داماد عصبانی که با خانواده همسرش دچار اختلاف و درگیری شده بود مادر و برادر همسرش را با چاقو به قتل رسانده و 3نفر دیگر را نیز مجروح کرده بود ساعتی پس از جنایت دستگیر شد.

 این جنایت در ارومیه اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مرد جوان از مدتی قبل با خانواده همسرش دچار اختلاف و کشمکش شده بود. وقتی آنها نتوانستند این اختلاف را از راه‌های مسالمت‌آمیز برطرف کنند کار به خشونت کشیده شد تا اینکه داماد جوان روز حادثه با چاقو به سوی مادر و برادر همسرش حمله کرد و آنها را به قتل رساند. او در ادامه یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به خانواده همسرش را که 3نفر از اعضای خانواده او داخلش بودند را به آتش کشید که این اقدام نیز موجب مصدومیت هر 3نفر شد.

به‌دنبال این جنایت، متهم از محل حادثه گریخت و تلاش کرد تا از ارومیه دور شود اما ساعتی بعد مأموران پلیس توانستند او را دستگیر کنند. سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی با اعلام جزئیات این پرونده گفت: در پی وقوع این جنایت در یکی از محله‌های ارومیه، رسیدگی به آن به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت تا اینکه با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیس، در نهایت قاتل هنگام فرار در یکی از خروجی‌های شهرستان ارومیه دستگیر شد.

او درباره انگیزه متهم نیز گفت:‌ متهم در بازجویی‌ها انگیزه‌اش از ارتکاب جنایت را اختلاف خانوادگی اعلام کرد و هم‌اکنون با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: