نگار جواهریان بازیگر خوش چهره و محبوب ایرانی است. نگار جواهریان  یک دختر به نام نوردخت دارد. نگار جواهریان  در سریال خاتون ایفای نقش کرده است.​

نگار جواهریانشایعه جدایی نگار جواهریان و رامبد جوان

ازدواج نگار جواهریان و رامبد جوان هم به مانند بسیاری از هنرمندان بی حاشیه نبود و شایعات پیرامون زندگی مشترک این زوج شکل گرفت و خبر از جدایی آنها میداد اما با انتشار عکسی دو نفره از این زوج این جریان خاتمه یافت.

نگار جواهریانبیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد.این بانوی بازیگر تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است.

حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه ویژه ای که به تئاتر و دنیای نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود.

پدر نگار جواهریان 27 مهرماه سال 96 بعد از تحمل مدتی رنج بیماری درگذشت و نگار جواهریان که وابستگی زیادی به پدرش داشت در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر او و بسیاری از بستگانش ساکن مونترال کانادا هستند.​

نگار جواهریانازدواج نگار جواهریان 

نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر کشورمان است که سال 95 ازدواجش را با رامبد جوان جشن گرفت.

این بانوی هنرمند همسر سوم رامبد جوان است و جشن عروسی آنها در یونان و با حضور چند تن از هنرمندان برگزار شد.​نگار جواهریان با انتشار تصاویری در صفحه شخصی اش خبر از اتمام فیلمبرداری سریال خاتون داد.دیروز، کمی پیش از غروب خورشید، آخرین پلانم را در سریال خاتون بازی کردم. صبح زود از گرمسار برگشتم. این نرگس ها‌ی زیبا که گروه نازنین “خاتون” بهم هدیه دادند و این سنجاق‌ها که به موهایم جا مانده بودند، تنها چیز‌هایی هستند که با من از لوکیشنِ “خاتون” به خانه آمدند.از اولین گفتگوی تینا و من در مورد خاتون حدوداً به اندازه‌یِ سن نوردخت میگذرد. دو سال و پنج ماه!!!

نگار جواهریانهمکاران عزیزم در سریالِ “خاتون”

قدردان تک تک‌تان هستم. کنار هم موهایمان را سفید کردیم

زیر سایه‌تان بودم و این برایم بسیار با ارزش و عزیز بود.

تینا خوشحالم که عکس این بغل کردن ثبت شده.

دمت گرم که این عکس و گرفتی سینای عزیزم.

نگار جواهریان در سریال خاتون ایفای نقش کرده و بسیار درخشیده است .نگار جواهریان در سالهای قبل با بازی در فیلم های مختلف تواناییش را بیش از پیش به رخ کشیده است. نگار جواهریان با رامبد جوان ازدواج کرده است که از بازیگران و مجری های توانمند سینما و تلویزیون است که برنامه پر طرفدار خندوانه را اجرا می کند.حاصل ازدواج نگار جواهریان و رامبد جوان یک دختر بنام نوردخت است.

فرزند نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان

اسفندماه سال ۹۸ بود که نگار جواهریان با حضور در یک مراسم و در حین صحبت به ماجرای باردار بودنش اشاره کرد و این خبر چند روز بعد توسط رامبد جوان تایید شد و آخرین روزهای تیرماه سال ۹۸ بود که سپند امیرسلیمانی خبر از تولد دختر این زوج هنرمند داد و بعد از آن رامبد جوان با انتشار پستی از پدر شدنش نوشت.

نگار جواهریانسفر پرحاشیه نگار جواهریان بازیگر سریال خاتون برای تولد فرزندش

رامبد جوان بعد از پایان فصل ششم خندوانه در فروردین ماه ۹۸ اعلام کرد که تصمیم دارد چند ماهی را تا تولد دخترشان در کنار همسرش باشد و مدتی بعد ماجرای سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا مطرح شد.بسیاری از مردم در ابتدا گمان میکردند که این زوج برای اکران فیلم قانون مورفی راهی کانادا شده اند اما انتشار عکسی از آنها در کانادا و حاشیه ساز شدن رامبد جوان اعلام کرد که هدف آنها از حضور در کانادا تنها اکران قانون مورفی نیست و مشخص شد که بچه نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا متولد میشود.

حواشی نگار جواهریان

حضور جواهریان طی دوران بارداری خود به همراه جوان در کانادا با قصد تولد فرزندشان در خاک این کشور «که منجر به اهدای تابعیت کانادایی به فرزندشان می‌شود» باعث واکنش‌های شدید مردم در فضای مجازی و چهره‌های سرشناس مختلف کشور شد و حواشی‌ای را برای این بازیگر سینما و همسرش رقم زد. در نهایت و در ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸ نوردخت جوان، فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان، در کشور کانادا متولد شد.[۱۰] پیشتر رامبد جوان در مصاحبه‌ای اعلام کرده‌بود که برای اکران فیلم قانون مورفی به مونترآل کانادا سفر نکرده‌است، اما همزمان با سفرش، این فیلم نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

نگار جواهریانفیلم‌شناسی نگار جواهریان

سینما

سال     فیلم     کارگردان     در نقش

۱۳۹۸     مجبوریم     رضا درمیشیان[۱۳]     

۱۳۹۷     طلا     پرویز شهبازی     دریا

۱۳۹۵     گرگ‌بازی     عباس نظام دوست[۱۴]     پرستو

۱۳۹۵     نگار     رامبد جوان[۱۵]     نگار ولیان

۱۳۹۴     دوئت     نوید دانش[۱۶]     

۱۳۹۳     اعترافات ذهن خطرناک من     هومن سیدی     آیدا

قندون جهیزیه     علی ملاقلی‌پور     معصومه

پریدن از ارتفاع کم     حامد رجبی     نهال

۱۳۹۲     ملبورن     نیما جاویدی     سارا

۱۳۹۱     حوض نقاشی     مازیار میری     مریم

آشغال‌های دوست‌داشتنی     محسن امیریوسفی     

۱۳۹۰     قصه‌ها     رخشان بنی‌اعتماد     نگار

بی‌خود و بی‌جهت     عبدالرضا کاهانی     الهه

۱۳۸۹     اینجا بدون من     بهرام توکلی     یلدا

یه حبه قند     رضا میرکریمی     پسندیده

هیچ     عبدالرضا کاهانی     لیلا

۱۳۸۷     طلا و مس     همایون اسعدیان     زهرا سادات

شبانه‌روز     امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی     رعنا

کتاب قانون     مازیار میری     کوکب

۱۳۸۶     شیرین     عباس کیارستمی     زن تماشاگر

تنها دو بار زندگی می‌کنیم     بهنام بهزادی     شهرزاد

صد سال به این سال‌ها     سامان مقدم     

جعبه موسیقی     فرزاد مؤتمن     

۱۳۸۵     نسل جادویی     ایرج کریمی     فروغ

۱۳۸۴     پابرهنه در بهشت     بهرام توکلی     معصومه

۱۳۸۳     خوابگاه دختران     محمدحسین لطیفی     شیرین

۱۳۸۲     چند تار مو     ایرج کریمی     پگاه

قدمگاه     محمدمهدی عسگرپور     

۱۳۸۰     من، ترانه ۱۵ سال دارم     رسول صدرعاملی     مریم

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: