سحر قریشی بازیگر معروف ایرانی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.احتمالا این حضور سحر قریشی به کارهای تبلیغاتی وی مربوط می‌شود.سحر قریشی اولین بار سال 1383 در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد. سحر قریشی به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تتویی بر روی صورت خود  بزند؛ در ادامه طرح تتو او را خواهیم دید.

سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

تولد: ۶ دی ۱۳۶۶

۲۷ دسامبر ۱۹۸۷ 

تهران، ایران

محل زندگی: تهران

ملیت: ایران

پیشه: بازیگری مدلینگ

سال‌های فعالیت:  از ۱۳۸۸ تاکنون 

همسر اول سحر قریشی: مهران اخوان ذاکری

همسر دوم سحر قریشی: امید علومی

سحر قریشی

زندگینامه کامل سحر قریشی:

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

سحر قریشی

سحر قریشی و همسرش امید علومی

مدتی است که در فضای مجازی خبر ازدواج سحر قریشی با امید علومی خوانند در حال انتشار است و این دو هنرمند در حالی تا کنون این خبر را تکذیب میکردند که سحر قریشی به تازگی در برنامه دید در شب صحت این موضوع را تایید کرد.

سحر قریشی در برنامه دید در شب در پاسخ به سوال رضا رشیدپور درباره نسبتش با امید علومی پاسخ داد:

من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

این بازیگر 28 ساله کشورمان با امید علومی که به عنوان خواننده و آهنگساز فعالیت می کند, ازدواج کرده است. این زوج جدید سینما و موسیقی, به تازگی مصاحبه ای با یکی از مجلات کشورمان انجام داده و به بیان جزئیاتی از زندگی شخصی شان پرداخته اند.

حال نیز عکس سحر قریشی و امید علومی بر روی جلد مجله پر تیراژ ایده آل به طور کامل صحت ازدواج سحر قریشی و امید علومی را ثابت کرد.

این زوج در مصاحبه با مجله ایده آل چاپ دی ماه 94 برای اولین بار از ماجرای ازدواجشان گفته اند که به زودی متن آن در سایت قرار خواهد گرفت.

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

فعالیت هنری سحر قریشی

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی

کارهای سینمایی سحر قریشی

لج و لجبازی 1388 سایه

همه چی آرومه 1389

محرمانه تهران 1390

گشت ارشاد 1390 نازنین

ساعت شلوغی 1390 سحر

دوباره با هم 1390

 اکباتان 1390

 زن، مرد، زندگی 1391

 نازنین 1392

 روزگاری عشق و خیانت 1392

دربست آزادی 1392

 پنج ستاره 1392 فریبا

 آنچه مردان درباره زنان نمی دانند 1392

 آتیش بازی 1392 سحر

 سه بیگانه 1393 عباس آقا

شیفت شب 1393 نیکی کریمی نوشین

 شانس، عشق، تصادف 1393

2 دوست 1393 محمد بانکی

 دریاکنار 1393

 تگرگ و آفتاب 1393

 پانسیون دختران 1393 مریم ابراهیم وند

 من و شارمین 1394 سحر

 رسوایی 2 1394 خبرنگار

 آبنبات چوبی 1394 نگین

کارگر ساده نیازمندیم 1395 منوچهر هادی

عشقولانس 1395 محسن ماهینی

 ثبت با سند برابر است 1395

 آس و پاس 1395 آرش معیریان پریزاد

 بگذارید میترا بخوابد 1395 آرش سنجابی

 پا تو کفش من نکن 1395 محمدحسین فرح بخش لیلا

خالتور 1395 آرش معیریان

آپاچی 1397 آرش معیریان

ایکس لارج 1397 محسن توکلی

نارگیل 1398 سید داوود اطیابی

مجموعه های تلویزیونی سحر قریشی

1388 دلنوازان

1389 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

1390 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

سحر قریشی در شبکه خانگی

سیسیلی ها 1389 روح الله حسینی تینا

حال خوب من 1389 بهروز خلج لیلی

نارمک (تهرانپارس) 1390 صالح دلدم

نردبان چوبی 1390 فرشاد ارج

سه خط موازی 1390 محسن افشانی

بچه های لواسان 1391 احمد توکلی

شیر یا خط 1392 فرشاد ارج نیلوفر/شبنم

آسپرین 1395 فرهاد نجفی نیازی

13 شمالی 1397 علیرضا امینی

رقص روی شیشه 1397 مهدی گلستانه

علاقه کودکی

علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد زمانی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم

شروع از 20 سالگی

اولین بار سال 1388 در 20 سالگی از طریق یکی از آشنایان همسرم به من پیشنهاد شد که تست بازیگری بدهم ، من هم تست دادم و برای فیلم لج و لجبازی قبول شدم

ورود به تلویزیون و شهرت

سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال دلنوازان معرفی و برای بازی در نقش یلدا انتخاب شد

پخش سریال دلتوازان از 4 مهر 88 با حضور چهره هایی چون شاهرخ استخری ، آقای خیرابی ، سمانه پاکدل و خود سحر قریشی آنها را به اوج شهرت رساند

سحر قریشی

ازدواج اول

سحر قریشی اولین بار سال 1383 در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد

عکس سحر قریشی و همسرش مهران اخوان ذاکر با علت طلاق

علت طلاق

مهران اخوان ذاکر: پس از پخش سریال دلنوازان ، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد

شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم !

افشاگری علیه تحصیلات

مهران اخوان ذاکر در مورد تحصیلات سحر قریشی می گوید: همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد ، به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است

صیغه با امید علومی

در سال 95 بود سحر قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را رسانه ای کرد و در این رابطه گفت:

من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی برای آشنایی بیشتر با هم هستیم

از آشنایی تا جدایی

آشنایی این دو در فیلم دریا کنار در سال 1393 صورت گرفته است ، امید علومی علاوه بر خوانندگی موسیقی فیلم کنار سحر قریشی نیز بازی کرد

در نهایت چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و سحر قریشی رسما در یک گفتگو اعلام کرد مجرد بوده و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد

استایل خاص سحر قریشی

سحر قریشی از بازیگران سینما و تلوزیون است سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید سحر قریشی متولد دهه60 است سحر قریشی در فضای مجازی حواشی زیادی دارد سحر قریشی از دوستان صمیمی سمانه پاکدل است.شایعه ازدواج پوریا پورسرخ با سحر قریشی در فضای مجازی به سرعت وایرال شد

سحر قریشی در دوران بازیگریش درگیر حواشی زیادی بوده است او در این سال ها جنجال های زیادی پیرامون خود دیده است . سحر قریشی از جمله بازیگران پرطرفدار و پرحاشیه سینما و تلوزیون است او در اینستاگرام فالوور های زیادی دارد . سحر قریشی چند وقتی درگیر حواشی ازدواجش با پوریا پورسرخ بود که این شایعه غلط بوده و کذب است پوریا پورسرخ نیز متاهل می باشد.

حواشی سحر قریشی

خیلی ها بر علیه او مصاحبه می کنند، یکی از این بازیگران لیلا اوتادی و دیگری حامد بهداد است : سحر قریشی بازیگر زن مشهور همه جا گفته که حامد بهداد به من گفت برو کف سالن های تئاتر رو تی بکش (این را سحر قریشی به این دلیل می گفت که من می خواستم از تئاتر شروع کنم و خاکی باشم ولی دشمنانم نذاشتن که تئاتری باشم). اما حامد بهداد در یک مصاحبه گفت که یادم نمی آید چنین حرفی به سحر قریشی زده باشم.

سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی به صورت پنهانی با یکدیگر رابطه داشتند  و زمانی که رسانه ها برای یافتن حقیقت  سوال های از رابطه شان می پرسیدند. با تکذیب شدیدی از سوی این دو نفر رو به رو می شدند. اما این تکذیب ها زمانی به پایان رسید که فیلم دونفره شان در مرکزی خرید در قطر لو رفت. پس از انتشار این فیلم دیگر پنهان کاری برای آن ها فایده ای نداشت و تصمیم گرفتند رابطه شان را علنی کنند.

برنامه ای که به لحاظ جنجال در تاریخ سینمای ایران بی سابقه بوده است. یکی از بزرگترین ضربه هایی که سحر قریشی در زندگی هنری اش خورده حضور در برنامه رضا رشیدپور مجری جنجالی تلویزیون بود (البته آن موقع مجری تلویزیون نبود و اینترنتی برنامه اجرا می کرد). سحر قریشی چند سال پیش در برنامه دید در شب رضا رشیدپور شرکت کرد که به جرات می توان جنجالی ترین برنامه گفتگو محور با یک بازیگر در تاریخ سینمای ایران دانست.

رضا رشیدپور بازیگر زن مشهور ایرانی را در آن برنامه کوچک کرد و با طرح سوال ها وچالش هایی کم سوادی بازیگران را به رخ کشید. و در نهایت سکانس ها و بخش هایی از برنامه را که مهمان برنامه (سحر قریشی) درخواست کرده بود پاک شود را پاک نکرد و بدین ترتیب یک برنامه جنجالی تدارک دید که در آن سحر قریشی تحقیر و مسخره مردم شد. رضا رشیدپور با آن برنامه خیلی اوج گرفت و مدتی بعد دوباره به تلویزیون برگشت

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند. 

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم

*چه شد که بازیگر فیلم «رسوایی2» مسعود ده نمکی شدید و به این فیلم و این نقش بله گفتید؟

انتخاب حضور در این فیلم هم، مثل بقیه کارهایی که انتخاب کردم کاملا حرفه ای بود، پیشنهاد را دریافت کردم، بعد از خواندن سناریو قبول کردم در فیلم بازی کنم.

*بازخوردهای کسانی که فیلم را دیده اند و شاهد بازی شما در این کاراکتر بودند، چگونه بود؟

متأسفانه موفق نشدم در جشنواره فیلم را ببینم. آن روزها مشغول بازی در پروژه سینمایی بودم و وقت نکردم در برج میلاد یا سالن های دیگر «رسوایی2» را ببینم بعد از اکران عمومی هم نشد که فیلم را ببینم

*در جشنواره فجر، منتقدان اسقبال سردی از فیلم داشتند. 

 متأسفانه موفق نشدم در جشنواره فیلم را ببینم. آن روزها مشغول بازی در پروژه سینمایی بودم و وقت نکردم در برج میلاد یا سالن های دیگر «رسوایی2» را ببینم بعد از اکران عمومی هم نشد که فیلم را ببینم.

*در جشنواره فجر، منتقدان اسقبال سردی از فیلم داشتند.

متأسفانه بسیاری از صاحب نظرها، نگاهی شخصی به فیلم دارند و فیلم ها را با توجه به سازندگانش می سنجند. به نظرم این نوع نگاه درست نیست، باید فیلم را بدون هیچ پیش زمینه ای تماشا کرد. باید دید مردم در مورد فیلم چه نظر ی دارند و نظر آن هاست که مهم است.

*چه چیزی در فضای کاراکتری که در این فیلم بازی کردید برایتان خاص و تازه بود که قبول کردید آن را بازی کنید و به تصویر بکشید؟

این فیلم پر از ویژوال افکت هایی است که سینمای ما اصلا ندارد و به شدت به اینچنین تجربه هایی نیازمند است. این یکی از مهم ترین ویژگی های این فیلم است که بسیار دوستش داشتم.

*اولین تجربه بازی در کنار اکبر عبدی چطور بود؟

سحر قریشی

اولین تجربه بازی کنار بازیگر دوست داشتنی و بزرگی مثل اکبر عبدی افتخاری بود که در پرونده کار من ثبت شد. این تجربه شیرین در کنار بزیگری که از بچگی به او علاقه مند بودم و از دیدن بازی اش در سینما لذت می بردم، فوق العاده بود.

" سحر قریشی وقتی با این پرسش مجری روبرو می شود که آیا فوتبال دوست ندارید، می گوید:چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اماعلاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. او ادامه می دهد:« دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم به استادیوم بروند. »

سحر قریشی در حالی چنین حرف هایی را زده که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس – الهلال در ابوظبی به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس های زیادی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته است 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: