شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران است. شاهرخ استخری ازدواج کرده و متاهل است. شاهرخ استخری نام همسرش سپیده بزمی‌پور است. شاهرخ استخری دارای دو فرزند دختر است. در ادامه عکس جدید و خانوادگی شاهرخ استخری را می‌بینیم.

شاهرخ استخری

فیلم و عکس‌های شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی‌پور

شاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی پور مدتی است به صورت حرفه ای در اینستاگرام در حال بلاگری هستند. آنها یک پیج دارند که زندگی شخصی خود را لحظه به لحظه به نمایش می گذارند (از غذا خوردن گرفته تا خوابیدن بیرون رفتن و...) و همین پیج که تقریبا به یک میلیون فالوور رسیده منبع درآمد بسیار مهمی برای آنها است.

یکی از پیج های تبلیغاتی که همسر شاهرخ استخری با آن همکاری داشته و محصولات آن را به مردم تبلیغ می کرده با ادعای قرعه کشی و هدیه مدتی تبلیغ کرده (در پیج مشترک سپیده بزمی پور و همسرش شاهرخ استخری) ولی وقتی نوبت به ارسال هدیه ها برای مردم رسیده همه ی پیام های خود را پاک کرده و هدیه ای به مردم نداده است! ولی نکته جالب اینجاست که چرا سپیده بزمی پور حتی اسم آن شرکت و برند را نگفته است، به نظر می رسد این رفتار صرفا برای رفع مسئولیت بوده است نه دفاع از حقوق کاربران و مردم.شاهرخ استخری و همسرش از این پیج اینستاگرام میلیاردی درآمد دارند و در کنار آن یک مغازه بزرگ و مشهور طلافروشی نیز دارند که درآمد بسیار بالایی دارد.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری، بازیگر معروف سینما و تلویزیون است. سپیده بزمی پور متولد 3 دی ماه سال 1367  در تهران است.سپیده بزمی پور در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند.سپیده بزمی پور اخیرا فعالیت زیادی در فضای مجازی داشته و سپیده بزمی پور با انتشار عکس های مختلف حواشی زیادی از کشف حجابش برای خود ساخته است.

اخبار اخیر درباره شاهرخ استخری و همسرش که مدتی است بلاگر اینستاگرامی شده است نشان می‌دهد که این زوج دچار اختلافات عمیقی شده اند.

شاهرخ استخری متاهل است و دو دختر دارد و همسرش نیز از بلاگرهای صفحات مجازی است. شاهرخ استخری در فضای مجازی طرفداران زیادی دارد. همسرش نیز از بلاگرهای صفحات مجازی است. همسر شاهرخ استخری، سپیده بزمی پور به تازگی عکس‌های خصوصی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. این تصاویر در فضای مجازی منتشر شده و واکنش هایی را به همراه داشته است.

شاهرخ استخریشاهرخ استخری و همسرش سپیده بزمی‌پور با حاشیه‌های جنجالی و جشن‌های لاکچری نقل محافل شده‌اند. چند روز گذشته استوری متفاوت سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر مشهور تلویزیون سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.سپیده بزمی پور بلاگر مطرح و همسر شاهرخ استخری چندی پیش عکس‌هایی را از خانه‌شان در بلژیک منتشر کرد که سروصدای زیادی را در اینستاگرام به راه انداخت.

او می گوید پدر و مادرش سال‌ها پیش در بلژیک زندگی می کنند و مهاجرت کرده اند و ایران نیستند و ما (او و شاهرخ استخری) چند مدت یک بار به آنها سرمی‌زنیم. ما حدود یک ماه در خانه پدر و مادرم زندگی می‌کردیم اما به دلایلی که زوج‌های جوان مثل ما بهتر می دانند، تصمیم گرفتیم که جدا از آنها باشیم؛ به همین دلیل یک منزل مبله اجاره‌ای پیدا کردیم (نزدیک خانه پدرم) و در آنجا ساکن شدیم. برای اطلاع عمومی هم خوب است بدانید در بلژیک نیز مانند تهران می‌شود خانه هایی را روزانه و ماهیانه اجاره کرد.

شاهرخ استخری از خدمت سربازی معاف شده است چون پدرش ۸ سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده است. فامیلی استخری از شهری در استان فارس که اصالت پدری اش به آن منطقه برمی‌گردد، می آید. البته در حال حاضر آنجا دیگر شهر نیست و بیشتر زمین‌های زراعی، آن محدوده را احاطه کرده است.

استوری عجیب زن شاهرخ استخری برای پول

تبلیغ متفاوت سپیده بزمی‌پور همسر شاهرخ استخری بازیگر مشهور تلویزیون سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد. همسر شاهرخ استخری که بلاگر اینستاگرام است. سپیده بزمی پور در صفحه شخصی خودش تبلیغی منتشر کرد .تبلیغ سپیده بزمی پور کاملا متفاوت با سایر بلاگرهای اینستاگرامی بود و همین باعث سوژه شدن او شد.خانواده شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در هفته گذشته به دلیل برگزاری جشن هالووین خاصشان سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده اند و هنوز هم فیلم ها و تصاویر مربوط به شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور دست به دست می شود.

شاهرخ استخریشاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی می‌کند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است. پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند. پدر شاهرخ استخری اصالتا اهل فارس است و نام خانوادگی استخری هم برگرفته از مکان زندگی اجدادی خانواده استخری در استان فارس است.

این بازیگر کشورمان از علاقه‌مندان به فوتبال بود و در دوره ای به صورت جدی فوتبال را دنبال می‌کرد اما به دلیل عدم رضایت پدر و اصرار او به درس خواندن این رشته را کنار گذاشت و بعد از بازیگر شدن به سراغ بوکس رفت اما آسیب‌های احتمالی این رشته مانع از ادامه فعالیت او شد.

نحوه شروع بازیگری شاهرخ استخری

شاهرخ استخری پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال ۸۲-۱۳۸۱ گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند. وی با تله فیلم “تلــخون” ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از “پریدخت” گرفته تا “مثل هیچ کس” و سپس “ماه عســل” و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال “دل نوازان” است و بعد از آن “فاصله‌ها” جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

شاهرخ استخریاستخری در سریال دل نوازان ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال فاصله‌ها، نقش سعید را بازی کند. او می‌گوید: مسیر هنری ام با بازی در سریال دل نوازان تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متاهل است و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است. این دو در سال 1390 با یکدیگر ازدواج کردند .مراسم ازدواج شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از اقوام همسرش در بلژیک زندگی می کردند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی‌شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام‌های پناه و نبات است.

فرزندان شاهرخ استخری

پناه و نبات استخری فرزندان شاهرخ استخری هستند .پناه استخری دختر اول شاهرخ استخری در سال 1392 به دنیا آمد. وی در یکی از مصاحبه های خود گفته است : بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم «پناه» است. آینده و اتفاقاتی که ممکن است برای او بیفتد، باعث ترس و نگرانی من است. همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد. نبات استخری دختر دوم شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور در آبان ماه 1397 به دنیا آمد و خانواده 3 نفره استخری را به یک خانواده گرم 4 نفره تبدیل کرد.

شاهرخ استخری در گفت وگویی گفته است: اولین کارم در عرصه ی بازیگری یک نقش کوچکی بود در تئاتر اسب های اقای محمد رحمانیان که سال 81-82 بازی کردم بعد یک دوره ی بازیگری هم دیدم زیر نظر خانم نصیرپور و اقای پیام دهکردی و اقای هدایت هاشمی که هم در دوره ی مقدماتی و هم در دوره ی پیشرفته شرکت کردم و 5 تا کار کوتاه هم بازی کردم که بعضی هاشون برای جشنواره ها بود و زیاد هم مهم نبودند ولی اولین کار بلند تصویری ام هم تلخون بود که نقش اصلی رو بازی میکردیم با سیاوش خیرابی و مجید سالم که دوست دارم اسمش رو ببرم و امیدوارم موفق تر بشه و بعد از اون هم خود آقای امینی من رو به آقای مقدم برای فیلم پریدخت معرفی کردند.

مصاحبه شاهرخ استخری

رشته ی تحصیلی ات چیه؟

-مهندسی صنایع برنامه ریزی و تحلیل داده ها و سیستم ورودی 78

مهندسی صنایع برنامه ریزی و تحلیل داده ها وسیستم چه ربطی داره به بازیگری؟

-هیچ ربطی نداره……تقریبا سال اخر دانشگاه بودم که کار تئاتر اسب ها رو بازی کردم.

شاهرخ استخریآثار شاهرخ استخری

۱۳۹۴ آن آواز غمناک

۱۳۹۳ دوربین

۱۳۹۳ تعطیلات

۱۳۹۲ تقدیر نهایی

۱۳۹۱ کبریت سوخته

۱۳۹۱ سوگند

۱۳۹۰ پس کوچه های شمرون

۱۳۹۰ برگشت ناپذیر

۱۳۹۰ ساعت شلوغی

۱۳۹۰ یک دو سه

۱۳۹۰ چک

۱۳۸۶ تلخون

۱۳۸۷ شریک

۱۳۸۴ یک شب همین طوری کنارم باش

1397 فیلم کوتاه جاده فرعی

۱۳۸۶ پریدخت

۱۳۸۷ مثل هیچ کس

۱۳۸۷ ماه عسل

۱۳۸۸ دلنوازان

۱۳۸۹ فاصله ها

۱۳۸۹ پرانتز باز

۱۳۹۳ آمین

۱۳۹۵ ماه و پلنگ

1396 پرواز در ارتفاع صفر

1396 دلدادگان

نمایش و نمایشنامه خوانی شاهرخ استخری

1397نمایش کمیته نان

1397نمایش نامه خوانی سالی که دوبار پاییز شد

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: