می توان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد و آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟ اگر می خواهید بدانید در سال ۱۴۰۱ برایتان چ اتفاقی می افتد این مطلب از دست ندهید.با ما همراه باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

احساس می کنید که در دریایی طوفانی با قدرتی شدید که کنترل آن از دست شما خارج است گرفتار شده اید. امروز تلاش برای به دست گرفتن کنترل اوضاع تنها با هدر رفتن وقت و انرژیتان همراه خواهد بود. آسان گرفتن و استراحت دادن به خودتان برای امروز تاکتیک هوشمندانه ای خواهد بود. نیازی نیست در مسیر خود تغییری ایجاد کنید، فقط کافی است به آگاهی کیهان اعتماد کرده و امروز فشار کمتری به خودتان وارد کنید. این که بدانید چه زمانی باید محکم و با اراده به برنامه هایتان چسبیده و چه زمانی باید به خودتان راحت بگیرید به این معنی است که سلطان سرنوشت خود شده اید و کنترل آن را در دست خود گرفته اید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز می توانید خیلی راحت روی دور کار کردن بیفتید و کارهای زیادی را هم به انجام برسانید، به شرط آنکه یادتان باشد در طول مسیرتان تفریح هم داشته باشید. با وجود این که در کارتان با اراده تمام پیش می روید و هیچ چیزی نمی تواند جلویتان را بگیرد، روابط اجتماعی در حین انجام کار، از خود کاری که انجام می دهید مهمتر هستند. هیچ کدام از احساسات خود را انکار و یا مخفی نکنید و در مکالماتتان خیلی واضح و رک سخن بگویید. مخفی کردن حقایق در امروز، مشکلات را در آینده چند برابر خواهد کرد.در مورد نگرانی هایتان حرف بزنید و به دیگران هم اجازه بدهید که همین کار را انجام دهند. رابطه هایی که بر اساس بده و بستان متقابل باشند به احترام دوجانبه خواهند انجامید.

فال روزانه متولدین خرداد

در مسیر زندگی اجتماعی شما تغییرات عجیبی به وجود آمده است که در نهایت جهتی کاملا متفاوت به آن خواهد بخشید. خوشبختانه اگر ندانید چکار باید بکنید تا هر قطعه ای در جای خود قرار بگیرد هم مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. انعطاف پذیری هر چند برای شما، به ویژه وقتی که فکر می کنید همه حقیقت را می دانید، کار چندان ساده ای نیست، امروز برای شما کلید خوشحالی و آرامش خواهد بود. اگر تسلیم جریان زندگی نشوید و باور نداشتن به خودتان را کنار نگذارید، هیچ گاه نخواهید دانست دنبال کردن غریزه و احساسات درونیتان شما را به کجا خواهند رساند. باید یاد بگرید که به ندای درونتان گوش فرا دهید.

فال روزانه متولدین تیر

احساس تعهد بسیار زیاد شما نسبت به انجام دادن و به پایان رساندن کارهایی که شروع کرده اید ممکن است گاهی آنقدر توان شما را تحلیل دهد که بر خلاف آنچه انتظار می رود به جای داشتن اثری سازنده نقشی مخرب روی کارهایتان داشته باشد. امروز خودتان را زیاد جدی نگیرید، مخصوصا اگر فکر می کنید که هیچ وقت اضافه ای برای تفریح و خوشگذرانی ندارید. بر عکس آنچه خودتان فکر می کنید گنجاندن فعالیت های تفریحی و اجتماعی در برنامه روزانه تان به شما کمک خواهد کرد علاوه بر داشتن روابطی شاد و سالم، در کارتان نیز موفق تر باشید. وقتی فشار زیادی به شما وارد می شود، عشق بیش از هر چیز دیگری می تواند به شما کمک کند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز دلتان می خواهد که هر طور شده بخشی از روزتان را به تفریح و خوشگذرانی اختصاص دهد، ولی به احتمال زیاد سرتان خیلی شلوغتر از آنی خواهد بود که انتظارش را داشته اید. شاید صبح را بخواهید به تنبلی بگذرانید، ولی اگر کارهایتان را زودتر شروع نکنید و از برنامه عقب بمانید، این کار به ضرر خودتان تمام خواهد شد. در حال حاضر به تاخیر انداختن کارها اصلا به نفعتان نخواهد بود. اگر در آغاز روز محکم و با اراده به کارهایتان بچسبید و آنها را به موقع به انجام برسانید خواهید توانست ساعات پایانی روز را به خودتان اختصاص دهید. وقتی اولویت هایتان را مشخص کرده و بر اساس آنها پیش بروید زندگی با استرس و فشار خیلی کمتری همراه خواهد بود.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز احساساتتان هنوز خام و نسبتا سطحی هستند، ولی به احتمال زیاد نسبت به دیروز از آرامش بیشتری برخوردار هستید. حتی ار از لحاظ احساسی دچار ناراحتی و سردرگمی هستید هم بهتر است امروز خیلی به خودتان سخت نگیرید. احتمال دارد اطلاعاتی به دست بیاورید که با آنچه فکر می کرده اید حقیقت دارد تفاوت دارند. به جای این که خودتان را با فکر تطبیق دادن داستان های متفاوت و پی بردن به اصل آنها دیوانه کنید، تا وقتی حقیقت ماجرا برایتان مشخص نشده است همه احتمالات را به یک اندازه معتبر بدانید. کمی صبر کنید تا بعد از فروکش کردن این همه گرد و خاک حقیقت مطلب برایتان آشکار شود.

فال روزانه متولدین مهر

به نظر می رسد که امروز یک نفر در مقابل تک تک حرکات شما نقشه ای کشیده است تا مانع آنها شود، با این حال شما آمادگی کافی برای مقابله با تمامی این موانع را دارید. قبل از این که به حقیقت امر پی ببرید، عکس العمل های شدید از خودتان نشان ندهید، زیرا ممکن است به اشتباه بخشی از تفکرات و خیال پردازی های خودتان را جای حقیقت در نظر گرفته و بیش از آنچه که باید به آن اهمیت بدهید. به جای این کار نیت خیر خودتان را نشان داده و تمام تلاشتان را بکنید تا به اوضاع بهبود ببخشید. تا وقتی که دردسر خودش به سراغ شما نیامده است دلیلی وجود ندارد ک شما بخواهید به دنبال آن بگردید. چرا خودتان را برای آخر هفته ای لذت بخش آماده نمی کنید؟

فال روزانه متولدین آبان

دنبال کردن کارهایی که با خلاقیت شما هماهنگی دارند، به ویژه اگر قرار داشتن در پشت صحنه از نظرتان اشکالی نداشته باشد، احساس بسیار خوبی به شما خواهد بخشید. ممکن است شما در حال انجام کاری فوق العاده باشید، ولی لزومی ندارد که فعلا دیگران در جریان کاری که دارید انجام می دهید قرار بگیرند. بدون آن که نگران آنچه دیگران در مورد تلاش های فعلیتان فکر می کنند باشید به کارها و برنامه هایتان بچسبید. بعدا وقتی کارتان به نتیجه برسد مورد تحسین و تشویقی که انتظارش را دارید قرار خواهید گرفت. فعلا توجه به خلاقیت هایتان و آنچه به شما الهام می شود، بسیار لذت بخش تر از درگیر کردن خودتان با قضاوت های دیگران خواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز گارد حفاظتی خود را کنار گذاشته و می خواهید با احساسات واقعی خود در زندگی کنار بیایید. گاهی زندگی وقتی احساساتتان را در جعبه ای مرتب بچینید و مخفی کنید، زندگی خیلی ساده تر به نظر می رسد، ولی همیشه اوضاع به همین سادگی نیست. شاید نگران این باشید که ممکن است دیگران سر از کارتان در نیاورند و به همین دلیل خودتان را از روابط اجتماعی کنار بکشید. با وجود آن که نسبت به خانواده و دوستان خود مسئول هستید، آنچه اهمیت دارد این است که هر چه دیگران بگویند، شما باز هم به حرف دل خودتان گوش داده و آن را تایید کنید. شما مسئول زندگی خودتان هستید، نه دیگران!

فال روزانه متولدین دی

در حال حاضر سرشار از یک انرژی فوق العاده هستید. دیگران وقتی شور و هیجان مهار ناپذیر شما را می بینند فکر می کنند که دنیا به کامتان است و کارهایتان خیلی خوب دارند پیش می روند. با این حال، حتی اگر تمام روز سعی کنید لبخند به لب داشته باشید و احساسات درونی خود را مخفی کنید، مسائل شخصی زندگیتان که در حوزه دید دیگران نیستند، تمام روزتان را تحت تاثیر قرار خواهند داد. به جای آنکه تظاهر کنید که زندگی فوق العاده است، جسارت داشته باشید و احساسات واقعی و مشکلاتتان را با یکی از افراد مورد اطمینانتان در میان بگذارید. این کار باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان و زندگیتان پیدا کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز پشت لبخند زیبایتان دریایی از نگرانی نهفته است ولی تا بعد از ظهر امروز تردیدهایی که نسبت به خود دارید نیز از بین خواهند رفت. نیازی نیست که هیچ چیزی را تغییر دهید، هر چند که ممکن است احساس کنید اگر بلافاصله عکس العمل نشان ندهید به مشکل بر خواهید خورد. بهترین راه برای غلبه به تردیدهایتان این است که یادتان باشد جزئیات آنقدر که الان به نظرتان می رسند مهم نیستند. اگر در حال حاضر به خودتان سخت نگیرید هیچ دلیلی وجود ندارد که نگران این باشید که اگر کارها طبق پیش بینیتان انجام نشوند، در آینده چه مشکلاتی برایتان پیش خواهند آمد. بعد از تمام شدن کارهایتان برای گذراندن یک شب فوق العاده با عزیزانتان برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

دیگر وقت آن فرا رسیده است که نفس راحتی بکشید. ممکن است که احساساتتان برای مدتی بسیار طولانی پشت سدی بزرگ در دام افتاده باشند، ولی اکنون دیگر زمان به جریان افتادن آنها فرا رسیده است. هیچ کدام از احساسات سرکوب شده تان را به حال خود رها نکنید، با بیان این احساسات و آگاهی یافتن نسبت به آنها در نهایت به آرامش و رضایت خواهید رسید. حالا که فرصتی دست داده است مشکلات مربوط به گذشته را یک بار برای همیشه حل کنید و کنار بگذارید، تا بتوانید با خیال راحت موانع را کنار گذاشته و به سوی آینده خود پیش بروید. اکنون دیگر می توانید به سوی یافتن عشق حقیقیتان پیش بروید.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۳۶ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: