رامین رضاییان سمسکندی (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری) بازیکن فوتبال اهل ایران است. رامین رضاییان سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن و پرسپولیس را دارد. رامین رضاییان  در حال حاضر در تیم فوتبال الشحانیه قطر بازی می‌کند.رامین رضاییان در بازی روز گذشته تیم ملی ایران زننده گل به تیم ولز بود .بعد از بازی حواشی زیادی برای رامین رضاییان در فضای مجازی به راه افتاده است .

رامین رضاییان

چکیده ای از بیوگرافی رامین رضاییان  

نام :رامین

نام خانوادگی :رضاییان

تاریخ تولد :27 اسفند 1369

محل تولد :ساری

پست :دفاع  راست

باشگاه سابق :پرسپولیس

شماره پیراهن :27

تاهل :مجرد

شماره پیراهن تیم ملی :23

رامین رضاییان

یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در سال ۹۵ بود که پس از پایان لیگ پانزدهم و به پشتوانه حضور در ترکیب اصلی تیم ملی جواب تلفن هیچ‌کس را نداد و راهی ریزاسپور ترکیه شد. پرسپولیسی‌ها گناه بردن طارمی را هم گردن او انداختند و با یک پست اینستاگرامی علی کریمی، به عنوان الگویی که رامین رضاییان همیشه به او ارادت می‌ورزید، ناگهان ۵۰۰هزار فالوئر از دست داد و سایرین را هم به خاطر اهانت‌هایشان مجبور شد بلاک کند!رامین رضاییان با همان شگفتی که رفته بود، برگشت. ابتدا پدرش را با خود به باشگاه برد و بعد ویدئویی از پشیمانی‌اش پر کرد و سرانجام باشگاه با وجود مخالفت برانکو نام انصاری را از لیست خارج و او را برگرداند تا با نشستن روی نیمکت، حاشیه‌ای دیگر برای صدرنشین لیگ شانزدهم درست کند!

 اخیرا عکس هایی از رامین رضاییان با یک زن ناشناس منتشر شده است که گمان می‌رود همسر وی باشد.

 رامین رضاییان

رامین رضاییان که شاید اگر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نمی‌شد شاید به جام‌جهانی ۲۰۲۲ نمی‌رفت حالا یکی از گلزنان تیم ملی است.

او پس از گلزنی مقابل ولز پستی با این متن منتشر کرد: «جایی که واقعاً نمی‌دونستم بخندم یا اشک بریزم. مردم ایران از ته قلبم دوستون دارم شما سزاوار بهترین‌ها هستید.»

این پست را رضاییان به دلایلی نامشخص بعد از چند دقیقه پاک کرد!

رامین رضاییان

رامین رضاییان ورزشکار از کودکی  

در زمانی که مدرسه می رفت بچه درسخوانی بود در مسابقات انفرادی شطرنج، مقام اول را کسب کرد  در دوی صحرانوردی هم مقام اول را به دست آورد .

عملکرد باشگاهی رامین رضاییان

رامین رضاییان فوتبال خود را سال ۱۳۸۱ در باشگاه شهرداری ساری شروع کرد و در سال ۱۳۸۷ به تیم جوانان شن‎سای تهران پیوست. او پس از یک سال اولین قرارداد حرفه‌ای خود را به امضا رساند و ۴ فصل برای تیم صبای قم بازی کرد. او در ۹۸ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۷ گل نیز به ثمر رساند.رضاییان در سال ۱۳۹۲ طی قراردادی دوساله به تیم راه‌آهن رفت و ۵۴ بازی رسمی برای باشگاه فوتبال راه‌آهن انجام داده و ۱۱ گل نیز در طول حضورش در این تیم به ثمر رساند. او در فصل آخر حضور خود در تیم راه‌آهن چند بازی خوب از خود به نمایش گذاشت و توانست نظر کارلوس کیروش را جلب کند و به تیم ملی دعوت شد. وی در همان فصل چهاردهم به‌عنوان گل زن‌ترین مدافع لیگ برتر شناخته شد.

رامین رضاییانرامین رضاییان که از چندی پیش زمزمه بازگشت وی به این تیم شدت گرفته بود، دیروز با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس قراردادش را با سرخپوشان تهرانی به امضا رساند.

در شرایطی که از دقایقی پیش اخبار حول مذاکره دوباره رامین رضاییان و باشگاه پرسپولیس شدت گرفته بود، طرفین به نتایج مثبتی برای همکاری دست یافتند و در آخرین ساعات نقل و انتقالات زمستانی، این مدافع بار دیگر به تهران بازخواهد گشت تا پیراهن تیم محبوب خود را بر تن کند.

رضاییان که بعد از تنبیه انضباطی برانکو ایوانکوویچ در فاصله چند هفته مانده به پایان فصل شانزدهم و جشن قهرمانی این تیم کنار گذاشته شده بود، در ادامه با حضور در لیگ بلژیک و تجربه جام جهانی روسیه، شرایط فوتبالی را دنبال کرد. او با حضور در لیگ ستارگان قطر و درخشش در آن، مورد توجه الدحیل نیز قرار گرفت و بعد از نیم فصل حضور در این تیم، به صورت قرضی راهی السیلیه شد.

اکنون او بعد از 5 فصل دوری از پرسپولیس بار دیگر به این تیم بازخواهد گشت تا هواداران خیال‌شان بابت سمت راست دفاعی این تیم کاملا راحت شود. قدرت ارسال و گلسازی بالای این بازیکن در کنار شم گلزنی‌اش مطمئنا می‌تواند شرایط مناسبی برای موفقیت سرخپوشان در این فصل سخت فراهم سازد. 

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نیز که کاملا تحت فشار هواداران و هجمه های آنها قرار داشت، اکنون با شکل دادن این اتفاق موردعلاقه هواداران، قطعا شرایط بهتری را دنبال خواهد کرد.

بعد از احمد گوهری این دومین خرید زمستانی پرسپولیس محسوب می‌شود و البته گفته می‌شود یحیی گل محمدی قصد دارد برای تقویت خط حمله تیم، یک مهاجم خارجی آزاد را نیز در ادامه جذب کند.

رامین رضاییان

باشگاه پرسپولیس با تیتر "رامین رضاییان دوباره اینجاست؛ عضوی از ارتش سرخ" این خبر را به هواداران خود داد.

رامین رضاییان که دیروز پس از حضور در ایران قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد، صبح امروز با حضور در زمین ورزشگاه تهرانسر، نخستین تمرین خود را با پرسپولیس انجام داد.

بازیکنانی که دیروز در ترکیب پرسپولیس برابر نساجی به میدان رفتند، امروز ریکاوری کردند.

رضاییان دومین خرید نیم فصل پرسپولیس بود که پس از جدایی از الدحیل قطر به جمع سرخ‌ها اضافه شد.

رامین رضاییان

 

 

 

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: