لیلا اوتادی متولد  تهران است. لیلا اوتادی  در دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد .لیلا اوتادی دانش آموختهٔ کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد لیلا اوتادی  برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا اوتادی

لیلا اوتادیمصاحبه با لیلا اوتادی 

ترک قشقایی هستم

سه خواهر و یک برادر دارم و اصالتا تُرک قشقایی هستم

علاقه به بازیگری از 7 سالگی

از کودکی به بازیگری علاقمند بودم حتی سال 1369 در 7 سالگی شرایطی فراهم شد تا در فیلم کیمیا آقای درویش بازی کنم اما بخاطر مخالفت پدرم این اتفاق نیفتاد

هر چند که در زمینه معماری داخلی تحصیلاتم را ادامه دادم، اما به دلیل همان علاقه وارد حیطه تئاتر شدم و تئاتر حوزه‌ ای برای ورودم به عرصه سینما شد

اولین تجربه لیلا اوتادی جلوی دوربین

سال 1381 وقتی 19 ساله بود از تئاتر برای بازی در فیلم سینمایی چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری انتخاب شد تا اولین تجربه خود را بدست آورد

او سپس سال 1383 با سریال مهر و ماه وارد قاب تلویزیون شد

لیلا اوتادیژانر مورد علاقه ام

دوست دارم همه ژانرها را تجربه کنم بخصوص کارهای کمدی و اکشن را بیشتر دوست دارم و اگر در ژانر وحشت هم فیلمنامه خوب باشد حتما آنرا کار خواهم کرد.

سلفی شیخ عرب با لیلا اوتادی

عکس هایی که لیلا اوتادی در اینستاگرام خود از فستیوال فیلم عمان منتشر کرد.

ماجرای ازدواج لیلا اوتادی با احسان علیخانی چه بود؟

ماه های گذشته بود که رسانه ها ادعای ازدواج مجری مشهور با لیلا اوتادی را مطرح کردند.

اما خیلی زود اوتادی این خبر را تکذیب کرد و نوشت که هرگز او را از نزدیک ندیده است. چه برسد به اینکه با او ازدواج کند.

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون در مصاحبه‌ای از رفتار عجیب برخی سلبریتی‌ها در شبکه‌های اجتماعی برای جذب فالوور انتقاد کرد.

در هفته‌های گذشته و پس از انتشار اولین خبرها از چاپ کتاب شعری با نام لیلا اوتادی، انتقادات فراوانی درباره ورود بازیگران به عرصه‌های غیرتخصصی صورت گرفت که بازتاب‌های فراوانی در فضای مجازی داشت. لیلا اوتادی در پی برخی واکنش‌ها نسبت به یکی از اشعارش، پستی را منتشر کرد و درباره مضمونی که در پس سرودن این اثر در ذهن داشته است، توضیح داد.

لیلا اوتادیواکنش لیلا اوتادی به انتقادها از شعرش

او نوشت: «دوستان عزیزی که میخوان بدون علم در زمینه شعر نظر بدن لطفا یاد بگیرن حداقل از رو درست بخونن که سبب خنده مارو فراهم نکنن. برای عزیزانی که متوجه نشدن و دایرکت درخواست دادن توضیح میدم که مضمون شعر (زیر یک سقف) توصیف زورگویی واقتدار بیش از حد یکی از طرفین و یکی نبودن زوج‌های جامعه مون هست که در نهایت سردی و طلاق عاطفی و زندگی اجباری رو به همراه داره...امیدوارم درست خونده و فهمیده بشه ولذت ببرید.»

حمله لیلا اوتادی به کی روش به خاطر امید نمازی؟

حرف های لیلا اوتادی در تلویزیون اصفهان در انتقاد از کی روش بازتاب های زیادی داشت. دلیل حرف های او چه بود؟

پس از حرف های تند لیلا اوتادی علیه کی روش،  فن پیج طرفداران کی روش در این باره بسیار نوشتند که این هنرپیشه چون خواهر همسر امید نمازی است، احتمالا به این دلیل از کی روش انتقاد کرده است.

درحالی که اولا امید نمازی دستیار پیشین مرد پرتغالی و سرمربی پیشین ذوب آهن قطعا این قدر شهامت برای گفتن انتقاداتش دارد که حرفش را خودش می زند و دیگر اینکه لیلا اوتادی اتفاقا از هنرپیشه های علاقمند به فوتبال است که می گفتند در محافل فوتبالی و هنر چون مراسم هایی که خیلی از اهالی فوتبال از علی کریمی، دایی، علی پروین و قلعه نویی و حسین هدایتی بودند می رفته است و درباره فوتبال نظر زیاد می داده است پس اگر حالا هم او انتقاد کند از کی روش اصلا چیز عجیبی نیست و نباید بی دلیل پای امید نمازی را وسط بکشند.

حاشیه های زندگی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در شمیرانات تهران متولد شد. لیسانس معماری از دانشگاه تهران دارد و به نقاشی هم علاقه دارد.

لیلا اوتادیاز کودکی به بازیگری علاقه داشت و حتی در سن ۷ سالگی یک بار شرایط بازی در یک فیلم برایش فراهم شد اما پدرش با بازیگری او مخالفت کرد. فعالیت هنری اش را در سال ۱۳۸۱ با فیلم سینمایی چشمان سیاه به کارگردانی مرحوم ایرج قادری شروع کرد و در سال ۱۳۸۳ در سریال مهر و ماه بازی کرد که اولین حضورش در تلویزیون بود.

دوران کودکی لیلا اوتادی

ورزش مورد علاقه اش بدنسازی است و حتی مربی این رشته هم بوده علاوه بر این ورزش به تنیس و اسب دوانی هم علاقه دارد و آن را به صورت حرفه ای دنبال می کند.

لیلا اوتادی مجرد است و یک بار شایعه ازدواجش با جواد نکونام منتشر شد که هردو این شایعه را تکذیب کردند.

فیلم بلند بنام شیطان شلوار لی می‌ پوشد و یک فیلم کوتاه بنام مهمانی زیر آب را کارگردانی کرده است.

لیلا اوتادیافشاگری لیلا اوتادی درباره فالوورهای چهره ها

لیلا اوتادی زمانی که به رکورد ۲۰۰ هزار فالوئر در بین بازیگران ایرانی دست پیدا کرده نوشت:

«بیشتر از نصف فالوئرها جعلی و فیک هستن! من هیچ‌وقت براى اینستاگرام خودم فالوئر خریدارى نکردم چون دوست داشتم طرفداران واقعی‌م اینجا باشن و در ضمن احترام به شعور مخاطب براى من همیشه ارزش بالایى داشته و داره، مطمئنا شما عزیزان اونقدر باهوش هستین که متوجه بشین امکان نداره یه هنرمند و یا خواننده هالیوود با ۷ میلیارد مخاطب و هوادار در دنیا، تو اینستاگرامش ۲ میلیون فالوئر داشته باشه و هنرمند سینمای ایران با نهایتاً ۶۰-۷۰ میلیون مخاطب، همون تعداد یا حتى بیشتر از بازیگر مشهور هالیوود فالوور داره!»

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: