می توان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد و آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟ اگر می خواهید بدانید در سال ۱۴۰۱ برایتان چ اتفاقی می افتد این مطلب را از دست ندهید.با ما همراه باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز نگه داشتن پاهایتان روی زمین برایتان سخت گویی در آسمان ها سیر می کنید. آنقدر خیال بافی می کنید که در نهایت بدین نتیجه می رسید که با فردی که به او علاقه دارید، قرار ملاقاتی بگذارید. کنترل این احساسات در چنین روزی برایتان دشوار است. نگران نباشید بگذارید به هر جا که دوست دارند، شما را با خود ببرند. جهان خیال یکی از امن ترین جاهایی است که می توانید به آن پناه ببرید بنابراین از دور شدن از واقعیت نگرانی به دل راه ندهید. اگر دلتان می خواهد خاطرات گذشته خود را مرور کنید، این کار را انجام دهید.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

با یکی از اطرافیان تان امروز درگیر می شوید و با او بحث می کنید. اما بهتر است قبل از هر عکس العملی، خودتان را جای او بگذارید و مشکل را از زوایای مختلف بررسی کنید. اگر می خواهید حرف دلتان را بزنید، انتظار هر عکس العملی از او را هم داشته باشید. در انتهای شب برای این که کمی حال و هوایتان عوض شود، با دوستان تان قراری بگذارید و کمی خوش بگذرانید. امروز زمان خوبی برای دریافت انرژی های مثبت از طبیعت است پس درنگ نکنید.

فال روزانه متولدین خرداد

چند وقتی است از دوستان تان غافل شده اید اما امروز کمی بیشتر به دوستان تان اهمیت دهید. شما می توانید با حمایت از نظرها و ایده های آنها نشان دهید که چقدر برایتان مهم هستند. دوستی نزد شما می آید، تنها گفتن آنچه که او را خوشحال می کند، کافی نیست. کاری که شما باید انجام دهید، باز کردن چشم های او به روی واقعیت است. در تلاش برای گرفتن تصمیمی هستید. مراقب باشید راهی را که می دانید سرانجامی ندارد، انتخاب نکنید. اعضای خانواده تان می توانند مشاوران خوبی برایتان باشند. از راهنمایی آنها کمک بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز انجام ساده ترین کارها هم برای شما نسبت به همیشه سخت تر خواهد بود و به تلاش و زحمتی بیشتر از همیشه نیاز خواهد داشت. شاید حتی احساس کنید که هر چقدر تلاش می کنید هیچ پیشرفتی ندارید و کارهایتان به نتیجه نمی رسند. البته که این طور نیست و این وضعیت ذهنی شما تحت شرایط کیهانی موجود شکل گرفته و هیچ پایه و اساسی ندارد. درست است که سرعت پیشرفت شما چندان زیاد نیست، اما با وجود این سرعت کم می توانید به نتایج خوبی دست پیدا کنید. برای این کار باید به خودتان زیاد سخت نگیرید و برای مدت خیلی طولانی روی انجام یک کار تمرکز نکنید و به اندازه ی کافی برای تفریح و استراحتتان هم وقت بگذارید.

فال روزانه متولدین مرداد

پیشنهادی به شما شده است اما خودتان را دست کم گرفته اید. حال زمان آن است که اعتماد به نفس تان را بالا برده و پیشنهاد را قبول کنید. شما مهارت های زیادی دارید اما به درستی از آنها استفاده نمی کنید. اگر به دنبال پیشرفتی در زندگی تان هستید، عقب نکشید. اتفاقی اخیرا برایتان افتاده که می خواهید آن را به دست فراموشی بسپارید. بهتر است به جای این کار آن را هضم و قبول کنید. پذیرش بخشی از زندگی ست که شما را پخته تر می کند.

فال روزانه متولدین شهریور

اخیرا به دلیل درگیری هایی که داشته اید، از شریک زندگی تان غافل شده اید اما زمان آن است که به او اهمیت بیشتری دهید. امروز خیال تان را رها کنید تا به هر کجا که دوست دارد سرک کشد. برای رویاهایتان برنامه ریزی کنید و تا تبدیل آنها به واقعیت از پا ننشینید. به جای عقل این بار به تخیل تان اجازه دهید تا امور را به دست گیرند و راه درست را به شما نشان دهند. تا قدم اول را برندارید نمی توانید مسائل را پیش بینی کنید. به خودتان اعتماد کنید تا به آنچه می خواهید، برسید

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز احساسات دوگانه ای نسبت به یکی از اعضای خانواده تان دارید و از یک طرف به خاطر کمک ها و از خود گذشتگی هایی که به خاطر شما کرده است از او ممنون و متشکر هستید و از یک طرف دیگر هم به خاطر انتقادها و سرزنش های گاه و بیگاهش از دست او ناراحت هستید. شما خیلی خوب از شکست ها و موفقیت های خود آگاه هستید و نیازی به این که یک نفر بخواهد ضعف ها و کمبودهایتان را مدام به شما گوشزد کند ندارید. با این حال سعی کنید رفتار تندی با این شخص نداشته باشید و در آرامش و با ملایمت در مورد این مشکل خود با او صحبت کنید. امروز تا می توانید به خودتان استراحت بدهید و هیچ بار اضافه ای را به دوش نگیرید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز با فرا رسیدن اولین روز از فصل زمستان شما با مثبت اندیشی تازه ای به دنیا و آینده نگاه می کنید. با این حال نباید نگاهتان بیش از اندازه با خوش خیالی همراه باشد، زیاده روی در بهترین چیزها هم خوب نیست. صحبت و مشورت با نزدیکانتان به شما کمک خواهد کرد تا نگاهی منطقی تر و عمل گرایانه تر به مسائل داشته باشید. خوشبختانه ترکیب کردن منطق با مثبت اندیشی برای شما سخت نخواهد بود و می توانید در عین داشتن یک نگاه عاقلانه، به زندگی و آینده امیدوار هم باشید. امروز تا جای ممکن سعی کنید از غرق شدن در عالم خیال و رویا خودداری کنید. در دنیای واقعی اتفاقات مهم تری در جریان هستند.

فال روزانه متولدین آذر

شما این روزها حرف های زیادی برای گفتن دارید، اما شاید احساس کنید که هیچ کس نمی خواهد به حرف هایتان گوش کند. این موضوع باعث گیجی و در نهایت دلسردی شما خواهد شد و در حالی که می دانید ایده های ارزشمندی در سر دارید به این فکر خواهید افتاد که سکوت اختیار کنید. با این همه تحت شرایط کیهانی موجود شما نخواهید توانست جلوی پرحرفی خودتان را بگیرید و ممکن است آنقدر حرف بزنید که دیگران به فکر ساکت کردن شما بیفتند. اگر می خواهید دیگران به گفته هایتان توجه داشته باشند باید سعی کنید حرف هایتان را به مختصرترین شکل ممکن بیان کرده و از زیاده گویی پرهیز کنید

فال روزانه متولدین دی

شما اصلا دوست ندارید که هیچ مانعی سر راهتان قرار بگیرد و تا زمانی که به اهداف خود دست نیافته باشید هیچ چیزی نخواهد توانست شما را آرام کند. این واقعیت را در نظر داشته باشید که گاهی باید پیش از آن که از زندگی و فرصت هایی که برای شما دارد لذت ببرید، کارها و وظایف ناخوشایندی که به عهده دارید را باید انجام دهید. امروز هم از آن روزهایی است که باید پیش از لذت بردن از روز تعطیلتان برخی کارهایی که چندان به انجام آنها علاقه ای ندارید را در اولویت قرار دهید. خوشبختانه امروز برای شما روز آرامی خواهد بود و با وجود این که هر از گاهی درگیر تلاش و تکاپو خواهید بود با دردسر خاصی مواجه نخواهید شد.

فال روزانه متولدین بهمن

آیا امروز همان روزی است که نیمه ی گمشده ی خود را پیدا خواهید کرد؟! احتمالش بسیار زیاد است! شرایط کیهانی وقوع این اتفاق را برای شما بسیار ساده تر خواهند کرد. با توجه به انرژی فوق العاده ای که در حال حاضر در اختیار دارید، شانس این که شخص مورد نظرتان را به خود جذب کنید بسیار زیاد خواهد بود. از این فرصت فوق العاده نهایت بهره را ببرید، چون امروز روز شماست و می توانید در آن بسیار موفق باشید. امروز نگران این هستید که مبادا دیگران از حرف ها و یا کارهایتان برداشت اشتباهی داشته باشند. این احساس شما و نیاز به تایید شدن توسط دیگران ریشه در احساس نا امنی است که ریشه در گذشته شما دارد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما می توانید در انتظار یک روز خوب و همراه با آرامش باشید. تمام کارهای مختلفی که می خواهید انجام دهید، خواه در ارتباط با مسائل شخصی و چه مرتبط با زندگی اجتماعیتان باشند در جهت دلخواه شما پیش خواهند رفت. کم کم تردیدهایتان نیز از میان خواهند رفت و با اطمینان خاطر بیشتری عمل خواهید کرد. به این که گذشت زمان کارها را به نفع شما پیش خواهد برد اعتماد داشته باشید و نگرانی های بیهوده را کنار بگذارید. اگر حواستان را خوب جمع نکنید به احتمال خیلی زیاد درگیر یک درام عاطفی خواهید شد. سعی کنید آرامش و تمرکز خود را حفظ کنید و جایی آرام برای یافتن احساس آسودگی پیدا کنید

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: