می توان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد و آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟ اگر می خواهید بدانید در سال ۱۴۰۱ برایتان چ اتفاقی می افتد این مطلب را از دست ندهید.با ما همراه باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما کارهایی را که باید امروز انجام دهید و وقت و انرژی مورد نیاز برای انجام آنها را دست کم می گیرید. همین طور توانایی های خود در رفع مشکلاتی که برایتان پیش می آیند را نیز دست بالا می گیرید. با این همه اگر با همان شور و اشتیاقی که در آغاز روز از خودتان نشان می دهید پیش بروید به احتمال زیاد نتایج بسیار خوبی به دست خواهید آورد و کارهای زیادی را به انجام خواهید رساند. فقط حواستان باشد با مثبت اندیشی سهل انگارانه و غیر منطقی زمینه را برای شکست خود مهیا نکنید. امروز اگر تعطیل بودید و وقتتان را در خانه گذراندید به این فکر کنید که چطور می توانید خانه تان را به فضایی دلچسب تر و راحت تر برای خود تبدیل کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما برای حل هر بحران و مشکلی به سراغ یک برنامه ی منطقی رفته و سپس بر اساس همان نقشه پیش می روید. با وجود این که داشتن منطق اغلب به نفع شما تمام می شود، امروز این روش کمک چندانی به شما نخواهد کرد. هر مشکلی که سر راهتان قرار می گیرد این واقعیت را به شما یادآوری می کند که یک ایده ی خوب با یک ایده ی عملی خیلی فرق دارد. اما نباید تسلیم شوید، حتی اگر با شکست مواجه شده باشید هم این وضعیت هر چند دردناک، اما گذرا خواهد بود. امروز دیگران خیلی لجباز شده اند و برای قانع کردن آنها باید خیلی زحمت بکشید. شاید جنگیدن تنها راه ممکن به نظر برسد، اما حفظ احترام و ملایمت را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز سعی کنید در رفتارهای خود با اطرافیانتان نهایت ملایمت را از خودتان نشان دهید. روی روابط خودتان و نزدیکانتان کار کنید و اگر دلخوری یا مشکلی بینتان بوده است سعی کنید آن را از بین ببرید تا آینده ی رابطه ی خود را تضمین کنید. هر کاری که برای بهتر کردن خانه و فضای آن از دستتان بر می آید را انجام دهید. آرامش در فضای خانه باعث آرامش روح و روانتان خواهد شد. اگر گره ای در کاری که می خواهید انجام دهید ایجاد شد به سادگی از میدان به در نشوید. حتی اگر لازم شد چندین بار مسیرتان را از ابتدا شروع کنید تا در نهایت به نتیجه ی مورد نظر خود دست پیدا کنید. هر چیزی بهایی دارد که برای به دست آوردن آن باید پرداخت.

فال روزانه متولدین تیر

امروز روز بسیار خوبی برای رفتن به خرید و به ویژه خرید کردن از حراجی ها خواهد بود. چشمتان خیلی خوب کار می کند و هیچ فرصت خوبی را از دست نخواهید داد. شاید کمی در خرج کردن زیاده روی کنید، اما چیزهایی که می خرید ارزش بهایی که برای آنها پرداخته اید را دارند. البته باید مواظب باشید که بیش از اندازه اسراف نکنید و چیزهایی که لازم ندارید را نخرید. شما معمولا ترجیح می دهید وقتی تمام اطلاعات لازم را در دست دارید، مسائل و مشکلاتتان را خودتان حل کرده و از کسی کمک نگیرید. اما امروز دوستانتان می توانند کمک قابل توجهی به شما کرده و خیالتان را در مورد تصمیمی که گرفته اید راحت کنند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما یک دریا اعتماد به نفس دارید، آنقدر اعتماد به نفستان قوی شده است که شما را می ترساند و شاید به این فکر بیفتید که ممکن است توهمی بیش نباشد، اما این موضوع باعث نخواهد شد که از انرژی زیادی که در اختیارتان قرار گرفته است به بهترین شکل ممکن استفاده نکنید. با این حال کافی است یک حرکت اشتباه بکنید تا تعادل همه چیز به هم بخورد. البته این که زمین بخورید هیچ اشکالی ندارد، آنچه اهمیت دارد این است که بعد از آن چکار می کنید. به هیچ وجه وقت خود را با حسرت خوردن و متهم کردن بخت بد خود تلف نکنید و هر چه سریعتر دست به کار شوید. اگر این کار را بکنید وقت کافی برای جبران هر مشکلی را خواهید داشت.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز بیرون آمدن از رختخواب برایتان کمی دشوار خواهد بود و دلتان می خواهد تمام روز را در تخت خوابتان بمانید. به خاطر این احساستان عذاب وجدان نداشته باشید. اگر مجبور هستید صبح به محل کارتان بروید بعدازظهر زودتر به خانه بیایید و کمی بخوابید تا امشب انرژی کافی برای وقت گذراندن همراه با دوستان و اعضای خانواده تان را داشته باشید. احتمالا بودن در خانه برایتان لذت بخش تر خواهد بود، پس اگر می خواهید دوستانتان را ببینید بهتر است آنها را به خانه تان دعوت کنید و یک غذای خوشمزه برایشان بپزید. امروز مهارت شما در سخن گفتن و فصاحت کلامتان نقطه قوت شما خواهد بود، اما باید مواظب باشید بیش با چرب زبانی بیش از اندازه در دیگران دافعه ایجاد نکنید

فال روزانه متولدین مهر

امروز از گفتن خواسته هایتان به دوستان خود خجالت نمی کشید، اما آنها انگار صدای شما را نمی شنوند. آنها در گفتگوهایشان با شما روی خواسته های خودشان تمرکز کرده اند و به فکر این هستند که چطور با ترس هایشان روبرو شده و خواسته های خودشان را بیان کنند. شاید شما متوجه این مسئله نباشید، اما واکنش های آنها برای شما خیلی ناراحت کننده است؛ اجازه ندهید انرژی و نگرش منفی به شما غلبه کند. امروز موقعیت هایی را که برای سرمایه گذاری برایتان به وجود می آیند را با دقت بررسی کنید. اکنون وقت آن رسیده است که برای آینده ی خودتان و خانواده تان برنامه ریزی طولانی مدت دقیقی داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز کسی یا چیزی سعی دارد جلوی شما را گرفته و سرعتتان را کم کند. شاید این نشانه ای است برای این که بفهمید باید دست نگه دارید. امروز روز استراحت شماست و قرار نیست تمام روزتان را با کار کردن بگذرانید. هیچ اشکالی ندارد اگر تمام روز هیچ کار خاصی انجام ندهید. امروز تا می توانید در خانه بمانید، استراحت کنید، دوش آب گرم بگیرید و در آرامشی که به دست آورده اید و با ذهنی باز به این فکر کنید که چکار باید بکنید. این که بخواهید پیشرفت کنید واقعا قابل تحسین و ستایش است، اما به این شرط که در این مسیر خودتان را بیش از اندازه اذیت نکنید و به مسائل شخصیتان نیز به اندازه لازم رسیدگی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما حسابی درگیر روابط اجتماعیتان خواهید بود، شاید حتی تا به حدی پیش بروید که وقت کافی برای رسیدن به وظایف و مسئولیت هایتان برایتان باقی نماند. اما با این همه هنوز هم هیچ پیشنهادی که به نظر برسد با خوش گذرانی همراه خواهد بود را رد نخواهید کرد. متأسفانه تصور شما در مورد وظایفی که امروز به عهده دارید اشتباه است و نخواهید توانست آنها را به چشم بر هم زدنی به پایان برسانید. وقتی دست به کار شوید و ببینید که کارهایتان چقدر طول خواهند کشید شاید نا امید شوید. مورد انتقاد قرار دادن و سرکوب خودتان هیچ نفعی به حالتان نخواهد داشت، روی کارهایتان تمرکز کنیدتا زودتر آنها را به پایان برسانید و بتوانید به سراغ تفریحتان بروید.

فال روزانه متولدین دی

شما قهرمان کار و برنامه ریزی هستید و مهارت بسیاری در طراحی برنامه های بلندپروازانه و سپس اجرای برنامه هایتان با بازده بسیار بالا هستید. متأسفانه امروز برایتان با مشکلاتی همراه خواهد بود و به دلیل ناهماهنگی هایی که از لحاظ زمانی در برنامه هایتان پیش خواهند آمد این امکان وجود دارد که به مشکل بربخورید. به نفعتان است که از همان ابتدای روز در  برنامه ی خود تغییراتی را اعمال کرده و زمانی که برای هر کاری در نظر گرفته اید را کمی بیشتر کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد که در پیاده سازی نقشه هایتان به مشکلات کمتری برخورد کنید. همیشه خودتان را برای اتفاقات غیر منتظره و پیش بینی نشده آماده کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه به کمک نیاز داشته باشید و چه نداشته باشید، دیگران به یاریتان خواهند شتافت. این که یکی از اطرافیانتان فکر کند شما بدون کمک یا بهتر بگوییم دخالت او از پس کاری که قرار است انجام دهید برنخواهید آمد برای شما آزاردهنده خواهد بود و حتی ممکن است بر خلاف میل خودتان مجبور باشید به این کار او واکنشی نشان دهید که دوست ندارید. تنها چیزی که شما در حال حاضر می خواهید این است که بتوانید بدون دخالت دیگران برای خودتان و کارهایتان تصمیم گیری کنید. بهتر است به جای واکنش های تند خیلی واضح و صمیمانه این موضوع را به طرف مقابلتان توضیح دهید، زیرا مشخص نکردن حد و مرزها همیشه باعث از بین رفتن ارزش و احترام ها می شود.

فال روزانه متولدین اسفند

از نظر خودتان هیچ اشکالی ندارد که هر از گاهی در عالم فکر و خیال و رویا فرو بروید، اما امروز مجبور خواهید بود همزمان با این خیال پردازی های بی نتیجه ی خود به تقاضاهایی که از شما می شود و انتظاراتی که در محل کارتان از شما دارند هم توجه کنید. به احتمال زیاد از نظر اطرافیانتان این خیال پردازی ها چیزی جر اتلاف وقت نیست، اما به نظر خود شما این خیال پردازی ها به شما کمک می کنند بفهمید چه چیزهایی را باید از عالم خیال بیرون کشیده و به واقعیت تبدیل کنید. پس معطل چه هستید، ساعت های باقی مانده ی روز را مرخصی گرفته و هر چه سریعتر وقتتان را برای خودتان و خیال هایتان خالی کنید. برای اینکه هنگام انجام این کار تنها باشید به یک کافه رفته و یا به تنهایی قدم بزنید

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: