بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،وضعیت جوی استان تهران همراه با تداوم فعالیت سامانه بارشی و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران با تداوم فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا فردا (۱۲ و ۱۳ مردادماه)، آسمانی کمی ابری، در ساعات بعد از ظهر تا شب قسمتی ابری تا نیمه‌ابری با رگبار پراکنده در مناطق شمالی و رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

روزهای جمعه تا یکشنبه (۱۴ تا ۱۶ مردادماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات استان گاهی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران مورد انتظاراست.

طی پنج روز آینده در نواحی غربی و نیمه‌جنوبی استان گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گردوخاک به‌ویژه در ساعات عصر و شب پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۳ مردادماه) صاف تا کمی ابری، قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۱۴ مردادماه) صاف و گاهی وزش باد با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: