سالاد تن ماهی از سالادهایی محسوب می شود که می توانیم آنرا به عنوان یک وعده غذایی کامل سرو کنیم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد تن ماهی در ادامه با ما همراه باشید.

بقلسقف5اغفیمواد لازم برای سالاد تن ماهی۴ نفره

کنسرو تن ماهی ۱ عدد

سیب زمینی ۲ عدد متوسط

خیارشور ۴ عدد متوسط

کنسرو نخود فرنگی ۴ قاشق غذاخوری

سس مایونز به مقدار کافی

شوید تازه ۲ قاشق غذاخوری

نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز به مقدار کافی

اعغرنهغاع7رنهعذلطرز تهیه سالاد تن ماهی

مرحله اول

برای تهیه سالاد تن ماهی مجلسی ابتدای کار پوست سیب زمینی ها را جدا می کنیم، سپس می شوییم و به صورت نگینی خرد می کنیم. در ادامه سیب زمینی را درون یک قابلمه حاوی آب می ریزیم و قابلمه را روی حرارت قرار می دهیم.

مرحله دوم

حالا اجازه می دهیم سیب زمینی درون آب جوش بماند تا کاملا آب پز شود. در ادامه کنسرو تن ماهی را درون یک قابلمه حاوی آب قرار می دهیم، سپس قابلمه را روی حرارت زیاد می گذاریم و اجازه می دهیم تن ماهی به مدت ۲۰ دقیقه درون آب جوش بماند.

مرحله سوم

در این مرحله پس از گذشت این زمان کنسرو تن ماهی را از قابلمه خارج می کنیم، سپس تن ماهی را از صافی رد می کنیم تا روغن اضافی اش خارج شود. در ادامه گوشت تن ماهی را ریش ریش می کنیم و درون یک ظرف مناسب می ریزیم.

عذلهممرحله چهارم

حالا سیب زمینی را درون آبکش می ریزیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش خارج شده، سپس کاملا خنک شود. در ادامه شوید را می شوییم، سپس درون آبکش قرار می دهیم و اجازه می دهیم آب اضافی اش کاملا خارج شود.

مرحله پنجم

در این مرحله شوید را روی تخته گوشت قرار می دهیم، سپس به صورت ریز خرد می کنیم و به تن ماهی اضافه می کنیم. درادامه سیب زمینی را به همراه نمک، فلفل سیاه و فلفل قرمز به تن ماهی اضافه می کنیم و مخلوط می کنیم.

مرحله ششم

حالا خیارشور را می شوییم، سپس به صورت نگینی ریز خرد می کنیم. در ادامه کنسرو نخود فرنگی را درون آبکش می ریزیم تا آب اضافی شان خارج شود، سپس نخود فرنگی را به همراه خیارشور و سس مایونز به مخلوط تن ماهی اضافه می کنیم.

اهخمرحله هفتم

در نهایت سالاد تن ماهی را با قاشق زیر و رو می کنیم تا مواد سالاد به سس آغشته شوند. در آخر سالاد تن ماهی را درون یخچال قرار می دهیم و اجازه می دهیم به مدت ۲ ساعت استراحت کند تا مزه ها با هم ترکیب شوند. نوش جان.

 

این خبر برای شما مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: