به گزارش خرید با حال، اکثر مردم در اقصی نقاط این کره خاکی به یادبود و افتخار جایگاه زن یک روز را در سال گرامی می‌دارند و در این روز به رسم یادگاری هدیه‌ای به والد یا همسر خود می‌دهند؛ به این منظور هدیه روز زن شامل آیتم های متنوع مورد توجه بسیاری است چراکه در هدیه روز زن هدایایی با کاربردهای مختلف اعم از اکسسوری، میکاپ، عطر و لباس می‌تواند قرار بگیرد. هدیه روز زن در فروشگاه‌های مختلف عرضه می‌شود اما هیچ فروشگاهی ویترین متنوع فروشگاه اینترنتی خرید با حال را در موضوع هدیه روز زن ندارد. متنوع ترین و جذاب‌ترین مدل‌های هدیه روز زن با مناسب‌ترین قیمت را می توانید از فروشگاه اینترنتی خرید با حال تهیه کنید.

6 بسته هدیه روز زن با آیتم‌های متنوع

فروشگاه اینترنتی خرید با حال 6 بسته عالی ویژه روز زن به مشتریان خود عرضه می کند. هر کدام از این بسته ها متناسب با سلیقه گروهی از خانم‌ها طراحی شدند بنابراین متقاضی خرید می‌تواند با بررسی و مقایسه آنها با هم به یک انتخاب مطلوب برسد.

 

هدیه روز زن – بسته شماره 1

 

این بسته به قیمت  شامل شال و کلاه، دستکش، نیم ست و دست بند است و در یک بسته بندی زیبا برای خریدار ارسال می‌شود. هزینه ارسال رایگان است و خریدار در هر شهر و منطقه‌ای از ایران باشد می‌تواند بسته شماره (1) یک میلیون و 250 هزار (1250000) تومانی را به صورت آنلاین یا تلفنی و با تخفیف 12 درصدی یک میلیون و صد هزار تومان (1100000 تومان) سفارش دهد.

 

 

هدیه روز زن – بسته شماره 2

 

این بسته شامل دو عدد لاک ناخن، نیم ست، رژ، ریمل و کرم سایه چشم است و در یک بسته بندی فانتزی جذاب برای متقاضی ارسال می‌شود. هزینه ارسال رایگان است و خریدار در هر شهر و منطقه‌ای از ایران باشد می‌تواند بسته شماره (2) یک میلیون و 250 هزار (1250000) تومانی را به صورت آنلاین یا تلفنی و با تخفیف 10 درصدی یک میلیون و 140 هزار تومان (1140000 تومان) سفارش دهد.

هدیه روز زن

 

هدیه روز زنبسته شماره 3

 

این بسته شامل شال و کلاه، دستکش، نیم ست و دست بند است و در یک بسته بندی شکیل برای سفارش‌دهنده ارسال می‌شود. هزینه ارسال رایگان است و خریدار در هر شهر و منطقه‌ای از ایران باشد می‌تواند می‌تواند بسته شماره (3) یک میلیون و 250 هزار (1250000) تومانی را به صورت آنلاین یا تلفنی و با تخفیف 12 درصدی یک میلیون و صد هزار تومان (1100000 تومان) تهیه کند.

هدیه روز زن

هدیه روز زن – بسته شماره 4

 

این بسته شامل ماگ، نیم‌ست، شیشه و گل خشک است و در یک بسته بندی زیبا و چشم نواز برای متقاضی ارسال می‌شود. هزینه ارسال رایگان است و خریدار در هر شهر و منطقه‌ای از ایران باشد می‌تواند می‌تواند بسته شماره (4) 600 هزار تومانی را به صورت آنلاین یا تلفنی و با تخفیف 15 درصدی پانصد و 10 هزار (510000) تومان تهیه کند.

هدیه روز زن

بسته هدیه روز زن – بسته شماره 5

این بسته شامل دستکش، دو عدد لاک، سایه چشم، رژ لب، کرم پودر است و در یک بسته بندی فانتزی و جذاب برای خریدار ارسال می‌شود. هزینه ارسال رایگان است و خریدار در هر شهر و منطقه‌ای از ایران باشد می‌تواند می‌تواند بسته شماره (5) یک میلیون (1000000) تومانی را به صورت آنلاین یا تلفنی و با تخفیف 15 درصدی هشتصد و پنجاه هزار تومان (850 هزار تومان) تهیه کند.

هدیه روز زن

بسته هدیه روز زن – بسته شماره 6

این بسته شامل فرنچ پرس، فنجان و نعلبکی، پودر کاپوچینو و پودر شکلات داغ است و در یک بسته بندی شکیل و خواستنی برای سفارش‌دهنده ارسال می‌شود. هزینه ارسال رایگان است و خریدار در هر شهر و منطقه‌ای از ایران باشد می‌تواند بسته شماره (6) یک میلیون و 300 هزار (1300000) تومانی را به صورت آنلاین یا تلفنی و با تخفیف 25 درصدی 980 هزار (980000) تومان سفارش دهد.

هدیه روز زن

 

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: