می توان فال را اینطور تعریف کرد که فال روشی برای شناخت آینده است، نهیبی به آینده زدن و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد و آیا میتوان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان بیان کرد؟ اگر می خواهید بدانید در سال ۱۴۰۱ برایتان چ اتفاقی می افتد این مطلب را از دست ندهید.با ما همراه باشید.

فال روزانه متولدین فروردین

این روزها بیش از همیشه حساس شده اید و مدام خیال می کنید که دیگران می خواهند از کارها و رفتارهای شما ایراد بگیرند. بهتر است که دست از قضاوت دیگران بردارید و کار خودتان را انجام دهید. یادتان باشد که شما به دنیا آمده اید تا تنها برای خودتان زندگی کنید نه دیگران، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید و قوانین و محدودیت های آن را آنطور که  خودتان می خواهید، بر پا کنید. اگر به دنبال یک شغل پردآمد هستید بهتر است که روابط خود را گسترش دهید و در جمع های فرهنگی حضور بیشتری داشته باشید. به زودی از سوی یکی از دوستان قدیمی تان سورپرایز خواهید شد.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

این روزها زیاد دچار سوتفاهم می شوید. احساس می کنید که شاید بد نباشد مسائل را از زاویه دید دیگری نگاه کنید. این تمرین خوبی است که به شما آرامش می دهد و در بلند مدت نیز ذهن تان را بازتر و خلاق تر می کند. اگر اخیرا در روابط عاطفی خود دچار مشکل شده اید، به جای بی تفاوتی، بهتر است که احساسات تان را نشان دهید. در غیر این صورت فاصله شما بیشتر می شود. گذشت کلید موفقیت شما در رابطه عاطفی تان است. در مورد موضوعی تردید دارید، برای رهایی از این برزخ، دل به دریا بزنید و با ندای قلب تان پیش روید.

فال روزانه متولدین خرداد

رابطه عاطفی شما دچار تلاطم شده است و کمی نگران به نظر می رسید اما بهتر است صداهایی که در سرتان مدام تکرار می شود را آرام کنید. نفسی عمیق بکشید و به این فکر کنید که هیچ چیزی در این دنیا ارزش غم و غصه خوردن ندارد و همه چیز زودگذر است. نه خوشی پایدار است و نا ناخوشی. پس از تک تک لحظات زندگی تان لذت ببرید. دوستی حرفی را می خواهد به شما بزند اما این پا و آن پا می کند. بهتر است خودتان این بستر را فراهم کنید تا که او حس نزدیکی و اعتماد بیشتری به شما پیدا کند.

فال روزانه متولدین تیر

موضوعی ذهن شما را به شدت درگیر کرده است. اگر چه سخت است اما اجازه ندهید که این احساس بر شما غلبه کند. ورزش هایی چون یوگا می تواند به شما آرامش دهد. یکی از دوستان تان با شما تماس می گیرد. اگر چه دل خوشی از او ندارید اما بهتر است که گذشته را فراموش کنید و فرصت دیگری به او دهید. اگر مجرد هستید، برای اولین بار با فردی قرار ملاقات می گذارید، سعی نکنید خود و طرف مقابل تان را مجبور به کاری کنید، تنها کافی است منتظر بمانید تا همه چیز به خودی خود و به صورت طبیعی پیش رود. متاهل های نیز در انتظار یک خبر خوب در انتهای روز باشند.

فال روزانه متولدین مرداد

اتفاقی در چند روز اخیر برایتان افتاده که نگران تان کرده است. از آنجا که در حال حاضر نمی توانید در مورد این موضوع نظر دهید، سعی کنید خودتان را کنترل کنید و زمان تان را صرف نگرانی و فکر های بی جا نکنید. مشکلات مالی شما به زودی برطرف می شوند و همه چیز همان گونه که انتظارش را دارید پیش خواهد رفت. البته این موضوع کاملا به خود شما و تصمیماتی که می گیرید، بستگی دارد. شکی در رابطه عاطفی تان به دل راه داده اید که به زودی با اتفاقی از بین می رود. زمان درمان هر دردی است، به آن اعتماد کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز به دنبال این هستید که مسائل را تجزیه و تحلیل کنید اما حواس تان باشد که این رفتار شما برای دیگران آزار دهنده نباشد. وارد شدن در حریم خصوصی دیگران عواقب خوشی ندارد. امروز روز بسیار خوب و فوق العاده ای برای شما خواهد بود از این رو که می توانید ایده ها و احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و انرژی مثبتی که می خواهید را نیز از دیگران دریافت کنید. اگر فردی جلوی راه شما سنگ انداخت، به جای جنگ با او، بی تفاوت از کنارش رد شوید. این رفتار دردناک ترین عکس العمل برای او خواهد بود

فال روزانه متولدین مهر

امروز از تاری که به دور خود تنیده اید بیرون بیایید و هر کاری که دلتان می خواهد انجام دهید. دلیلی برای ایستادن وجود ندارد، پس جلوی هیجانات خود را نگیرید و از تک تک لحظه های زندگی، حتی موج هایی که شما را با خود به این طرف و آن طرف پرتاب می کنند، لذت ببرید. شما بسیاری از کارها را به دلیل ترس هایتان انجام نمی دهید اما بدانید که گاهی جسارت، کلید موفقیت و پیشرفت شماست. پس به خود و تقدیریتان اعتماد کنید و جسورانه تر قدم بردارید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز روز شما است، پس بر امور کنترل داشته باشید و آنها را به سمتی که خودتان می خواهید پیش ببرید. در ارتبط با افراد نیز راحت تر عمل کنید. محدودیت هایی که شما برای خود ایجاد کرده اید، کارتان را سخت کرده است. اگر سعی کنید خیلی مسایل را با جزییات تجزیه تحلیل نکنید، آرامش بیشتری در روابط تان خواهید داشت. وقت آن است کمی خوش بینانه تر به اطراف تان نگاه کنید. فرصت های زیادی در اطراف تان هست اما شما چشم تان را به روی آنها بسته اید. زاویه دیدتان را کمی تغییر دهید و تا دنیا نیز زیبایی های بیشتری به شما نشان دهد.

فال روزانه متولدین آذر

پیدا کردن راه حل آنقدرها هم که شما فکر می کنید، سخت نیست فقط کافی است به خود و توانایی هایتان ایمان داشته باشید. شاید آن چه به دنبالش هستید، آنقدرها هم دور از دسترس نباشد. پس بد نیست کمی دید خود را تغییر دهید و عمیق تر به اطراف تان بنگرید. اخیرا اتفاقی برایتان افتاده که تاثیر بدی بر روحیه تان گذاشته است، با نادیده گرفتن آن مشکل تان حل نخواهد شد. بهتر است آن واقعیت را به عنوان بخشی از گذشته تان بپذیرید و سعی کنید از آن درس بگیرید تا آینده ای روشن پیش رویتان گشوده شود. به زودی یکی از درهایی که مدت ها به رویتان بسته بود باز می شود.

فال روزانه متولدین دی

زمان خوبی برای شروع دوباره است. شما سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید و حال که شرایط بهتری را تجربه می کنید، باید گذشته را رها کرده و از نو شروع کنید. به آرزوهایتان ایمان داشته باشید و برای رسیدن به آنها تمام تلاش خود را به کار گیرید. شک و دودلی می تواند تمام برنامه هایتان را بهم بریزد پس تردید به دل راه ندهید. شریک زندگی تان این روزها بیش از هر زمان دیگری به شما نیاز دارد، وقت بیشری را برای او بگذارید و به او نشان دهید که تحت هر شرایطی کنارش هستید.

فال روزانه متولدین بهمن

دو انتخاب پیش رویتان است اما میان دوراهی گیر کرده اید. شاید بد نباشید که این بار از آن راهی بروید که تا به حال جرات قدم گذاشتن در آن را نداشته اید. گاهی جسارت است که چیزهای جدیدی به شما می آموزد و شما را به موفقیت می رساند. امروز خودتان را برای یک گفتگوی جدی با شریک زندگی تان آماده کنید. سعی کنید کلمات خود را سنجیده به زبان آورید زیرا می تواند شرایط را بدتر از آنچه هست، کند. شما صداقت لازم را دارید کافی است کمی صبر داشته باشید تا به آنچه شایسته اش هستید، برسید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز وقت خود را صرف بحث کردن در مورد مسائلی که دیگران آن را درک نمی کنند، نکنید. از مکالمه های طولانی مدت اما بی نتیجه نیز بپرهیزید و انرژی خود را برای چیزهای مهمتری بگذارید. شما این توانایی را دارید که به عمق مسائل نگاه کنید اما دلیلی ندارد که دیگران هم مانند شما باشند. مدیتیشن یکی از بهترین راهها برای رسیدن به آرامش است، امتحان اش کنید. در محیط کار شخصی شما را زیر نظر دارد، سعی کنید که محتاطانه تر عمل کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. در انتهای روز از زنگ یکی از دوستان تان که انتظارش را نداشته اید، خشنود می شنوید

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: