می توان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد و آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟ اگر می خواهید بدانید در سال ۱۴۰۱ برایتان چ اتفاقی می افتد این مطلب را از دست ندهید.با ما همراه باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید آنقدر هیجان زده هستید که نمی توانید خودتان را کنترل کنید. احساس می کنید که میتوانید زمین و زمان را زیر و رو کنید، ولی کمی که بگذرد می بینید بیخود شلوغش کرده بودید و خبری نیست. خوشبختانه این موضوع نمی تواند روز شما را خراب کند و می توانید با سطح انرژی بالایی که دارید از روزتان نهایت لذت را ببرید. نفس عمیقی بکشید و از فرصتی که برای استراحت و تفریح برایتان فراهم شده است تا می توانید استفاده کنید. بحث کردن در مورد مسائل فلسفی، مذهبی و آموزشی می تواند به یک جنگ تمام عیار منجر شود، تا جای ممکن از این بحث ها اجتناب کرده و در صورت درگیر شدن در این بحث ها مدام این نکته را به خودتان یادآوری کنید که هر کسی آزاد است که نظرات خودش را داشته باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید آنقدر هیجان زده هستید که نمی توانید خودتان را کنترل کنید. احساس می کنید که میتوانید زمین و زمان را زیر و رو کنید، ولی کمی که بگذرد می بینید بیخود شلوغش کرده بودید و خبری نیست. خوشبختانه این موضوع نمی تواند روز شما را خراب کند و می توانید با سطح انرژی بالایی که دارید از روزتان نهایت لذت را ببرید. نفس عمیقی بکشید و از فرصتی که برای استراحت و تفریح برایتان فراهم شده است تا می توانید استفاده کنید. بحث کردن در مورد مسائل فلسفی، مذهبی و آموزشی می تواند به یک جنگ تمام عیار منجر شود، تا جای ممکن از این بحث ها اجتناب کرده و در صورت درگیر شدن در این بحث ها مدام این نکته را به خودتان یادآوری کنید که هر کسی آزاد است که نظرات خودش را داشته باشد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز متمرکز کردن ذهنتان روی کارهایی که باید انجام دهید کار بسیار دشواری است، چرا که کارهای بسیار جالب و جذابی در انتظارتان هستند که توجه شما را به سوی خویش فرا می خوانند. کنجکاوی سیری ناپذیر شما حتی اگر زمان کافی نداشته باشید هم همیشه شما را به سوی تجربه های تازه فرا می خواند. ولی این نداشتن آرامش ذهنی می تواند اثرات منفی روی روحیه شما باقی بگذارد. خوشبختانه حتی اگر گاهی به ذهتان استراحت داده و بگذارید بازیگوشی کند هم، به شرط آن که به موقع حواستان را جمع کنید می توانید کارهایتان را به موقع به انجام برسانید. این را هم یادتان باشد که با کنجکاوی بیش از حد برای خودتان دردسر درست نکنید.

فال روزانه متولدین تیر

شما از این که مسئول احساس خوشبختی دیگران باشید خسته شده اید، چرا که فکر می کنید در این میان نیازها و خواسته های خودتان به دست فراموشی سپرده شده اند. با وجود این که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که بیخیال تعهداتتان شوید، ولی دیگر وقت آن رسیده است که در زندگیتان تعادل ایجاد کنید و برای خودتان و خواسته هایتان هم وقت بگذارید. اولین قدمی که باید بردارید این است که ببینید از چه چیزها و چه کارهایی به وجد می آیید و پس از آن به آرامی در جهت رسیدن به رویاهایتان گام بردارید، حتی اگر لازم شد ریسک کنید هم هراسی به دلتان راه ندهید. هیچ اشکالی ندارد اگر گاهی دیگران را به حال خودشان رها کنید تا خودشان مشکلاتشان را حل کنند.

فال روزانه متولدین مرداد

شما همچنان در جهت ایجاد تغییراتی بزرگ در حرکت هستید، ولی امروز بهتر است خودتان را حسابی آماده کنید، زیرا ممکن است اوضاع کمی به هم ریخته باشد. نه این که مشکل بزرگی در کار باشد، ولی بهتر است سرعت پیشرفتتان را کم کرده و نقشه هایتان را مورد بررسی مجدد قرار دهید. امروز انرژی منفی زیادی در اطراف خودتان احساس می کنید، و اگر دست از لجبازی در مورد هر مسئله ای که پیش می آید برندارید تنها به بدتر شدن این اوضاع کمک خواهید کرد. سعی کنید از رکود و تحجر در عقایدتان دست بردارید و دیدتان را گسترش دهید و با نگرشی جدید به مسائل نگاه کنید. مطمئن باشید با لجبازی راه به جایی نخواهید برد و حتی در دیگران بازخورد منفی ایجاد خواهید کرد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه دلتان بخواهد و چه نخواهد نقشی کلیدی در اتفاقاتی که در اطرافتان می افتند خواهید داشت. شاید حتی گاهی احساس کنید شما هنرپیشه نقش اصلی هستید و کارهای شما سرنوشت همه را تحت تاثیر قرار خواهند داد. اگر در جایی از مسیرتان دچار تردید شدید نفس عمیقی کشیده و برای یافتن جواب صحیح به قلبتان رجوع کنید. به دنبال حمایت دیگران نباشید، زیرا آنها کاری را صحیح می دانند که به نفع خودشان باشد. تنها شما هستید که بهترین جواب را می دانید، پس به انتخاب خودتان اطمینان داشته باشید. شما به تازگی درگیری های عاطفی و روانی پیچیده ای را پشت سر گذاشته اید، حالا دیگر وقت آن رسیده که نگرش ساده تری نسبت به زندگی در پیش بگیرید

فال روزانه متولدین مهر

زمان حساب و کتاب و برنامه ریزی به سر آمده است و حالا دیگر باید دست به کار شوید و با تمام قدرت پیش بروید. اگر خودتان را خوب آماده نکرده اید بهتر است برای عواقب آن آماده باشید. درگیری های عاطفی که این چند مدت اخیر با کسی که برای شما اهمیت ویژه ای دارد، داشته اید انرژی بسیار زیادی از شما گرفته اند. خوشبختانه حالا دیگر و آن فرا رسیده است که این ارتباط قدرتمند را تبدیل به رابطه ای معنادار کنید که روح شما را تغذیه کرده و به آن آرامش می بخشد. هیچ مقاومتی لازم نیست، تغییرات مثبتی که دارند به وجود می آیند را به عنوان پاداش تلاش های قبلی خود بپذیرید. به قلبتان اجازه دهید هدایت شما را در دست بگیرد تا خوشبختی به سراغتان بیاید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز احساس می کنید که به یک سلاح مخفیانه مجهز شده اید، ولی مطرح کردن این موضوع اصلا کار عاقلانه ای نیست، چرا که قدرت شما در واقع در سکوتتان نهفته است و با شکستن آن نیز از بین خواهد رفت. سکوت مرموز و لبخند سحرآمیز شما دیگران را شیفته شما می کنند و جذابیتی که وجود شما را فرا گرفته است همچون قدرتی جادویی شما را قادر می سازد که دیگران را به پذیرفتن حرف ها و نظرات خود قانع کنید. شما باید توجه بیشتری به آن چه در دنیای اطرافتان می گذرد داشته باشید و به جای این که تنها به مسائل کوچک شخصیتان فکر کنید گاهی تمام مردم جهان را هم در نظر بگیرید و برای دفاع از باورهایی که در این رابطه دارید بجنگید.

فال روزانه متولدین آذر

بیایید با خودمان صادق باشید، شما این اواخر بیش از آن که سرتان به کارتان گرم باشد وقتتان را به خوش گذرانی و بازیگوشی گذرانده اید. حالا دیگر وقت آن رسیده است که، حتی اگر مجبور شوید پیشنهادهای وسوسه کننده ای که برای تفریح به شما می شود را رد کرده و کم کاری هایتان را جبران کنید و کارهایی که انبار شده اند و در انتظار شما هستند را به انجام برسانید. البته این نکته را فراموش نکنید که با یک دست نمی توانید چندتا هندوانه بلند کنید، پس کارهایتان را سر حوصله و به ترتیب اولویت انجام دهید. اگر سعی کنید همزمان همه کارها را انجام دهید تنها وضعیت را پیچیده تر خواهید کرد و به نتیجه مطلوب نیز نخواهید رسید.

فال روزانه متولدین دی

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید کمی احساس دلسردی می کنید، چرا که فکر می کنید دارید بی آن که به هیچ جایی برسید تنها دور خودتان می چرخید. راستش را بخواهید امروز برنامه های دقیق و حساب شده شما کمک چندانی به رسیدنتان به پیشرفتی که انتظارش را دارید نمی توانند بکنند. در واقع هوشمندانه ترین سیاست ممکن در حال حاضر این است که بی آن که اهداف اصلیتان را فراموش کنید کمی از انتظارات خودتان بکاهید. خوشبختانه تا بعدازظهر حالتان بهتر خواهد شد و با امیدواری بیشتری به کارهایتان ادامه خواهید داد. فقط یادتان باشد کسانی که سعی در کمک کردن به شما دارند را از خودتان نرنجانید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز احساس خستگی خیلی شدیدی شما را در بر گرفته است و دلتان می خواهد بی آن که هیچ کار به خصوصی انجام دهید، تنها کارهای هفته گذشته تان را از نظر بگذرانید و نتایج کارهایتان را مورد بررسی قرار دهید. متاسفانه شما کارهایی برای انجام دادن دارید که حتی اگر احساس کنید وقت و انرژی کافی برای هیچ گاری را ندارید هم به شما اجازه نمی دهند که به خودتان استراحت مطلق بدهید. بیایید کمی منطقی تر به جریان نگاه کنیم، درست است که شما به استراحت نیاز دارید، ولی نه تمام روز! پس تا هر وقت که خواستید بخوابید و بعد از آن به سراغ انجام کارهایی بروید که در انتظارتان هستند. در پایان روز هم وقت برای استراحت خواهید داشت.

فال روزانه متولدین اسفند

داستان خرگوش و لاک پشت را که شنیده اید؟ امروز شما در ابتدای روز نقش خرگوش داستان را ایفا می کنید، با سرعت خیلی زیادی مسیرتان را آغاز می کنید و بسیار هیجان زده هستید که از بقیه اطراقیانتان جلو بزنید، ولی با فرا رسیدن بعدازظهر بهتر است نقشتان را عوض کرده و تبدیل به لاک پشت داستان شوید و با قدم هایی آهسته و پیوسته پیش بروید تا بتوانید تلاش هایی که در ابتدای روز کرده اید را به نتیجه برسانید. هر چه زودتر در نقش لاک پشت بروید به نفعتان است، زیرا انرژی بیشتری برای ادامه دادن مسیر حفظ خواهید کرد، این استقامت امروز کلید موفقیت شما خواهد بود و در پایان روز از نتیجه کارتان راضی خواهید بود.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: