دریافت وام فوری یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. . وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت آن باتوجه به نوع بانک و مقدار تسهیلات میتواند متفاوت باشد. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد. وام فوری و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد در ادامه به بررسی شرایط دریافت وام فوری می پردازیم.

در طرح دو سر سود بانک گردشگری ابتدا باید سپرده بلندمدت افتتاح کنید. در این طرح اگر برای دریافت وام اقدام کنید، درصورتی‌که بازپرداخت یک ساله بخواهید ۱۸ درصد و در صورتی‌که بازپرداخت ۲ ساله بخواهید ۳۰ درصد از مبلغ سپرده شما -که بعنوان سپرده بلندمدت افتتاح کردید- به شما وام یا تسهیلات تعلق می‌گیرد.

نکته مهم: در این طرح این است که شما قسطی پرداخت نمی‌کنید و قسط شما بطور خودکار از روی سود سپرده شما که ۱۸ درصد است، برداشت می‌شود و بعنوان قسط وام شما پرداخت می‌شود.

سقف این تسهیلات بنابر میزان سپرده و شرایط وام گیرنده تعیین می‌شود و سقف مشخصی ندارد ولی بعنوان مثال ۱۸ درصد یا ۳۰ درصد مبلغ یک میلیارد تومان که بترتیب ۱۸۰ میلیون و ۳۰۰ میلیون تومان است.

وام بانکی

در این طرح نیازی به ضامن نیست و سپرده بعنوان ضامن شما در نظر گرفته می‌شود. بازپرداخت نیز ۱۲ یا ۲۴ ماهه است.

شرکت

بانک گردشگری
نام وام
۲ سر سود
سود
۱۸ %
سقف وام
۳۰۰ میلیون تومان
برای تسهیلات یک ساله، سقف وام ۱۸میلیون تومان است

نوع ضمانت

مسدودی سپرده
 
نیاز به سپرده
 
برای این طرح نیاز به افتتاح حساب بلندمدت است

حساب سپرده لازم

بلندمدت
سود سپرده
۱۸ %
در این طرح نیازی به پرداخت قسط نیست و از سود سپرده شما بعنوان اقساط کسر می‌شود

مسدودی سپرده

مدت زمان مسدودی سپرده
۲۴ ماه
مدت زمان مسدودی سپرده ۱۲ یا ۲۴ ماه برحسب مدن زمان افتتاح سپرده است

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

۳۰
برای بازپرداخت ۱۲ ماه این نسبت ۱۸ درصد است

حداکثر زمان بازپرداخت

۲۴ ماه
بازپرداخت این طرح بر حسب سپرده بلندمدتی که افتتاح می‌شود ۱۲ یا ۲۴ ماهه است

کل سود وام

۱۸,۰۲۸,۷۸۵ تومان
این مبلغ برای بازپرداخت ۱۲ ماه است برای بازپرداخت ۲۴ ماه این مبلغ ۵۹.۴۵۳۵۳۴ میلیون تومان است

مجموع رقم وام و سود

۱۹۸,۱۲۸,۷۸۵ تومان
این مبلغ برای بازپرداخت ۱۲ ماه است برای بازپرداخت ۲۴ ماه این مبلغ ۳۵۹.۵۵۳.۵۳۴ میلیون تومان است

سپرده جداگانه

-هزینه‌های جانبی
۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده، و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد
وام‌گیرنده باید دارای کارت پایان خدمت باشد

وام فوری چیست؟ 

وام فوری به وامی گفته می‌شود که بانک‌ها در شرایط خاص و در کوتاه‌ترین زمان (۲ تا ۴ روز کاری) به مشتریان خود پرداخت می‌کنند.

آیا گرفتن وام فوری ممکن است؟

آیا واقعا گرفتن چنین وامی ممکن هست یا نه؟ آیا بانکی وجود دارد که اینجور وامی بدهد و ما بتوانیم با حداقل زمان و با کمترین دردسر وام را بگیریم؟  درجواب باید گفت اگر ما بخواهیم وام بگیریم، در ابتدا باید بدونیم بانک برای وام دادن به ما چه مدارکی میخواد، و بانک چه نوع وامی میده که ما هم همون وام را درخواست بدیم، اگر این حداقل اطلاعات داشته باشیم میتونیم انتظار داشته باشیم که وام را سریعتر و راحتر دریافت کنیم.  ضمن اینکه اگر بدونیم بعنوان مثال ، بانک ملت شرایط راحتری دارد یا بانک صادرات یا بانک ملی یا بانک………این به ما خیلی کمک میکنه ، که مستقیما سراغ همون بانک بریم و در کمترین زمان ممکن وام خود را بگیریم.  موضوع دیگری که مهمه و همه متقاضی اون هستند وام بدون سپرده گذاری است آیا اکنون بانکی هست که وام بدون سپرده گذاری قبلی بده یا نه اگر هست کدوم بانک؟  در جواب باید گفت بله هست.  برخی بانکها وامهایی می دهند که نیاز به سپرده گذاری قبلی نداره، ولی نکته مهمی که وجود داره اینه که بانکها معمولا مبلغی در حساب مسدود می کنند که این مبلغ حداقل باید ۴۸ساعت قبل از گرفتن وام در حساب داشته باشیم و این مبلغ بانک مسدود میکنه و تا اخرین قسط حق برداشت انرا نداریم.  مبلغ مسدودی که گفته شد باید حداقل دو روز قبل ازگرفتن وام درحساب بریزیم اما  این مبلغ واریزی بانک با بانک دیگری فرق می کنه ، مثلا بانکی برای ۵۰ میلیون تومان وام ۳میلیون مسدود میکنه بانکی دیگه ۸ میلیون و بانکی دیگه ۱۲میلیون در حالیکه ما داریم سود ۵۰ میلیون وام میدیم.  پس بنفع ما اینه که از بانکی وامی بگیریم که کمترین مسدودی داره چون اگر بخوان برای ۵۰ میلیون ۱۲میلیون مسدود کنند عملا ۳۸میلیون دستمون میگیره.  برخی برای وام گرفتن نمیدونند بانک چه ضامنی می خواد و ما چه نوع ضمانتی باید برای وام گرفتن مهیا کنیم، در اینخصوص هم ضمانت های متعددی وجود دارد و هر شخصی نوعی از این ضمانت ها میتونه برای بانک مهیا کنه اگر این اطلاعات قبل از رفتن به بانک داشته باشیم میتونیم خودمون آماده کنیم و وام را در حداقل زمان به نوعی وام فوری بگیریم. 

 انواع وام فوری

وام های بانک ملی

وام ۱۰تا ۵۰میلیونی بانک ملی

وام جعاله ضروری (فوری) بانک ملی

وام ۵۰میلیونی برروی سند ملکی

وام خریددین بانک ملی ویژه اصناف(تنزیل چک)

وام درقبال سپرده بانک ملی فوری وبدون ضامن

 شرایط دریافت وام  فوری۲۰۰ میلیونی

بانک تجارت  بانک اول -تمام اشخاص حقیقی که قصد خرید آسان را دارند می‌توانند وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت را دریافت کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرحی به نام «آسان خرید» به مشتریان اعطا می‌شود.  به گزارش بانک اول با این طرح افراد امکان خرید اقساطی تا ۹۰ درصد مبلغ سپرده یا وثیقه ارائه شده در بانک را دارند.بیشترین مدت زمان بازپرداخت این وام هم ۶۰ ماه بوده و کارمزد آن هم بین ۳ تا ۵ درصد است. متقاضیان این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده بلندمدت یکساله داشته باشند که به سپرده آن‌ها سود ۱۵ درصدی هم تعلق می‌گیرد. سیستم آسان خرید به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا از دیجی کالا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.  کسانی که خواهان استفاده از این طرح تسهیلاتی هستند باید با توجه به سیستم عامل خود برنامه مورد نظر را از وبسایت دیجی پی دریافت کرده و با شماره تلفن همراهی که به نام صاحب کارت آسان خرید است وارد سایت شوند. متقاضیان باید از صفحه مذکور، قسمت خرید اقساطی را پیدا کرده و به آن ورود پیدا کنند.  سپس بعد از انجام اقدامات لازم، مرحله انتخاب طرح را کلیک کرده و گزینه آسان خرید، تجارت، را برگزینند. در ادامه مبلغ هر قسط، سود سالیانه، کارمزد دیجی پی، تعداد اقساط و … برای شخص نمایش داده خواهد شد که باید اطلاعات را به دقت بررسی کرده و سپس آن را تایید کند.  بعد از تایید مراحل اولیه، نوبت به ارائه اطلاعات هویتی صاحب کارت آسان خرید می‌رسد. در این قسمت تنها ارائه کد ملی و نام و نام خانوادگی کافی است.  پس از شرایط خرید و استفاده از کارت برای فرد به نمایش گذاشته می‌شود، در صورتی که در این قسمت مشکلی وجود نداشته باشد، متقاضی باید گزینه فعال سازی نهایی را کلیک کند. بعد از آن کارت آسان خرید فرد در اکوسیستم دیجی کالا فعال شده و امکان خرید با آن وجود دارد.

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: