امیدنامه پذیرش دو خودروی سواری پژو ۲۰۷ و تارا تولیدی شرکت ایران خودرو در سایت رسمی بورس کالای ایران قرار گرفت.

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران در دو اطلاعیه جداگانه اعلام کرد: پذیرش خودرو سواری پژو 207 و تارا متعلق به ایران خودرو پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و چهارمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بازار اصلی بورس کالای ایران به تصویب رسید.

در امیدنامه خودروی پژو 207 آمده است، حداقل درصد عرضه در بورس کالا، 100 درصد تولید سالانه (پس از کسر فروش خارج از بورس کالا: شامل طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده) معادل 52 هزار و 500 دستگاه تعیین شده است. تولید واقعی (برابر با ظرفیت اسمی) سالانه پژو 207 معادل 105 هزار دستگاه است.

در امیدنامه خودروی تارا آمده است، حداقل درصد عرضه در بورس کالا، 100 درصد تولید سالانه (پس از کسر فروش خارج از بورس کالا: شامل طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده) معادل 33 هزار و 500 دستگاه تعیین شده است. تولید واقعی (برابر با ظرفیت اسمی) سالانه تارا معادل 67 هزار دستگاه است.

پیش‌تر مجید عشقی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرده بود، با پذیرش دو محصول پژو 207 و تارا (متعلق به ایران خودرو) در بورس کالا، عرضه آن‌ها به زودی انجام می‌شود

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: