نمایند. در ادامه، در رابطه با شرایط وام خرید مسکن بانک مسکن، برای متقاضیان، توضیحات لازم ارائه شده است.

افرادی که قصد دریافت وام خرید مسکن را دارند، می توانند از یکی از بانک های مطرح کشور، به نام بانک سامان، این وام را دریافت نمایند. تسهیلات خرید مسکن، از طریق روش های گوناگونی، به افراد دارای شرایط داده می شود. به طور مثال، در بعضی از طرح های بانک مسکن، نیاز به سپرده گذاری و در بعضی دیگر، نیاز به خرید اوراق ممتاز می باشد.

در صورتی که افراد، می خواهند حداکثر وام خرید منزل مسکونی را دریافت کنند، باید ملک آن ها، بیش از 25 سال، قدمت نداشته باشد. در صورتی که ملک، بیش از 25 سال و تا حداکثر 30 سال، قدمت داشته باشد، سقف تسهیلات، کاهش پیدا می کند.

برای دریافت وام خرید منزل مسکونی، از محل اوراق ممتاز، امکان خرید اوراق حق تقدم، به میزان قیمت نصف وام، برای افراد وجود دارد.

برای دریافت وام خرید منزل مسکونی، از محل های دیگر، لازم است که افراد، حساب مشخصی را در بانک، باز کرده باشند.

متقاضیان دریافت وام خرید منزل مسکونی، نباید سابقه چک برگشتی و یا بدهی سررسید شده، در سیستم و نظام بانکی کشور داشته باشند.

جهت اخذ وام خرید مسکن، بانک ملی، این وام را به صورت غیر حضوری، به متقاضیان، ارائه می کند. بنابراین، افراد متقاضی، می توانند با توجه به شروط لازم، نحوه دریافت وام خرید مسکن، از طریق این بانک اقدام نمایند. در ادامه، در رابطه با شرایط وام خرید مسکن بانک ملی، برای متقاضیان، توضیحات لازم ارائه شده است.

برای دریافت تسهیلات خرید مسکن از بانک ملی، نیاز است که حتما افراد، حساب مشخصی را در بانک ملی، باز کرده باشند.

افراد متقاضی دریافت وام خرید منزل مسکونی، نباید دارای سابقه چک برگشتی باشند.

به افرادی که دارای بدهی به بانک می باشند، وام خرید مسکن تعلق نخواهد گرفت.

درآمد افراد، برای دریافت وام خرید منزل مسکونی از بانک ملی استعلام گرفته می شود.

 

 

 

 

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: