بر اساس قیمت مسکن امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان‌های مسکونی بین متری ۴۰میلیون تا ۶۰میلیون تومان در محله‌های تهرانپارس تا هفت تیر گزارش شده است.

قیمت مسکن امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ به شرح جدول زیر است.

به نقل از دنیای‌اقتصاد، واسطه‌های ملکی می‌گویند در بازار راکد این روزها معدود متقاضیان مصرفی خرید ملک اغلب با بودجه محدودی به آنها مراجعه می‌کنند و تمایل دارند خانه‌هایی به ارزش ۲ تا حداکثر ۵ میلیارد تومان را بازدید کنند.

برخی از این خریداران مصرفی از جنس تبدیل به احسنی‌‌ها هستند که می‌خواهند ملک مصرفی قبلی خود را که در آن ساکن بوده‌‌اند، به واحدی با موقعیت و امکانات بیشتر یا متراژ بالاتر تبدیل کنند.

در محدوده قیمتی ۴۰ تا ۶۰میلیون تومان به ازای هر مترمربع آپارتمان سالخورده در مناطق ۴ و ۵ فراوان است، اما برای کسانی که ترجیح آنها خرید واحد نوساز است نیز، در برخی مناطق متوسط واحدهای نوساز با این حدود قیمت فایل شده است.

در محله‌هایی مثل تهرانپارس شرقی، اجاره‌‌دار، مجیدیه، ستارخان، نارمک، دبستان، ایران، دروازه شمیران، سپاه، سبلان، پیروزی و…فایل‌‌های نوساز یا یکی دو ساله در این حدود قیمتی به بازار مسکن عرضه شده است که اغلب آنها «متوسط قیمت» به شمار می‌‌آیند.

غاغ

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: