در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۴ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

با توجه به افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر و تبدیل شدن ملک به یک ابزار برای سرمایه‌گذاری، افراد زیادی با سرمایه‌های مختلف قصد خرید خانه در تهران را دارند. در این گزارش ما خانه‌های ۴ میلیاردی تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم و قصد داریم شما را در خرید و سرمایه‌گذاری راهنمایی کنیم.

اگر با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در محله‌های شمال‌شرقی تهران دارید، میتوانید واحدی ۱۷ ساله در محله تهرانپارس‌غربی را با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب خریداری کنید.

واحد دیگری در محله باغ‌فیض با متراژ ۶۹ متر و سنی حدود ۱۶ سال درحالی که این واحد ۲ اتاق خواب دارد را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر واحدی بزرگ‌تر در همین محله میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۸۵ متری که۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد را با قیمت ۴ میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمانی ۸۰ متری در محله نارمک با سنی معادل ۱۰ سال و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد دیگری در این محله با سن ۱۵ سال و متراژ ۸۲ متر درحالی که ۲ اتاق خوابه است نیز قیمتی معادل ۴ میلیارد تومان دارد.

اگر‌ واحدی نوساز میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۹۵ متری با ۲ اتاق خواب را در منیریه با قیمت ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد دیگری در محله پونک با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب، درحالی که ۱۴ سال از ساخت آن می‌گذرد ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

همچنین برای خرید واحد دیگری در همین محله با متراژ ۷۱ متر و سنی حدود ۱۶ سال درحالی که ۲ اتاق خواب داشته باشد به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: