مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته یک نفر در استخر کشاورزی و یک نفر در تصادفات جاده‌ای دچار حادثه شدند، گفت: در این حوادث هر دو نفر جان خود را از دست دادند.

مظفر محمد خانی، ضمن بیان اینکه شب گذشته وقوع یک مورد غرق‌شدگی در استخر کشاورزی واقع در روستای ابرسج بخش بسطام به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: با پشتیبانی آتش نشانی پیکر فرد جان باخته از استخر بیرون آورده شد.

وی افزود: متأسفانه علیرغم هشدارهای لازم پیرامون این نوع استخرها و سدها که مناسب شنا نیستند و خطر غرق‌شدگی در آنها وجود دارد، همه ساله شاهد تکرار اینگونه حوادث و داغدار شدن خانواده‌ها هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه امروز حوالی یک بامداد تصادف ایسوزو و کامیون کیلومتر ۴۹ محور دامغان_ سمنان باعث بروز حادثه دلخراش دیگری شد، ابراز داشت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم داشت که برای متوفی عملیات رها سازی به انجام رسید.

محمد خانی با بیان اینکه روز گذشته محورهای استان شاهد دو حادثه رانندگی دیگری نیز بود، تصریح کرد: تصادف پژو ۲۰۶ با عابر کیلومتر دو محور میامی_ شاهرود مصدومیت یک فرد را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه فراوانی حوادث شبانه روز گذشته مربوط به شرق استان سمنان بوده است، افزود: واژگونی کامیون کیلومتر ۱۷۶ محور سبزوار_ میامی نیز سه مصدوم بر جا گذاشته است.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: