براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی تهران همراه با بارش باران و برف از امروز تا پایان هفته کاهش دمای شبانه پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی، وضعیت جوی استان تا روز چهارشنبه (۷ دی‌ماه) در برخی نواحی استان تهران (برای مرکز و نیمه جنوبی در روزهای یکشنبه، اواخر وقت سه‌شنبه تا چهارشنبه) به‌ویژه نیمه شمالی با فعالیت متناوب سامانه بارشی، آسمان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده باران گاهی همراه با برف و در ارتفاعات بارش برف گاهی با کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

دراکثر مناطق استان به‌ویژه ارتفاعات برای امروز شاهد کاهش دمای شبانه خواهیم بود و ماندگاری آن تا پایان هفته مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۵ دی ) نیمه‌ابری تا ابری گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۶دی) قسمتی ابری همراه با غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش ابر و گاهی وزش باد ملایم با احتمال بارش پراکنده در شب با حداقل دمای صفر درجه و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: